Siltumserviss Rīga - darba kvalitāte
Informācijas lapiņā - mājas kāpņu telpā bija rakstīts ūdens karstais nebūs no 2018. gada 8. jūnija, bet atnākot no darba bija jau noslēgts 2018. gada 7. jūnijā plkst. 17.00. Sestdien tas ir 9. jūnijā zvanot plkst 19.40. uz telefonu avārijas dienests 80000610 atbild Juglā jau pieslēgts ūdens , no rīta pieceļoties 2018. gada 10. jūnijā karstais ūdens joprojām nav. Zvanu uz iepriekš norādīto telefonu atbild dispečere Svetlana Sprūdža, kad plīsusi truba Silciema iela 7 un pieteikums bijis pieņemts sestdiem 23.00., bet es persomīgi zvanīju 19.40., TĀDI TUR STRĀDĀ DARBINIEKI LATVIEŠU VALODĀ INFORMĀCIJU DARBINIECE NEUZTVER, PĀRPRASA NO KURIERNES ZVANA, VIENS IR KNAPI RUNĀT LATVISKI, OTRS IR UZTVERT INFORMĀCIJU. Vienkārši MELO Avārijas brigādes darbinieks Sergejs Bitovs telefons 25663317, bvispār neatbild, vai Rīgas namu pārvaldnieks, nevar izvērtēt, ar ko noslēdz līgumus, kas par darba kvalitāti ir 2018. gads...
nformācijas lapiņā - mājas kāpņu telpā bija rakstīts ūdens karstais nebūs no 2018. gada 8. jūnija, bet atnākot no darba bija jau noslēgts 2018. gada 7. jūnijā plkst. 17.00. Sestdien tas ir 9. jūnijā zvanot plkst 19.40. uz telefonu avārijas dienests 80000610 atbild Juglā jau pieslēgts ūdens , no rīta pieceļoties 2018. gada 10. jūnijā karstais ūdens joprojām nav. Zvanu uz iepriekš norādīto telefonu atbild dispečere Svetlana Sprūdža, kad plīsusi truba Silciema iela 7 un pieteikums bijis pieņemts sestdiem 23.00., bet es persomīgi zvanīju 19.40., TĀDI TUR STRĀDĀ DARBINIEKI LATVIEŠU VALODĀ INFORMĀCIJU DARBINIECE NEUZTVER, PĀRPRASA NO KURIERNES ZVANA, VIENS IR KNAPI RUNĀT LATVISKI, OTRS IR UZTVERT INFORMĀCIJU. Vienkārši MELO Avārijas brigādes darbinieks Sergejs Bitovs telefons 25663317, bvispār neatbild, vai Rīgas namu pārvaldnieks, nevar izvērtēt, ar ko noslēdz līgumus, kas par darba kvalitāti ir 2018. gads...
Комментарии (14)
Pilnīgi piekrītu, Rasmas komentāram, lai gan mūsu mājai vaispār nekas nebija minēts, ka nebūs ūdens, paziņojumi nav izkārti, sazvanīt operātoru gandrīz neiespējami, pats operātors ir nekompetents, ka arī savas brigādes savanīt nevar, lai noskaidrot, kas noticis. Karstais ūdens nav pieejams no 07.06 - 11.06 vēl nav atjaunots, neko par salabošanas datumiem nemācēja teikt. Tiešām gaužām bēdīgi to visu dzirdēt. Saprotu pēc spiediena pārbaudes varēja būt daudz avārijas, bet tomēr ne jau pirmā pārbaude, varēja kaut kā tam sagatavoties? Neticami.
Siltumserviss! Jau 2 nedēļu nav karstā ūdens un zvanot katru dienu - vai vispār necel klausuli vai neko nezin, un savā starpā mana zvana fonā apspriež zāles, simptomus un ttl... brigadiram (nezināmam, varbūt arī kurš neeksistē vispār) paziņots bet kad būs viņš un ūdens - nav zināms! Jau otro reizi gadā tāda situācija ... bardaks !
Kvalifikacijas limenis šim uzņemumam ir 0. Par servissu vispar gruti kait ko pateikt, to par servisu nenosauksi. Operatori neceļ klausuli. Tie saucamie meistari jau kuru laiku nevar atrisinat problemu ar karsto udeni, pat ielikot ļoti dargo kaut kadu sukni. Vienu dienu vini nez ko remonte visu dienu, pec tam divas dienas nav udeni...
Не возможно дозвониться вечером на 80000610, радиатор потекёт или горячая труба лопнет - вешайтесь !
Вы определитесь чего хотите либо тепло, либо горячая вода!
No 4.10 nav karstā ūdeni. Dvieļu žāvētājs ir auksts. No karsta ūdens krāna tek aukstais ūdens. Nekur nav nekāda sludinājuma par karsta ūdens atslēgšanu. Ar Siltumserviss Rīga nav iespējams sazināties, nevar sazvanīt, visi operatori visu laiku ir aizņemti.
Siltumserviss Rīga! 19.10.2018 ещё нет отопления.! Дозвонится не возможно.
Откуда их выкопали?
Šodien ir 19.10.2018.un apkure musu namā kā netiek pieslēgta, tā netiek
Две недели уже звоню, поскольку дом к отоплению подключен (в подъезде оно есть), а квартира (стояки) - нет. Ответ всегда один - они запишут проблему и все, ни ответа, ни привета. Это в тех случаях, когда удается до них дозвониться. Ппц, нет слов, один мат. Год или несколько лет назад было то же самое при Силтумсе - позвонил, отопление появилось в тот же день.
Доброе времени суток. Нашему дому Rīga, Lubānas 117, 22.10.2018 наконец то подключили отопление, но в большой комнате труба холодная, дозвонится по номеру 80000610 не возможно, отправил со своего ящика письмо и с их формы на сайте, ни привета, ни ответа. И таких случаев и жалоб много, люди пишут в Фэйсбуке в группе Плявниеки. У всех какие то проблемы и Siltumsserviss Riga вообще получается не решает. Что это за сервис? За что мы платить будем деньги?
Можно еще звонить по телефонам 67291610, 67279042 или 67311432.
Tas nav Siltumserviss (domāts Siltumserviss Rīga), bet izsmiekls. vakar kaimiņu dzīvoklī esot tecējis dvieļu žāvētājs, tāpēc uz 4 diennaktīm atslēdz vispār silto ūdeni...?!
Siltumserviss apsveica ar Latvijas svētkiem - liekot mums visus svētkus dzīvot bez siltā ūdens
Lejiņa 2 - 47
4 dienas valsts svētkos nemazgājušamies ar siltu ūdeni... Garā iela 33 - 24. Kā turmāk jāpērdēvē... serviss- Aukstumserviss..?