Siltuma serviss Rīgā - Nevar sazvanīt, neispilda pasūtījumu mēneša garumā
Mūsu mājā, dzelzavas 42, ieslēdza siltumu 6. Oktobrī. Pēc 3 dienam kāds no kaimiņiem, kurš dzīvo augstākā stāvā (es dzīvoju 7. Stāvā, dzīvoklis 41) atzslēdza siltumu vienā no stāvvadiem, kas notiek jau trešo gadu pēc kārtas. Agrāk, kad bija Rīgas siltums, nebija nekādas problēmas, es viņiem zvanīju un viņi ieslēza siltumu. Tagad es zvanīju uz 8900, uz 80000610 divas reizes, man solīja, ka viņi ieslēgs siltumu, bet nekas nenotiek. Es maksāju par siltumu visā dzīvoklī, un summa nav maza, bet siltums vienā istabā man nav. Pagāja jau mēnesis, mani interesē, kad pienāks mana rinda, lai Rīgas siltumservis izpildītu savus pienākumus. Ja tiešam nevar izpildīt tik niecīgu darbu, tad es prasu, lai man samazinātu maksu par apkuri.
Добавить комментарий