SMAIDA LĪNIJA Alīna Butova - Atsakās no pacientiem...
Pilnīgs stulbums, no Alīnas Butovas puses, ja viņai, kas nepatīk pacientā, itsevišķi, ja pacients cīnās par taisnību, tad vienkārši atsakās no tā...Es varu tagad iedomāties, kādi ir dažiem pacientiem zobi salaboti, ja jau reiz viņai, kā kaut kas ne pa prātam, tā atvainojiet, sadarboties vairs negribu. Neiesaku šo zobārstu klīniku pat ienaidniekam, un čekus arī nedod, tikai klusi pajautā, čeku Jums vajag, vai nē, jo ja nē tad lētāk, ja jā tad dārgāk...sviesc, bet ar to Alīna viss nebeigsies, viss tikai swākās, ES APSOLU!!!
Комментарии (16)
sviesccc..
ko tu tur muldi!!!Kaa nav kauna celt neslavu labai dakterei???
pati nezini, ko gribi, dura!!!
Nu tas jau skaidrs, ka SISU ir vai nu medmāsa, kura nemāk noņemt nospiedumus kroņiem, vai kāds cits personāls...ierēkt var.. :)))) laba daktere, ir nevis 30gadīga bāba, un vējovairāk krievene, visas krievenes salīdušas smaida līnijā, un čakarē lettiņus. NOST!!!
Krievene neesmu, smaida liinijaa nestraadaaju.Starp citu nospiedumus kronjiem njem zobaarsts, nevis medmaasa.Ja to dara medmaasa, tad privaatpraksi var aizklapeet ciet.
Nu tad vēljovairāk...
Pacienti gan, visi kā viens, balti, pūkaini, nevainīgi...:DDDDDDDDDD
Pacientam vienmēr taisnība!!!
Kātad kātad, ka taisnība.Varbūt Gerda pati sev labosi zobus, ja tik perfekti zini, kā tas jādara?
Ja man šitāda tipa pacienti trāpās, ātri aizfīrēju uz institūtu, lai izbauda turienes šerpumu, tur neviens pacients neatļaujas tā sprēgāt, kā citās privātpraksēs, jo tur ātri aizver mutīti šitādiem gudriniekiem.
Principā - nesaprotu, kur ir problēma. Ja nav iespējams saprasties ārstam ar pacientu, tas nenozīmē, ka viens vai otrs ir slikts, vienkārši cilvēkiem atšķirīgi raksturi un komunicēšanas stils, tad varbūt arī labāk Jums, Ewa, atrast dakterīti ar kuru labi varat saprasties un kuras darba stils un organizācija Jūs apmierina. Neesiet norādījusi par kādu taisnību Jūs cīnāties, tāpēc nevarēšu komentēt, bet, ja reiz Jūs kaut kas neapmierina dakteres darbā - vai tiešām tad Jūs vēlaties turpināt pie viņas ārstēties? Sabeigsiet nervus gan sev, gan dakterei. Vienojieties par kaut kādu kompensāciju, ja nu nodarījums ir tik milzīgs un apmeklējiet citu zobārstu.
Un par čekiem - tāda prakse diemžēl ir daudzās zobārstniecības klīnikās- jo tā atlaide ir tā nedeva, kas citkārt aiziet valstij.
Hmm!
Vispār jebkurai iestādei vai firmai ir tiesības izvēlēties ar kādu firmu vai privātpersonu sadarboties. Un acīmredzot, ka bez jebkāda iemesla viens no otra neatsakās.
Otrkārt, runājot par zobārstniecības firmām, tad jebkurai sertificētai medmāsai ir atļauts noņemt nospiedumus. Un tas ir pilnīgi likumīgi! Tā ir zobārsta brīva izvēle!
Pēc noteikumiem nospiedumus mutē drīkst ņemt tikai sertificēts zobārsts, nevis sertificēta medmāsa.
Стервозная какая-то пациентка.Полностью согласен, от некоторых пациентов лучше сразу отказаться, меньше геморроя.
Лечил зубы у Алины Бутовой еше даже до открытия SMAIDA LĪNIJA.Всегда все было профессионально и красиво.
А насчет чека спрашивают(если спрашивают), чтобы вы определились, хотите ли вы еще покатать наших госслужителей или нет.
Вообше, судя по комментариям, главная проблема Алины, что она-русская, отсюда и все жалобы.
В общем, удачи вам, и не хворать;))
āaa, te jau Berti pārtapa par Lll
eu tu Lll, tu tak esi Berti, kas pirkstiņvicinātājus sūta uz institūtu, ne tā? ;) nu nekas, paraksti, paraksti, gan jau uzrausies kaut kur un tad nāksim paskatīties, kā tu tur mums strādā
brūķē tik muti, turpini vien
nebaidies, būs ar anestēziju ;) sveiciens no RCC
я тоже там лечил зубы! даже подумал вот наконец то нашёл нормального стоматолога столько зубов заделала! вот как то думал заделать дырку в зубе мудрости посоветовала вырвать ок! вырвали закрыли нос и попросили выдохнуть через нос воздух пошёл через дырку где был зуб, сказали что открылась гайморовая пазуха! сунула ваты в дырку и сказала ни чихать не напрягаться, если почувствую что воздух во рту гуляет то опять к ней надо идти!как доехал до дома ни мог нормально поесть по пить, даже плюнуть не мог на следующий день поехал к ней положила типо лекарство, воздух гулял во рту 3 дня, потом дырка заросла!
всё хорошо закончилось! как потом я узнал, дырку надо было обязательно зашить!!!
и повезло, что в эту гайморовую пазуху не попала еда, как узнал какие проблемы могли бы возникнуть огого! НАХ эту контору!
то что здесь про чеки пишут это правда!
Pilnībā nepiekrītu! Esmu labojis zobus vairākās, taču tikai ar Smaida līniju esmu 100% apmierināts. Attieksme, cena, kvalitāte uz 5+. Tāpēc REKOMENDĒJU!!!
P.S. Sūdzības autoram vajadzētu izvērtēt savu attieksmi un to, kā klīnikā izturējies... Ja pacients zina kā pareizi zobus labot, tad kāpēc pie zobārsta devies?! :) (Не космонавт, но ракету видел!) :D
Edgars
Sveicināti sūdzības.lv lasītāji.
Alīna Butova sen jau nestrādā smaidalinija.lv zobārstniecībā.
Zobārstniecība ir mainījusi savus īpašniekus, nomainījies ir viss kolektīvs.
Mēs nezinām, kā ir bijis agrāk, bet varam pateikt vienu, strādājam kvalitatīvi, lai mūsu klienti ir apmierināti ar rezultātu.
Mēs dāvājam smaidus :)
Ja ir kādi jautājumi zvaniet: 28688877