Sportland - Slikts serviss
26. Novembrī es veikalā “Sportland”, Daugavpilī, tirdzniecības centrā “Ditton”, vēlējos iegādāties melnu nike cepuri ar taisno nagu. Tā kā tajā nedēļā es biju ne pirmo reizi, tad pēdējā dienā es tirdzniecības zāli nepārbaudīju, būdams pārliecināts, ka cepures zālē nav (tās tur patiešām nebija iepriekšējās dienās) . Es pārdevējai parādīju šo cepuri telefonā. Viņa jau no paša sākuma nelaipni atbildēja, ka viņai tagad nākšoties to meklēt noliktavā, bet citiem klientiem tikmēr nākšoties gaidīt. Acīmredzot, viņa bija iedalīJusi mani kaut kādā zemākā klientu kategorijā.
Taču pukstēdama viņa tomēr aizgāja to cepuri meklēt. Es tikmēr gaidīju. Gaidīt nācās diezgan ilgi – apmēram pusstundu. Es tobrīd pie sevis nodomāju: “vai tiešām veikala noliktava ir tik liela, ka jāmeklē pusstundu”. Man ziemas drēbēs sēžot, jau karsti sāka palikt un nācās izģērbties.
Beigās viņa iznāca no noliktavas un pastaigāja pa zāli un atrada tieši to cepuri zālē pie ieejas durvīm. Tad man nācās noklausīties vēl kaudzi pārmetumu, ka, redziet, viņai nācies iztērēt pusstundu sava darba laika. Viņai laikam bija iedomājusies, ka klienta laikam vispār nav nekādas vērtības. Klients, redziet, nav kungs. Viņa – pārdevēja – ir kundze, tāpat kā vecajos ļaunajos padumjo laikos.
Atkārtoju vēlreiz, es pēris dienas iepriekš biju tajā pašā vietā zālē un cepures tur nebija. Kāds no darbiniekiem bija to nolicis tur vēlāk. Tāpēc es neapskatījos un nezināju, ka tā tur ir nolikta.
Viņa vēl aizvainotā tonī izteicās, ka “es gan tā nekad nedaru”. Interesanti, ko viņa domāja ar “tā nedaru”? Neprasa pārdevējai preci, kamēr nav pārbaudīJusi visu zāli? Bet pārdevēji (izņemot šo vienu, protams) taču paši jautā “vai jums kaut kā palīdzēt? ”
pēc šādas nekvalitatīvas personāla atlases es nolēmu sodīt “sportland” ar boikotu.
Ja kādu vēl interesē, varu darīt zināmu, ka viss “sportland” klāsts ir pa daļām aizvietojams simtprocentīgi citos fiziskos un tiešsaistes veikalos. Daugavpilī: sportsdirect, sporta punkts, apaviem arī danija, deichmann, ccc; Rīgā papildus jau nosauktajiem: nike store, ballzy; internetā: sportsdirect.com, aboutyou.lv, solestory.com, ballzy. Eu, 220.lv.
Комментарии (3)
26. Novembrī. Tikai tagad pamodāties un izdomājāt ielikt sudzibu? Kur Jūs bijāt ātrāk?
Kas? Vai tad te kaut kāds noilgums iestājies? Sūdzībai jau nav nekāda termiņa. Sūdzības mērķis nav kaut ko panākt no "Sportland". Es jau savu lēmumu par boikotu esmu pieņēmis un izpildu to, jau sākot no 27. novembra. Sūdzības mērķis ir tikai pastāstīt citiem par savu pieredzi ar apkalpošanas kvalitāti šī zīmola veikalā. Lai citi to ņem vērā un apsver iespēju pirkt analoģiskus produktus citur. Šim nolūkam nekāds termiņš nekur nav paredzēts.
“Nācās izģērbies “ … nabadziņš 😂😂😂😂