Sportland - Nejauks serviss, nekorekta informācija par atgriešanu internetā!
Viens pasūtījuma numurs, viens maksājums tika sadalīts vairākos mazajos, no 6 precēm tika ielikts 5 atsevišķos. Katrā pakā tika ielikta atgriesanas lapa, ko es arī izdarīju. Par katru atgriešanu tika iekasēta maksā 1.99eur. Mārketinga gājiens?! Mājas lapā nav informācijas, ka izrādot, var likt vienā maisā visas preces un sūtīt atpakaļ! Sazinājos ar omniva, teica jāliek katrā atsevišķi, jo katrai ir pievienota atgriesanas lapa! Sanāk klients pats vainīgs, ja neiedomājas, ka tā vajag darīt! Tā man atbildēja 07.05 datumā apkalpošanas meitene no sportland. Ja es pērku no veikala, kāpēc netiek viss aprakstīts? Klients veic vienu pirkumu, priekš kam jādala katru preci atsevišķi un nevar atsūtīt viss vienā reizē? Par katru preci man nācās maksāt ap 2 eur par atgriešanu, vairāk kā 10eur atgriešana. Tā ir nekorekts gājiens un nejauka apkalpošana!
Комментарии (3)
Nākošreiž domāsiet ko sūtīt nevis pasūtīt, lai sūtītu atpakaļ.
Nākošreiz, pirms rakstāt, iedomājaties, ka cilvēkam prece var nederēt izmēru dēļ.
"Mājas lapā nav informācijas, ka izrādot, var likt vienā maisā visas preces un sūtīt atpakaļ! "
No Sportland.lv lapas Biežāk Uzdotie Jautājumi->Preču atgriešana un naudas atmaksa
"Kā es varu veikt atgriešanu, ja pasūtījums ir saņemts vairākos iepakojumos?
Lūdzu, atgriez preces vienā sūtījumā."