www.sudzibas.lv SportsDirect Pasūtījuma nesaņemšana un naudas neatgriešana

Sportsdirect.com Un Dhl - Pasūtījuma nesaņemšana un naudas neatgriešana

Sportdirect.com veicu pasūtījumu un apmaksāju to, solīja piegādāt līdz 2 nedēļām. 09. 03. 2016. Mans sūtījums tika nodots dhl (Anglijā) un pārsūtīts uz dhl (Polijā) , tur tas ieradies 14. 03. 2016. Līdz šīm brīdim 25. 04. 2016. Savu sūtījumu tā arī nesaņēmu. Griezos ar pieteikumu Dhl, gan Latvijā, gan Polijā, gan Anglijā, pēdējie neko neatbildēja, bet parēja iesaka griezties, tur kur jāsānem prece, kur tā atrodas vai kur tika piegādāta " apburts loks. ". Griezos ar pieteikumu sportsdirect.com ar jautājumu, kur ir mans sūtījums un ja tas nozaudēts lūgums atgriezt naudu atbildi tā arī nesaņēmu.

E

Комментарии (2)

E Eva 25.04.2016

Hmmm... Dīvaini. Man ar Sportdirektu nekad nav bijušas problēmas,piegādā ātrāk kā paredzets- parasti nedeļa un ir jau man rokās. Vienreiz bija pretenzijas, kas nebija viss ielikts. Uzrakstīju sūdzību, nofotografēju saturu un nauda pēc 2 nedēļām bija jau man kontā!

H Hseams 02.03.2017

Abetsukapričomtut angļu kantoris Sportsdirect?
Vai te tagad katrs sāks sūdzeties par katru nelatvijas firmeli?
Nu davai es pastāstīšu, kā es atbraucu uz londonu uz HSBC banku un man kontu neatvēra, abet pēc tam bija pavisam ne tā, kā ē-pastā stāstīja?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы