Sportland Liepajā. - Pārdevēja nelaipnība.
Iepirkos šodien(19.08.12) veikalā Sportland (Kurzemes centrā) pie pārdevēja Mārtiņa Sprudes.Iepirkos par 51,99ls un ieperkoties par šādu summu man pienāktos atlaižu karte,kuru arī pārdevējam pajautāju.Viņš atbildēja-Ir jau par vēlu,vajadzēja pirms tam pateikt. Bet normāli visos veikalos kuros ir atlaižu kartes pirms maksāšanas pavaicā-Atlaižu karte ir? Bet šeit tas netika darīts. Klienta karti iegūt var iepērkoties veikalā par 29.99,kā rezultatā viņam bija japiedāvā šī karte,protams viņš to neizdarīja. Kad teicām,ka šī kļūda ir labojama viņš atbildēja-Nāciet nākošreiz un pajautājiet. Vai tas būtu normāli? Normāls pārdevējs pavaicā pirms sišanas kasē,vai klienta karte ir vai nav,un ja nav tad piedavā uzstaisīt. Sakumā ari kasti maisiņā viņš nevelejās likt,pēc ilgas domāšanas tikai to izdarīja.Veikala administrācijai vajadzētu padomāt pie tā,kādus darbiniekus viņi pieņem darbā,jo es vairs nevēlos atgriezties šajā Sportland veikalā pie šī pārdevēja.Laikam jau viņš šo karti velejās iegūt sev,lai nebūtu lieki jamaksā 3,00ls Nu tad lai arī tiek Tev Mārtiņ.
Комментарии (4)
Kā var būt par vēlu?
Varēji elementāri atstāt viņam to pirkumu nesamaksājot... ja jau tā!!!
Tad atnākt vēlreiz un nopirkt izvēlēto preci saņemot arī šo atlaižu karti un nekur "pakaļā" tas pārdevējs neliktos!
lai iegūtu karti sev.. :D :D the best.. bet tavai zināšanai visiem darbiniekiem ir tādas kartes ar krietni lielāku atlaidi virsū .. tās parastās kartes tak nevienam nav vajadzīgas..
Sprūde strādā vēljoprojām un attieksmes ziņā nekas nav mainījies - ļoti neatsaucīgs un nelaipns. Jau sen neiepērkos Kurzemē.
mīļo cilvēk, bet vai tad viņam to atlaidi vajag? tev vajag, tu runā. viens bubina, ka par daudz uzbāžas, citam atkal nav pajautāts. tu pat iedomāties nevari, cik reizes viens un tas pats teksts dienā pārdevējam ir jāatkārto!