Supernetto Jēkabpils Nākotnes iela - Pārtikas produkti
Labdien!13.12.2015 iepirkos Supernetto Nākotnes ielā Jēkabpilī.Kivi iepakojumā bija salikti tā ,ka nebija redzams pelējums.Nopirku kivi gold iepakojumu, vakarā mājās atverot, ieraudzīju šādu skatu.Gribēju pajautāt,ko dara atbildīgās personas?
Комментарии (7)
smejās par tevi
Visu veikalu nav iespējams izsekot, pircējiem pašiem ir jāskatās ko pērk, piemēram, es kā kasieris, pie kases ar pamanīju, kad ir fasētie āboli sabojājušies, ko pircējs nepamanīja, uzreiz bojāto preci aiznesu uz norakstīšanu un pircējam atnesu citu preci, reizēm pircēji nezin kur ir atnākuši, vai uz tirgu, vai lielveikalu, ir daudz situāciju, kad pircējs šokolādes konfektes, sajauc kopā vienā maisiņā t.i. samet trifeles, Serenādi, Vāverīti, kopā, jo esot viena cena, bet lielveikalā pieņemam konfektes pēc atšķirīgiem kodiem, kas Serenādei, Vāverītei ir citi kodi. Ir pircēji, kas neprot fasētos kartupeļus ielikt parastajā maisiņā. Lūdzu padomājiet, kā Jūs justos kasiera vietā, kurš pacieš dažu pircēju neapmierinātību, strādājot 14 stundas dienā, no kurām, kasieris 1 stundu pa dienu sadalot pārtraukumu pa 30 min, ir pārtraukumā. Papildus, ir bijuši gadījumi, kad cena ar preci pie kases nesakrīt, mēs ievadot citu cenu, kaut gan to parasts kasieris nevar izdarīt, pircējs neizlasa visu cenu zīmi, izrādās, ja zāles darbinieki nav paspējuši noņemt veco cenu, atkal kasieris vainīgs. Labi es arī justos slikti, kad mājās konstatētu šādu preci, bet ja ir saglabāts čeks, tad vismaz Supernetto un Rimi neatsaka preci apmainīt, vai arī par bojātu preci tiek atgriezta nauda.
Precei ir jaseko un laikus janoraksta, ja ta ir sabojājusies.KIvi fasējums tika apskatīts, cik tur varēja saskatīt.Jajus uzskatat.ka jums kā pārdevejam nav jāseko tad lai pirceji ver faseto preci vāļā pie kases.Pircēji nav vainīgi ka jums tāda prece un ta nav pirmā reize ka cilvēki iegrābjas
Es saprotu ka veikalā nav viegli strādāt bet par savu darbu jāatbild nevis jāmeklē vainīgos.Citi arī strādā vēl garākas stundas un arī jāuzklausa cilvēku negācijas bet tas nenozimē ka meklējam vainīgos un izvairamies no atbilďības.TAgad visiem grūti laiki
kamenīta- Ja esi tik perfekta ej un pastrādā augļu nodaļā, starp citu ir bijis fiksēts gadījums, kad pircēji ir atnesuši uz veikalu un samainījuši preci, pret citu, bet sapelējušus produktus atnes no mājām, tad sanāk kad zāles darbiniekam to vien jādara, kā jāstāv pie augļiem, sūdzība ir nevietā, ja loģiski padomā, tad jebkuru preci nākamajā dienā var ievest veikalā un samainīt, ja atklājies bojājums, bet ir vel viena lieta, kad reti kurš pircējs paņem čeku.
Visi pircēji ir nelieši! Rokas prom no veikaliem, nav ko jums tur darīt! Veikali nav domāti pircējiem!!!
Super Getto ir bomžu veikals! Neviens sevi cienošs Latvijas pilsonis tur neiepērkas!