PS Siltumserviss Rīga - Neesošs serviss

02.08.2018. pēcpusdienā konstatēju, ka pa karsto krānu tek ledains ūdens. 03.08.2018. plkst. 08:13 zvanīju uz viņu tālruni. Pateica, ka kaut kādā simtu kurā tur dzīvoklī avārija bijusi. Tas nemaz nav manā kāpņu telpā, un avārijas gadījumā ūdeni noslēdz pavisam nevis padara to aukstu. Jautāju, kad būs siltais ūdens. Teica, ka nodošot info kaut kādam darba vadītājam un tajā pat dienā atzvanīšot. Ap 16:30, nesagaidot zvanu, pati zvanīju viņiem. Lieki teikt, ka operatore nebija lietas kursā par manu rīta zvanu un bija viss stāsts jāsāk no jauna. Tagad jau pieminēja vēl citus dzīvokļus (ka esot avārija), atkal pārjautāju, kāpēc tad avārijas dēļ ūdens ir nevis atslēgts pavisam, bet tikai nogriezts siltums tam. Atbildes nebija. Centos pajautāt, kāpēc tā arī nesaņēmu solīto atzvanu, operatore nometa klausuli. Pēc sešiem mēģinājumiem sazvanīt šo kantori atkārtoti, beidzot cita operatore atbildēja uz zvanu. Nepārtraukti pārtrauca mani pusvārdā, pateica, ka pieteikums pieņemts un viss. Kad jautāju, kad tad siltais ūdens būs, pateica, ka tādas informācijas neesot, pieteikums pieņemts, viņai vēl četri zvani rindā gaida, un nometa klausuli.
Vēl viens incidents bija Jūnijā, kad līdzīgi - nebija karstā ūdens (toreiz pavisam nebija). Atkal kaut kādā citā kāpņu telpā kādam kaut kāda avārija. Prasīju, kad problēmu atrisinās un kad var gaidīt silto ūdeni, atkal - neko nezinot, atzvanīšot. Protams, neatzvanīja. Kad piezvanīju atkārtoti, atkal neko nezināja. Pateica, ka santehniķis pie manis varēs ierasties tikai pēc divām dienām. Es skaidroju, ka man santehniķis nav nepieciešams, jo mana vienīgā problēma ir tā, ka nav karstā ūdens, bet ne jau manā dzīvoklī tas atslēgts. Neko nekomentēja un atkal pateica par santehniķi. Pēc pāris dienām, kad nebiju mājās, zvana kaut kāds krievs un saka, ka esot atnācis pie manis, jo man problēmas ar karsto ūdeni. Pateicu visu, ko domāju par to kantori un slāvu daiļavu, kura nespēja uztvert manis sniegto informāciju un santehniķi lieki dzenā ne tur, kur vajag.

Bail paliek iedomājoties, kas notiks apkures sezonai sākoties: šis kantoris, pirmkārt, ir nolasījis operatorus, kuriem ir smagas problēmas ar valsts valodu (secinu ne tikai pēc akcenta, bet arī pēc tā, ka neuztver informāciju, ko viņiem sniedz vai jautā). Otrkārt, operatori pie jebkādām mazākajām problēmām pārtrauc klientu pusvārdā. Arī pēc aizrādījuma ļaut pabeigt sakāmo, pārtraukšana pusvārdā tiek turpināta. Treškārt, ja operatoram nav atbildes uz jautājumu, operators pārtrauc sarunu, noliekot klausuli. Ceturtkārt, viņiem vispār nav nekādas informācijas par to, kāpēc kaut kur ir kaut kādas problēmas. Vienmēr ir tikai kaut kādas “avārijas”. Nemaz nebrīnītos, ka arī mani zvani tika piereģistrēti kā avārija. Jo kaut kā neticu, ka, ja no rīta pie “vainas” bija avārija 117.dzīvoklī, bet jau pēcpusdienā vēl 70., 115. un vēl kaut kādā. Gan jau tie pārējie bija vnk tādi paši zvanītāji kā es, kas informēja par to, ka nav karstā ūdens. Piektkārt, netiek nodrošināta atgriezeniskā saikne; pat pēc tā, kad tas īpaši tiek palūgts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы