Sportland t.c Domina - Brāķis,kuru atsakās mainīt smieklīgu iemeslu dēļ.
Sveiki.Mēs bijām patstāvīgi SPORTLAND klienti,līdz šim starpgadījumam.
2015.gada Augusta beigās,iegādājāmies sandales SPORTLAND veikalā,kas atrodas Rīga t/c DOMINA.2015.gada29 decembri,devāmies ar šīm sandalēm atpakaļ uz SPORTLAND.Abām sandalēm bija ieplīsušas zoles.Sarakstījām dokumentus un atdevām tās uz ekspertīzi.Paši nēesam no Rīgas,ceļā iztērējām 25eiro.Domājām,ka būsim atrisinājuši šo problēmu,un pat sarunājām,ka samainīt tās varēsim sev tuvākajā SPORTLAND veikalā.Teica,ka 10 desmit dienu laikā,būs atbilde.Vel uzjautājām vai ātrāk nevarētu būt,teica ka varot pazvanīt,kādu dienu iepriekš apjautāties.Pa cik,bērnam bijām uz bērnudārzu paredzējuši vienu pāri sandales,tad bērns šīs dienas bērnudārzā palika bez sandalēm.Nekas jau cits mums neatlika,kā rast šai problēmai risinājumu.Pagāja 6 dienas,domājām jāpazvana jāapjautājas,vai nav gatava ekspertīze.Atbilde,bija-vel nav.zvanījām vēl pēc 2dienām,atbilde bija tieši tāda pati.Nu pienāca 10.dienas pēcpusdiena un neviens nekādu ziņu nedod,domājām-jāzvana atkal pašiem.Pazvanījām-jā,ekspertīze gatava.Atbilde-noraidoša,tas nēesot brāķis.Bijām pilnīgi sašutuši par šo atbildi.Sākām uzdot jautājumus,uz kuriem saņēmām diezgan muļķīgas atbildes.Sarunas laikā arī noskaidrojās tas,ka izrādās,tomēr,ekspertīze jau bija gatva 4dienu laikā.Teicām,ka mēs taču zvanījām 2 reizes,un abas reizes teica ,ka nav gatavi rezultāti.Uz šo atbilde bija-darbinieki nevarēja atrast jūsu sandales.Sapratām,ka pa telefonu neko neizrisināsim un būs vien jābrauc atkal uz Rīgu.Tā nu lējām degvielu un tajā pašā dienā devāmies uz SPORTLADU.Tur mūs sagaidīja veikala vadītāja,kas uz mums skatījās tā itkā mēs būtu kkādi klaidoņi.Sāka stāstīt kkādas muļķības,ka bērns esot ar abām kājām aizķēries un pārplēsis abām sandalēm zoles.Jautājām kā tas vispār ir iespējams ar abām kājām vienlaicīgi.?Un jautām,kas tad tādā gadījumā būtu noticis ar bērnu,ja viņš tiešām tā būtu nokritis-atbildi nesaņēmām.Jo,izklausījās diezgan nereāli,un nenormāli sāpīgi.Izlasījām slēdzienu un sapratām,ka tas ir pamatots uz šo muļķīgo izdomājumu.Un vienalga nesapratām,ka var aizķeries ar abām kājām vienlaicīgi un pārlauzt abas zoles identiski vienādās vietās.pie ekspertīzes bija pievienotas 3 bildes,kuras apskatot sapratām,ka šīs sandales nav tādas,kādas viņas atdevām.Vienai bija izrauts robs purngalā,bet otrai bija atplēsta priekša.Un veikala vadītāja,kundze Kristīne Čakarmane,šīs saplēstās vietas norādīja,kā vietas ar kurām bērns ir aizķēries.Bijām šokā.Tālākajā sarunā-izrādījās,ka Kristīnes Čakarmanes kundze pati esot arī,šī veikala ekspertīžu veicēja.Bijām vēl lielākā šokā.Vairs mums nebija ko teikt šai Čakarmanei-viss bija skaidrs.Tā bērns arī paliek bez sandalēm vēl uz pāris dienām,jo šo lietu tā neplānojam atstāt.Pievienoju attēlus,ar Čakarmanes kundzes paveikto mākslas darbu,uz kvalitatīvajām sandalēm.Par šo veikalu ,un Čakarmanes kundzi -secinājums izdariet paši.
Комментарии (8)
Es ieteiktu darīt tā - nest neatkarīgam ekspertam (ja atzīst par brāķi veikals sedz izmaksas), jo izskatās pēc brāķa. Plus ja sakāt ka pēc atgriešanas bija saplēstas vēl vairāk, tad paskatieties uz aktu, tur kad pieņem apavus tiek sarakstīti defekti un aprakstīti apavi kā tādi (tā vismaz vajadzētu būt) un ja tur nav pieminēti tie bojājumi kas radušies pēc tam, tas jau ir par iemeslu nākamai sūdzībai,jo būtībā šādā gadījumā ja pie saņemšanas radušies papildus bojājumi, kas nav pieminēti pieņemšanas nodošanas aktā(vai kā sauc to lapeli) preci nevajag ņemt atpakaļ un jau ir uzskatāms ka preci viņi ir bojājuši un viņiem ir jāsedz preces vērtība. Šādi gadījumi attiecas uz visām precēm ko nesam uz izskatīšanu vai remontu. Pie saņemšanas jāapskata prece un ja nesakrīt tas ko rakstījuši pie saņemšanas ar to ko dod atpakaļ nevajag pieņemt un ir iemesls rakstīt nākamo iesniegumu.
Vēl varu pieminēt ka visa ekspertīze ko veic gan sportland gan liela daļa veikalu ir pašu darbinieku veikta, kas protams ir likumīgi, ja vien nenorādat iesniegumā ka vēlaties lai izskata neatkarīgs eksperts, bet tad arī jārēķinās ka jums negatīva lēmuma rezultātā no jums tik piedzīta ekspertīzes veikšanas izmaksas,no kā nevarēs izvairīties. Bet pēc pieredzes tomēr vairāk ir bijis pozitīva pieredze ar sportland veikaliem nekā negatīva
mums ar precīzi tādām pašām zandalēm bij identiska situācija. zandales salūza- veikals atteicās mainīt.
Sveiki,un ko Jus ar šo lietu iesākāt?Cik ilgu laiku atpakal iegādājāties?Iespējams,ka kko vēl var darīt lietas labā.
kādus gadus 2 atpakaļ. Neko nedarīju. Veikalā atšuva mani- negribējās savu laiku tērēt un meklēt taisnību. Mums bija 2 mēnešu lietotas zandales.
nepavisam neaizstāvu Sportland (arī pašam ir bijušas diskusijas par preču kvalitāti, toreiz gan man preci salaboja), bet kā kurpniekam ar daudzu gadu pieredzi, man rodas aizdomas, ka tomēr veikalam šajā gadījumā varētu piekrist, ja vien tiešām tie nav sabojāti pēc nodošanas. Kā abi apavi var ieplīst reizē un identiski vienādās vietās? var rasties plaisas, atlīmēties zole, bet tad prece jāpārtrauc lietot, bet šāds bojājums var rasties tikai spēcīgi atliecot zoli, abiem apaviem plaisas viscaur zolei. Šoreiz iskatās, ka nepamatoti celta neslava. Bērni skraida un apavus ļoti ātri nodeldē, to es savā darbā bieži redzu.
Jā,bērni daudz skraida.Tieši tāpēc izvēlamies pirkt kvalitatīvus apavus.Kurus Sportland veikalā nav iespējams nopirkt.Tad jau sanak,ka bērni tik daudz skraida,ka jauni apavi jāpērk katru mēnesi,un vēl pie tam par tādu naudu,cerot uz kkādu kvalitāti.Ceru,ka saprotat(KURPNIEK no sportland),ka sarakstījāt pēdējās mulķības šeit.Šis teksts izklausās gluži kā no veikala vadītājas mutes.Vismaz būtu pratušies un uzreiz samainījuši savu nekvalitatīvo preci,nevis radot klientam papildus izdevumus,lai pieradītu ar kādiem brāķiem veikals tur tirgojas.Un protams beigās naudu atpakaļ saņem,jo šī veikala vadītāja ir ne visai labs eksperts,un pie visa tā,arī ar klientiem nemāk komunicēt,kas tā vispār par vadītāju.
Nopirku krosenes par 118 EUR. Pirmajā dienā vienai kājai uzberzu 3 tulznas !
Aiznesu uz veikalu - pēc desmit dienām zvana - viņu eksperts defektus nav atradis. Kad aizgāju pakaļ, pārdevējs (jauns puisis) teica, ka esot visu dienu valkājis pa veikalu manas krosenes (!!!) un viņam nekas neesot berzis. Aiznesu apavus uz neatkarīgo ekpertīzi, kur noteica, ka esot būtisks ražošanas brāķis ! Atkal vilkos uz SPORTLAND. Protams, atgrieza naudu par apaviem un ekspertīzi, taču Jūs saprotat cik tas aizņēma laiku un transporta izdevumus ! Šis veikals laikam uz to ar cer, ka pircējs negribēs tam visam iet cauri. SPORTLAND ir tas veikals, kur nekad vairs neko nepirkšu !