SIA "Zetkom" - klientu neapkalpošana
Labdien. Nevienam neiesaku izmantot "Amigo" pakalpojumus, nav iespējams sazvanīt viņu klientu apkalpošanas nummuru, kā arī sekretariāts neceļ klausuli, intereses pēc uzņēmu laiku, pagāja stunda vienalga nebija savienojuma. Tad izdevās sazvanīt viņu sadarbības partneri "Trodeks", kas pateica , kad problēma esot tur, ka ļoti daudzi zvanot vienlaicīgi, un tādēļ nav savienojuma. Par to var pasmieties, jo kā saka, ja ir pieprasījums jebkurš tirgotājs visu dara, lai peļņa būtu lielāka- konkrēti "Zetkom" gadījumā, saprotams- pieņemti darbā papildus apmācīti speciālisti, kas atbildētu uz zvaniem. Laikam sia" Zetkom" valdes priekšsēdētājs ir tik skops, ka negrib lieki tērēties, citādi viņa aldziņa jau tā ir tik "zema". "Trodeks" pārstāvis pateica , ka tikties ar "Zetkom" vadību arī nav iespējam, varot tikai uzrakstīt iesniegumu, kuru izskatīšot varbūt mēneša laikā. A varbūt arī ne. Cien. draugi, ja Jums zināmi "Zetkom" vadības telefoni, lūdzu nopublicējiet tos!!! Ļoti girbu uzdot pāris jautājums.
Комментарии (3)
Klau, a ko tādu gribēji noskaidrot? Kādēļ zvanīji? Informāciju par tarifiem var atrast mājas lapā, ja kas.
Ne jau tikai tarifi interesē klientus, dotajā situācijā es gribēju noskaidrot, kā izslēgt viņu robotu, kas bombardē ar īsziņām katru minūti, tiklīdz mans telefons pievienojas internetam. Kā jau sacīju klientu apkalpošanas kvalitāte Amigo tīklā ir zem kādas kritikas.
Izmēģiniet ko citu. www.resustelekom.lv individuāla pieeja katram klientam vairāk info mūsu mājas lapā vai pa e-pastu: [slēpt]@resustelekom.lv