www.sudzibas.lv Skandi Motors Garantijas serviss

Skandi Motors - Garantijas serviss

SKANDI MOTORAM NEE NISSAN NEE

Absoluti slikts noskanojums un piemerota diena, lai tiesi sodien padalitos ar sekojoso.

Kadu laiku atpakal Skandi Motora iegadajos automasinu Nissan Juke, kurai pec daziem menesiem saplaisaja lukturi. Devos uz Skandi Motoru, kur lukturus pec garantijas nomainija, atzistot, ka tas ir bijis razotaja brakis, tapec lukturi saplaisajusi. Prieks bija iss, jo nepagaja dazi menesi un jauniegutie lukturi saplaisaja atkal, iegustot tiesi tadas pasas plaisas ka pirmaja reize!!! Devos uz Skandi Motoru, lai atkal atrisinatu so jautajumu. Lukturi tika nofotografeti un veikta to apskate, lai "izdaritu secinajumus" kopigiem spekiem Skandi Motoram un Nissan razotajam. Sagaidiju atbildi, kura bija noraidosa. Lukturus vini nemainisot, jo otrie lukturi ir uzlabota versija un tas nav iespejams, ka ta butu razotaja vaina. Uz jautajumu kads butu tam pamatojums atbilde no servisa konsultanta bija tada, ka masina acimredzot esot nepareizi ekspluateta un uz lukturiem uzliets karsts/varits udens!!!!! Jaa, man tiesi tik daudz nav ko darit ka liet uz lukturiem varitu udeni??? Ka pec tam paskaidroja garantijas servisa darbinieki, servisa konsultantam varbut bijusi slikta oma vai slikta diena..... JAAAA ari man sodien tiesi ir slikta oma un slikta diena, atvainojiet, bet del sii pasakuma mana oma ir sabojata jau vairaku menesu garuma!!!!

Devos uz Skandi Motoru pie garantijas servisa darbiniekiem, lai iegutu sikaku informaciju un paskaidrojumus par radusos situaciju. Izskatijas, ka sis garantijas servisa darbinieks xxx nebija ipasi priecigs un laipns par manu ierasanos un taujajumiem kapec ta. Bedigi. Ari seit es savu taisnibu un logiskus paskaidrojumus neguvu. Skandi Motora Garantijas darbinieki man ieteica versties pasam pie Nissan razotaja, kaut gan isti nesparotu, kapec gan man pasam tas butu jadara??? Protams es versos pie Nissan razotaja, un atbildi uz savu iesniegumu no viniem gaidju VAIRAK KA MENESI!!!!! Un tad jau biju vienkarsi spiests viniem atgadinat par savu esamibu!

Ari pie Nissan razotaja neguvu nekadu atsaucibu un nekadu rezultatu. Bet pats galvenais absurd ir tas, ka vini ir izdarijusi secinajumus pat neredzot un neapskatot sos saplaisjusos lukturus!!!!! Ka tas var but?????? Luk ko vini man atbildeja: Esam saņemuši Jūsu lietu, kā arī esam sazinājušies ar dīleri. Mēs saņēmām atbildi no dīlera, ka šī problēma visticamāk ir radusies no ārējām ietekmēm. Uz lampām bija sakrājušies netīrumi, kā rezultāta temperatūra kļuva pārāk augsta un lampas sāka plaisāt. Kā arī parāk agresīva lampu mazgāšana varēja izraisīt šādu problēmu. Tādēļ NNE nesedz remomnta izdevumus šadā gadījumā. !!!! Man velreiz rodas jautajums gan Skandi Motoram gan Nisan rozotajam, KA SADUS SECINAJUMUS VAR IZDARIT NEVEICOT LUKTURU APSKATI????????

Acimredzot Nissan un Skandi Motors ir pargajusi uz kvantitati nevis kvalitati un es esmu vienkarsi kartejais klients parastais, kas viniem vienkarsi ienes naudu.......

Paldies Skandi Motoram un Nissan razotajam par slikto un netaisno attieksmi pret "it ka saviem klientiem"!!!!!!

Tapec Jus, kas so lasat, padomajat, vai ir verts draudzeties tiesi ar Skandi Motoru un Nissan.....

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы