Sporta klubs CENTRS - Personāla attieksme
1. Atkārtota izsmeļoša komunikācija ar personālu. Pilnīgi pavirša attieksme, darba vietas nezināšana, kā arī atklāti neieinteresēta pieeja palīdzēt. Nevar neko paskaidrot. Noliedz visus loģiskus argumentus un izvairās no atbildības, neko nerekomendējot pretī. Kauns - tāda attieksme pret klientiem 21. Gadsimtā.
Īpaši gribētos pieminēt balss toni, kurā administratore ignorēja visus loģiskus jautājumus un izvairījās no jebkādiem paskaidrojumiem, kā arī uzbručoša intonācija. Uzbrucoša klientam. Tirgū labāk apkalpo, nekā šajā "sporta zālē".
2. Sporta zālei nebija remonts kopš 1945. Gada, - vismaz tā izskatās.
3. Ļoti daudz cilvēku jebkurā laikā
4. Pilnīgi nekur nav paskaidrots, kurā zālē kādas nodarbības atrodas. Un neviens no "administratoriem" negrib palīdzēt.
5. Laipna un vienkārši normāla attieksme - nav par šo iestādi.
Комментарии (6)
Varbūt ar tavu migrēnu, labāk, nevis pa sporta klubiem staigāt, bet pa kapsētām.
pēc "labāk" - nav jābūt komatam! fuj, piektās klases skolniek. grāmatas jāpalasa. vai vismaz internetu. kas ir migrēna. noteikti palīdzēs izārstēt jūsu internetbotismu. ejiet droši.
Jautrais analītiķii, vai nāksi šodien pie manis uz Analizāciju? Mums tač sievietes nepatīk, ne?
Palīdziet, esmu g*js, man nav sievietes un visu savu dzīvi veltu šim portālam, aizskarot sūdzību autorus, lai paaugstinātu savus nepilnvērtības kompleksus
Velti no psihenes tevi izlaida...
Es eju tikai uz sporta zālēm kur nav remonts. Man patīk vecais, paldies ka nav tā sauktais eiroremonts, tā būtu bezgaumība.
Ar kādu balss toni nāc princese? Ja rej, tad to pašu dabūsi pretī. #kosēsitopļausi
Pēc teksta izkārtojuma liekas nevari uzrakstīt neko saprotamu un loģisku, jo tekstā nevar iedziļināties, izlasot to vienreiz.