Siltumserviss Rīga - Serviss, attieksme
Janvārī mūsu mājai, kopumā 15 dzīvokļiem tika atslēgts siltais ūdens. Iemesls tam bija, ka vienā no dzīvokļiem, plīša ūdens truba, kā rezultātā bija jānoslēdz siltā ūdens padeve.
Iedzīvotāji, nekavējoties uz to reaģējot (mājā ir zīdainis, vecāki gada gājuma cilvēki, skolēni) sazinājās ar RNP ziņojot ka ir nepieciešams ārpus kārtas remonts, lai siltais ūdens ātrāk tiktu pieslēgts.
Siltuma servisa darbinieki apgalvoja, ka bija devušies uz attiecīgo dzīvokli, kur pēc tam tika paziņots, ka dzivokla īpašniece ir neadekvāta un nekādi remontdarbi nav iespējami.
RNP informēja ka neko izdarīt nevarot, nosūtīt e-pastu īpašniecei ar brīdinājumu.
Siltuma serviss tā arī savu darbu neizpildīja.
Dzivokla īpašniece izsaukusi savu meistaru, kas trubas salabojis.
Ir februāris un atkal siltais ūdens ir atslēgts tā paša iemesla dēļ.
Šoreiz kaimiņi sazinoties ar RNP no rīta un pēc tam ar siltuma servisu informēja lai ziņo kaimiņiem kad meistari būs klāt, lai kaimiņi piedalītos un ar kaimiņieni mierīgi sarunātos, kamēr remontdarbi ir veikti.
Vakarpusē siltuma servisa pārstāvis atzvana, prasot izskaidrot kāpēc kaimiņiem vispār jāpiedalās remontdarbos, ka arī teica ka meistars bijis (meistars nav bijis, kā pēc tam tika arī pierādīts)
Kaimiņiem nācās risināt ar vainīgo kaimiņieni šo situāciju, lūgt lai remonts tiktu izdarīts, uz ko dzivokla īpašniece šoreiz atteikusies.
RNP neko izdarīt nevar, kā sūtīt e-pastu īpašniecei, lai ļauj veikt remontdarbus, siltuma serviss melo, ka brauc meistari, kā arī liek citām personām iet un risināt situāciju, pierunāt cilvēku uz remontdarbiem.
Janvārī siltais ūdens tika atslēgts uz vairāk kā nedēļu un pēc tam divas dienas ari atslēgts aukstais ūdens.
Šobrīd piektdienas vakarā tiek solīts pirmdien visu izdarīt. Uz ko nevienam nav ticība.
Добавить комментарий