Sportland - Piedāvā preci, bet pasūtījumu atceļ. Vēlāk atkal pārdošanā, bet atkal atteikts
Labdien, vēlos aprakstīt savu situāciju: svētdien, 15.06.2025, aptuveni no plkst. 19:30 līdz 20:00 es veicu pasūtījumu jūsu mājaslapā. Pasūtījumā bija iekļautas skriešanas krosenes ar ļoti labu atlaidi. Tajā brīdī mājaslapa rādīja, ka pieejami divi izmēri, no kuriem viens bija tieši mans.
Nākamajā dienā es saņēmu paziņojumu par to, ka nauda man ir atgriezta, un pasūtījuma statuss tika mainīts uz “izpildīts”. Pēc tam es nolēmu piezvanīt un noskaidrot situāciju, uz ko saņēmu atbildi, ka, visticamāk, preces vairs nav vai tai ir konstatēts defekts.
Divas dienas vēlāk, 17.06.2025, kad meklēju citu apavu pāri kā aizvietotāju, es atkal pamanīju tās pašas krosenes, kuras pasūtīju svētdien, atkal pieejamas noliktavā. Es veicu pasūtījumu vēlreiz, taču pēc divām stundām saņēmu e-pastu ar informāciju, ka pasūtījums atcelts.
Šī situācija ir ļoti nepatīkama un liecina par jūsu kļūdu. Zvanot uz klientu apkalpošanas centru, man tika teikts, ka man pašai ir jāpārbauda, kuros veikalos prece ir pieejama un cik vienību ir noliktavā ( ka man pateica : Ja paliek viens pāris visticamāk jau viss ir izpārdots. Taču jūsu mājaslapā ir norādīts, ka prece ir pieejama, un tās izņemšana no pārdošanas ir jūsu pienākums.
Комментарии (1)
Lai gan pašu sūdzību uzņēmumi bieži ignorē, taču tas palīdz citiem šīs vietnes apmeklētājiem būt informētiem, kas, ko, kā. Es nekad nerakstu sūdzības vispārinātās vietnes, rakstu tieši, konkrēti uzņēmumam. taču šādā vietnē arī citi uzzinās.