Siluets.lv - Slikts serviss apkalpošana
Ļoti vienaldzīga attieksme pret klientiem.
Garantē piegādi Latvijā 1-3 dienu laikā
realitātē paciņas kavējās par 10 dienām un vairāk.
Novēļ visu uz omnivu, lai gan paciņas no citiem internetveikaliem atnāk 2 dienu laikā - arī caur omnivu.
Diemžēl iesaku desmit reizes padomāt pirms sūtīt no siluets. Eu
Комментарии (2)
Ieej omniva mājaslapā un palasi kas notiek. Ir info. Kavējas un dikti. Atvērti klātienes saņemšanas punkti pat. Man paciņa 6 dienu stāv Riga Terminal, vakar nebija neviena brīva skapīša, kur ievietot paciņu. Tagad notiek trakums.
Kopš novembra sākuma COVID-19 pandēmijas ietekmē ir ievērojami palielinājies sūtījumu daudzums piegādei uz Omniva pakomātiem, tādēļ gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs iespējami piegādes kavējumi. Sabalansējot kvalitatīvu klientu apkalpošanu un uzņēmuma rīcībā esošos resursus, darām visu iespējamo, lai šajā saspringtajā laikā pēc iespējas ātrāk nodrošinātu visu sūtījumu piegādi uz pakomātiem, tai skaitā, daļu no sūtījumiem novirzot uz Sūtījumu saņemšanas punktiem. Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas stāvokli, aicinām klientus ar sapratni izturēties pret šo situāciju. Papildus aicinām ikvienu sūtījuma saņēmēju pēc iespējas ātrāk izņemt savu sūtījumu no Omniva pakomātiem, lai atbrīvotu vietu nākamajiem sūtījumiem
Ļoti interesanti. Kāpēc tieši tā paciņa kavējās, un pārējās ir laikā?
Paskaidrojiet kas to ietekmē?
Esmu lasījusi visu, vienmēr viss ir bijis kārtībā, kāpēc man ir jāklusē un jācieš?
Jāsaņem tāda attieksme.
Prece ir apmaksāta, piegādei jābūt noteiktā laikā nevis kaut kad. Kovids ir tikai atruna.