Aslimnīca - Neceļ klausuli un nereaģē uz e-pieraksta formu
Man ir jautājums @ pretenzija.
Kāpēc pieņemtie darbinieki neceļ klausuli vispār augšā, lai pacients veiktu pierakstu uz Vienotais pacientu pieraksta tālrunis:67000610?
Vari zvanīt kaut vai veselu dienu, neceļ augšā.
Tāpat arī nereaģē dienas laikā uz e - pieraksta formu!
Nezinu, esmu arī manījusi, ka nav vispār darbinieku, pļāpā, sēž bezdarbībā vai nekvalitatīvi ar to nodarbojas.
Būtu pamācījušies no VCA APVIENĪBAS, kas biežāk nevis dienas laikā, bet jau pēc 5-10 min. reaģē uz e-pieraksta formu un atzvana.
Tad priekš kam vispār e-pieraksta forma ir vajadzīga un norādītais tel.nr. , ja uz abiem netiek atbildēts?!
Добавить комментарий