SIA SEVIAN - Automašīnas odometra rādījumu un tehniskā stāvokļa slēpšana
2016.gada 30.novembrī, Daugavpilī, Vaļņu ielā 22, SIA “SEVIAN” (reģ.nr. 41503043337, juridiskā adrese Vaļņu iela 22, Daugavpils) tirdzniecības vietā iegādājos lietotu automašīnu (turpmāk tekstā a/m) Suzuki Grand Vitara, 2003.izlaiduma gads. A/m aprīkota ar automātikso pārnesumkārbu un pilnpiedziņas režīmu. Darījumā kā komersanta pārstāvis rīkojās ALEKSANDRS JAŠČENKOVS, ar kuru es parakstīju īpašuma apliecību Nr. AC063196. Pie a/m iegādes es iepazinos ar tās vizuālo stāvokli, kā arī nedaudz (iespēju robežās) ar tehnisko stāvokli, tur pat teritorijā veicu nelielu testa braucienu. Uz darījuma brīdi a/m vizuālais un tehniskais stāvoklis mani apmierināja, tai bija veikta transportlīdzekļa valsts tehniskā apskate. Arī A.Jaščenkovs apgalvoja, ka a/m ir tehniskā kārtībā.
Nākošajā dienā, pie a/m sīkākas apskates, cimdu nodalījumā atradu transportlīdzekļa valsts tehniskās apskates protokolu Nr. DA16T052758207, datētu ar 2016.gada 26.oktobri. Protokolā minētajai a/m norādīts odometra rādījums 232499 km. Taču 2016.gada 30.novembra īpašuma apliecībā AC063196, A.Jaščenkovs, pārdodot a/m, odometra rādījumu norādīja 225500 km, kas atšķirās par 6999 km. Tādējādi es tiku maldināts par faktisko a/m nobraukumu.
Bez tam, divas dienas vēlāk, Daugavpils teritorijā bija atkusnis, apvidus ceļi bija apledojuši, bija slidens. Ievēroju, ka a/m, uzsākot braukt, visu laiku stipri izbuksē. Ar a/m salonā esošo sviru, ieslēdzu pilnpiedziņas režīmu, taču izbuksēšana turpinājās. Pie uzmanīgākas pārbaudes konstatēju, ka lai gan svira tika pārslēgta pilnpiedziņas režīmā, pilnpiedziņa neieslēdzās. Devos pie SIA “Sevian” a/m izplatītāja, kur norādīju uz tehnisko kļūmi. Uzņēmumā man piedāvāja veikt diagnostiku. Tā kā diagnostikas operatora tai brīdī nebija uz vietas, a/m atstāju. Kad atgreizos, diagnostikas veicējs man paskaidroja, ka a/m elektronikā defektu neesot, bet esot mehāniska problēma. Telefoniskā konsultācijā noskaidroju, ka defekts varētu būt sadales kārbā, kas atbild par pilnpiedziņas režīma ieslēgšanu/izslēgšanu. Es atkal griezos pie SIA “Sevian” pārstāvja ar lūgumu apmaksāt sadales kārbas remontu, taču man tika atteikts.
Tās pašas dienas vakarā, braucot ar a/m, salona panelī man iedegās gaismas indikators, kas brīdina par kļūdu “ABS” sistēmā. Es apturēju a/m, novietoju to uz rokas bremzes un vizuāli apskatīju bremžu sistēmu. Neko nekonstatējis, nolēmu doties tālāk, taču rokas bremzes sistēma palika darba stāvoklī (ar nospriegotiem bremžu klučiem). Mājās, izjaucot bremžu sistēmu konstatēju, ka visi bremžu kluči pilnībā nodiluši, visa bremzēšanas sistēma ir sarūsējusi, kā rezultātā bija iestrēgusi rokas bremzes sistēma.3
Uz doto brīdi lielāko daļu trūkumu esmu pats novērsis, bet vēlējos gan informēt par minētā komersanta patērētāja tiesību rupjiem pārkāpumiem, kas tirgo preci, kas faktiski ir bīstama Uzskatu, ka SIA “Sevian” ir pārkāpusi “Patērētāju tiesību aizsardzības likuma” 14.panta 1.daļas 4.punkta, 17.panta 1.daļas 1.punkta prasības.
Kā SIA “Sevian” darbību raksturojošs apstāklis ir www.sudzibas.lv mājas lapā publicētās negatīvās atsauksmes no citiem klientiem.
Sūdzībai pievienoju:
1) transportlīdzekļa valsts tehniskās apskates protokola kopiju;
2) īpašumtiesību apliecības kopiju.
Комментарии (2)
Какое вранье!!!!!!Покупатель-человек с растроенной психикой выставил себя не очень красиво, с обманом в корысных целях!!!! Сам же пишет, что машина понравилась очень -еще бы...За такие деньги получил рамный 7-ми местный джип с обвесом,дугами.Доволен был оооочень.
Сам же написал поехал подрифтовал, сломал передний мост и хочет чтобы ему оплатили стоимость его дрифта??? Это же не новая машина с гарантией????
Зачем ломать и выставлять себя как будто тебя обманули- выгодная тактика получить что-то сломав преднамеренно!!!!
ПО км все тоже ок. Тех осмотр пройден 232499.
P.S. Александр Ященков- самый лучший автопродавец в городе Даугавпилс.Честность,Позитив,Бескорыстность-главные черты. Всегда отзывчивый, найдет именно то что необходимо , а самое: главное цена и качество будет высокое из Европы.
Побольше бы таких людей в Даугавпилсе и видать намного лучше бы было.
Довольный гражданин и клиент г.Даугавпилса
Самые большие мошенники. Я купил опель астра и на второй день пришлось ремонтировать двигатель. Была трещина в головке.