SIA "SANARIUS" - Attieksme
ĻOTI nejauka attieksme pret klientiem.
Pirmkārt, jau zvanot lai noskaidrotu vai ir iespējams pieteikt vizīti, tiek atbildēts ļoti rupji un nekonkrēti. Tā arī nesapratu vai varēs paņem vai nē un cikos. Otrkārt, ierodoties neviens pat nepienāk lai noskaidrotu vizītes iemeslu vai pateiktu cik ilgi jāgaida. Stundu gaidījām un tad pajautājot vai pieņems vai nē sāka lasīt morāli par to kāpēc es ierodos tikai 1.5h pēc zvana. Arī klīnikas īpašniece un ārste Anna iznākot sāk pārmest par to ka ierodos 1.5h pēc zvana. Es paskaidroju, ka ierados jau pirms stundas un neviens pat nepienāca pie mums. Un Dr.Anna nelaipnā tonī pateica, ka stundu jau es negaidu, ka viņa sāka operāciju un neviena nebija, lai gaidu vēl. Lieki piebilst, ka nejau visi dzīvo klīnias tuvumā un vispār varētu ierasties 5min laikā.
Jāpiemin arī Annas un otras dakteres saruna aizmugures telpā kurā tika apspriesta mana vizīte un iespējamā nevērība pret mana dzīvnieka veselību.
Lai arī ilgus gadus esmu savus dzīvniekus vedusi uz šo klīniku un vienmēr bijusi apmierināta ar viņu darbu, pēc šodienas es tur atgriezties netaisos un neiesaku nevienam, jo attieksme pret klientiem ir vienkārši drausmīga un acīmredzot šai klīnikai apmierināti un patstāvīgi klienti nav vajadzīgi.
Комментарии (2)
Viena neskaidrība - un pašai mute nebija, lai paziņotu, ka esi ieradusies, pateiktu vizītes iemeslu un noskaidrotu, kad pieņems? Neesmu redzējis, ka vispār kaut kāds tādam ienācējam, kas neko nesaka un tikai gaida, ietu klāt un sāktu stāstīt.
Pašai par sevi jāliek manīt!
Kā tai Annai ir uzvārds? Tas ir skumji, ka tik nejūtīgi cilvēki ārstē mūsu mīluļus!