Esmu vīlusies - dāvanu kartei tikai dažas dienas nokavēts derīguma termiņš un atteikums saņemt pakalpojumu! Ar kaut ko tādu sastopos pirmoreiz.Nauda samaksāta. Nekādas pretimnākšanas!
Diemžēl tādi nu ir likumi. Ir noteikts laiks, kura laikā ir jāizmanto dāvanu karte. Pat nākošajā dienā pēc termiņa beigām tā ir nederīga. Kā arī pārdevējam (vai tam, kurš apkalpo), ja viņš reģistrē nederīgu karti var būt lielas nepatikšanas.
Pati nu esi vainīga.
Nu, gan nepiekrītu ieprieks teiktajam, skaidrs, ka salonam vajadzēja nākt pretī ar pozitīvu attieksmi pret klienti, nav jauna piena paka, kurai termiņš beidzies.
AI, AI, pati esmu šī salona kliente, bet nu laikam vairs nebūšu, ja salonam tāda nostāja pret saviem klientiem, ko līdz rodas problēmas.
Galu galā -aizmirsuši, ka dāmas to apmeklē, lai gūtu pozitīvas emocijas. Es ieteiktu sazināties ar salona īpašniekiem un, ja viņiem svarīgs salona prestižs, tad visu atrisinās klientei par labu, ja nē, tad viņiem draud bankrots, jo negatīva reklāma strādā labāk nekā reklāma medijos!!!
Par savu nevērību jau nu sūdzēties citiem nevajadzētu. Es jau teiktu nepamatota sūdzība!!! Tad sanāk, ka katrs par savu tizlumu var pieprasīt kompensāciju. Sviets...
Tad jau tik pat labi var nerakstiit deriguma terminju, uz davanu karteem ir speciaali tam paredzeeta vieta, lai paareejie to ieveerotu, ja vairakus meneshus nevari izlietot tad vaino tikai sevi.
Pilnigi neprofesionala attiekse... nedz viniem nauda nevajaga. Paris dienas nokavets un ja nu iepatiktos un gribetos atnakt vel...eeeh. nav jau menesis vai nedela pagajuši. Protams terminam ir jabut..bet attieksme pret klientu tomer kaut ko saka par salona statusu :) Varat iedomaties ka visi mes daram visu pec grafika? Ari gribeju iet salonā, pat davanu karti gribeju draudzenei dāvināt...nu tagad nezinu.
Pilnīgi smiekli nāk par kādu profesionālismu Natālija runā? Profesionāli tika izpildīdi noteikumi no darbinieka puses kurš atteicās pieņemt NEDERĪGU dāvanu karti. Esmu šī salona kliente- man arī bija uzdāvinājuši dāvanu karti -nevarēju to izmantot, jo biju stāvoklī- laicīgi piezvanīju pateicu un man pagarināja, bet to izdarīju, protams, ka laicīgi. Tātad, ja ir iemesls tad arī nāk pretī nevis tiešām Kaza kura nespēj nogādāties pusgada laikā lidz salonam.
Visur, kur esmu bijusi kādreiz derīguma termiņš ir seši mēneši. Ja nokavē pati vainīga- kāda tur pretīmnākšana.? !
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (10)
pilnīgi loģiski- tāpēc jau precēm norāda derīguma termiņu!
Tapec jau ir domati tie deriguma terminji.
Nu SVIESTS! Ja nevīžoji vairāku mēnešu laikā savu miesu aiznest līdz tam salonam - pati vainīga! Un nav vēl kauna rakstīt sūdzību! Nu riktīga Kaza!
Diemžēl tādi nu ir likumi. Ir noteikts laiks, kura laikā ir jāizmanto dāvanu karte. Pat nākošajā dienā pēc termiņa beigām tā ir nederīga. Kā arī pārdevējam (vai tam, kurš apkalpo), ja viņš reģistrē nederīgu karti var būt lielas nepatikšanas.
Pati nu esi vainīga.
Nu, gan nepiekrītu ieprieks teiktajam, skaidrs, ka salonam vajadzēja nākt pretī ar pozitīvu attieksmi pret klienti, nav jauna piena paka, kurai termiņš beidzies.
AI, AI, pati esmu šī salona kliente, bet nu laikam vairs nebūšu, ja salonam tāda nostāja pret saviem klientiem, ko līdz rodas problēmas.
Galu galā -aizmirsuši, ka dāmas to apmeklē, lai gūtu pozitīvas emocijas. Es ieteiktu sazināties ar salona īpašniekiem un, ja viņiem svarīgs salona prestižs, tad visu atrisinās klientei par labu, ja nē, tad viņiem draud bankrots, jo negatīva reklāma strādā labāk nekā reklāma medijos!!!
Ja uz dāvanu kartes tas termiņš ir norādīts, tad derētu to arī ievērot. Nevis pēc tam bendēt nervus citiem ar savām pretenzijām.
Par savu nevērību jau nu sūdzēties citiem nevajadzētu. Es jau teiktu nepamatota sūdzība!!! Tad sanāk, ka katrs par savu tizlumu var pieprasīt kompensāciju. Sviets...
Tad jau tik pat labi var nerakstiit deriguma terminju, uz davanu karteem ir speciaali tam paredzeeta vieta, lai paareejie to ieveerotu, ja vairakus meneshus nevari izlietot tad vaino tikai sevi.
Pilnigi neprofesionala attiekse... nedz viniem nauda nevajaga. Paris dienas nokavets un ja nu iepatiktos un gribetos atnakt vel...eeeh. nav jau menesis vai nedela pagajuši. Protams terminam ir jabut..bet attieksme pret klientu tomer kaut ko saka par salona statusu :) Varat iedomaties ka visi mes daram visu pec grafika? Ari gribeju iet salonā, pat davanu karti gribeju draudzenei dāvināt...nu tagad nezinu.
Pilnīgi smiekli nāk par kādu profesionālismu Natālija runā? Profesionāli tika izpildīdi noteikumi no darbinieka puses kurš atteicās pieņemt NEDERĪGU dāvanu karti. Esmu šī salona kliente- man arī bija uzdāvinājuši dāvanu karti -nevarēju to izmantot, jo biju stāvoklī- laicīgi piezvanīju pateicu un man pagarināja, bet to izdarīju, protams, ka laicīgi. Tātad, ja ir iemesls tad arī nāk pretī nevis tiešām Kaza kura nespēj nogādāties pusgada laikā lidz salonam.
Visur, kur esmu bijusi kādreiz derīguma termiņš ir seši mēneši. Ja nokavē pati vainīga- kāda tur pretīmnākšana.? !