skaistumkopšanas salons Pumpuri - manikīre kavē stundu!

Pierakstījos salonā uz manikīru 10:00, ierados tieši laikā, kur man paziņoja, ka būs nedaudz jāuzgaida, jo nagu meistare esot sastrēgumā! Gaidīju .. gaidīšana izvērtās veselu stundu un 20 minūtes gara!!! Ienākot salonā, manikīra meistare lēnā garā, nesteigdamies, sagatavojās, sākumā pat neatvainojās par kavējumu sāka taisīt manikīru .. izrādās kavējums neesot bijis dēļ viņas, bet dēļ tā, ka viņai neviens neesot pateicis, ka viņai no rīta ir manikīrs. Un administratorei laikam neienāca prātā pateikt, ka būs jāgaida ilgi, un ka manikīre nav nekādā sastrēgumā, bet gan nav informēta par to, ka jābūt darbā!!! Vispār dusmas uz visu dienu par šo salonu, par to, ka tur nav nekādas organizētības, izskatās, ka neviens ar to nenodarbojas!!! Pašai tālāk darīšanas nokavētas!!! Par vienu klientu mazāk šim salonam un sliktas atsauksmes tālāk citiem!!!

A

Комментарии (6)

. .... 17.11.2011

es gan stundu negaidiitu.

S Svetlana 18.11.2011

Es esmu pacietīgs cilvēks, bet ari tik ilgi negaidītu. Es tavā vietā pateiktu viņiem visu ko par viņiem domāju un dotos uz citu salonu. Rīgā ir simtiem skaistumkopšanas salonu. Nedzīvojam jau laukos. :)))

A Aiga 21.11.2011

man bija kupons no pērkam kopā, ja dotos prom, tāpat jau nāktos citu reizi iztērēt! Bet vispār runa iet par pašu salonu kā tādu, kā vispār var tā strādāt un pieņemt tādus darbiniekus darbā, kuriem nav laika izjūtas un kurš tur vispār atbild par darba grafiku! Nožēlojami

U Upss 21.11.2011

Ej govis slauc, nevis salonā sēdi, kraļa tāda atradas...

Mana pieredze Pumuros ar kuponu. Es protams saprotu, ka ar kupona atlaidi nevar cerēt uz to pašu apkalpošanu, Pumpuros it sevišķi, bet kaut ko tādu piedzīvoju pirmo reizi, tāpēc arī šeit rakstu pirmo reizi. Bija kupons uz matu griešanu, krāsošanu, barojošu masku. Sakās jau ar to, ka frizieris sataisījās krāsot saknes, teicu, ka gribu vsipār nomanīt toni matiem. Nopukstējis, ka diez vai tik daudz krāsas būšot, tomēr atrada un matos samērēja. Tad, kad mati tika izmazgāti, izradījās ka krāsa faktiski un praktsiki nav pieķērusies. Uz ko viņš paskaidroja, ka ko tad es gribot, no blondīnes pārtapt pelēkmatē uzreiz nevarot. Nu bet vai tad to nevarēja pateikt UZREIZ, ka visdrīzāk izmaiņu nebūs, ja jau tā ir, kā viņš saka. (kaut gan mana pieredze rāda ka no blondīnes pārtapt pelēkmatē var bez problēmām). Būtu pateicis uzreiz, ka viņš uzskata, ka tas nav iespējams, būtu krāsojusi savas saknes un miers.Labi, krāsa neizmanījās, dies ar to. Barojoša maska droši vien ka bija, bet tad tā turēšana bija sekundes 30 ne ilgāk. Savā mūža man neviens matus tā vēl nebija plēsis, ka šis kungs. Matu gali apgriezti nelīdzeni, robaini. Un ja parasti matu krāsošanai, maskai un galu apgriešanai (gari mati) frizieri man tērējuši 2-3 stundas, tad te viss notika stundas laikā. (pieņemu, ka daļēji tāpēc matu krāsa arī nemanījās, jo turēšana bija minūtes 20-25, ne ilgāk) . Tādu murgu vēl skaistumkopšanas salonā nebiju piedzīvojusi. Mati gan jau ataugs. Dies ar naudu. Bet pie šī kunga neieteiktu iet nevienai, kura negrib smagu vilšanos, un drausmīgu attieksmi.

K karina 22.12.2011

Jā, man arī vissliktākās atmiņas par šo salonu. Biju iegādājusies kuponu maniki'ram ar gēla laku. Meistare strādāja vienkārši drausmīgi. Tik sliktu manikīru un tik nekvalitatīvi uzklātu laku redzēju pirmoreiz. Nezinu kā šis salons (negribas to tā saukt) vēl vispār turas. Gaidot uz manikīru vēroju frizieres darbu, izskati'jās, ka strādā pirmo dienu. Vispār šim ūķim pagrabā, mīļie cilvēki, labāk ejiet ar līkumu! Arī atsauksmes internetā tik daudz negatīvas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы