Suncore - Hostinga plāni, klientu apkalpošana
Kārtējā sūdzība par šo hostinga kompāniju, sāku domāt, ka nevienam neiesaku izmantot viņu pakalpojumus, jo sūdzības pēc sūdzības.Šoreiz problēma ir - uz mēneša beigām, manam hostingam beidzas termiņš, atnāk e-pasts ar paziņojumu, ka pēc 7 dienām beigsies, lai pagarinu. Labi, es to izdaru, nauda tiek nosūtīta, rēķina numuru ievadīti, viss kā vajag - kā parasti.Pēc pāris dienām atkal atnāk paziņojums, ka beigsies pēc 5 dienām, tad pēc 3 dienām... Labi, saprotu, ka sistēmā, varbūt, kaut kas nokāries, uzrakstu viņiem support e-pastu par šo notikumu. Diemžēl, nekādu atbildi nesaņemu, bet turpinu saņemt paziņojumus, par hostinga termiņa beigām.Kā rezultātā, mans hostinga plāns tika atteikts, nosūtīju vēlreiz viņiem ziņojumu, bet atkal, par to nekādu atbildi nesaņemu...Secinājums:1. Esmu pazaudējis naudu par samaksāto hostingu, kuru neesmu saņēmis.2. Man tika piesārņots e-pasts ar viņu ziņojumiem, kurus nevajadzēja saņemt, jo samaksāts bija.3. Klientu apkalpošanas līmenis ir ļoti zems, ja nedēļas laikā, nespēj atbildēt uz divām sūdzību (support) vēstulēm, kaut gan šīs ir darba dienas, nav brīvdienas.4. Saturs, kam nepieciešams šis hostings, šobrīd ir nestrādājošs, tā teikt - eju mīnusos.
Комментарии (3)
Sveiks,
mums ir ļoti žēl ka izveidojusies šāda situācija. Pārskatījām rēķinus, un visi gan ir apstiprināti, tomēr sistēma darbojas autonomi, un iespējams ir notikusi kāda kļūda. Ļoti žēl ka nenorādīji nekādus ne pakalpojuma, ne privātos datus šajā sūdzībā, būtu daudz vieglāk no mūsu puses komentēt. Lūdzam Tevi sazināties ar mums telefoniski zvanot pa tālruni +371 27444771. Ceru, ka kopēji spēsim situāciju atrisināt.
Jeb kurā gadījumā, kāpēc netiek atbildēts uz klientu sūdzībām un ziņojumiem par to, ka notikusi šāda kļūda? Tas ir saprotams, ka kļūdas mēdz notikt, bet tad, lūdzu, reaģējiet vismaz tad, ja klients ir pamanījis kļūdu jūsu vietā un par to jums pašiem ziņo, pat vairākas reizes!
Kāpēc ir jāraksta sūdzība par jums iekš šī portāla, lai tikai tad tiktu šāda problēma risināta?
Kārtējo reizi pierādās SUNCORE nekvalitatīvais darbs!
Ja nebūtu šobrīd samaksājis par vairākiem mēnešiem, pārietu uz citu pakalpojumu sniedzēju bez domāšanas.
1. Jau kārtējo reizi, kāds 4 mēnesis pēc kārtas, kad manis apmaksātais pakalpojums tiek atslēgts, jo neesmu it kā nomaksājis ik mēneša rēķinu, bet to izdaru, gandrīz uzreiz, kā saņemu paziņojumu par to, ka pēc 7 dienām beigsies. Tā paiet vairākas dienas, kad nevaru piekļūt savam pakalpojumam, bet šīs dienas neviens man neatgriezīs - zaudēts laiks, lieki apmaksātas dienas. Pakalpojums tiek aktivizēts atkal, pēc pāris dienām vai nu sistēmai automātiski, vai ilgi cenšoties sazināties ar administrāciju.
Pēc SUNCORE komentāra spriežot, vaina ir sistēmā, tad varbūt salabojiet to?
2. Klientu apkalpošana vēljoprojām ir ļoti nekvalitatīvā līmenī, kāda jēga ir no SUPPORT iespējas, ja tā tiek ignorēta? Cik paziņojumi ir jāveic, lai tiktu palīdzēts, vai risināta kļūda?
Var jau būt, ka es kļūdos, vienkārši darba laiks ir reizi nedēļā, nenoteiktā laikā... Varbūt paziņojat, darba laiku, to stundu, dienu, kurā jūs strādājat?