SIA Quadrex/ SIA Accenta - Nekvalitatīva un rupja apkalpošana
Spicē esošajā SIA Accenta veikalā pasūtīto virtuves mēbeļu skapīšu ražošana aizkavējās par vairāk nekā diviem mēnešiem. Tā esot jau norma, jo citi neapmierinātie sūdzējās par gandrīz pusgadu ievilkušos pasūtījuma neizpildīšanu.
Saņemt saražotos skapīšus ir jābrauc uz ražotni SIA Quadrex, bet to klients uzzina tikai pēc tam, kad neveiksmīgi ir mēģinājis atrast SIA Accenta ražotni. Izrādās skapīšus ražo nevis SAI Accenta, bet gan SIA Quadrex.
Quadrex darbinieki var atļauties klientu nosaukt par muļķi, jo redziet, industriālā parka teritorijā esošo uzņēmumu un noliktavu gūzmā, Jūs nespējat atrast SIA Accenta preču pieņemšanas vietu. Jāpiebilst, ka attiecīgie uzraksti nekur nav norādīti un vienīgais meklēšanas veids ir dažādu durvju virināšana.
Beidzot, kad klients ir nokļuvis līdz saviem virtuves skapīšiem, viņam vēl ir jāgaida gandrīz 40 minūtes, lai tos varētu iegūt, jo SIA Accenta nav informējusi SIA Quadrex par to, ka klients ir apmaksājis pasūtījumu.
Kad skapīši bija gatavi, iemaksa par atlikušo vērtību bija jāveic skaidrā naudā. Kartes vairs netiek apkalpotas un arī elektroniskie pārskaitījumi netiek pieņemti. Tas varētu liecināt par apgrozāmo līdzekļu trūkumu uzņēmumā - klienti, esiet uzmanīgi, neiegrābieties!
Комментарии (8)
Es ar biju pasūtījis mēbeles Accenta, bet nekādas problēmas nebija. Ražošanas adrese tāmē bija norādīta tā kā nekādu problēmu nebija. Kāda starpība vai mēbeles ražo Accenta vai kāds cits uzņēmums.
Jā, piekrītu, ka nebija nekādas norāde uz durvīm, bet var taču pazvanīt arī savam dizainerim.
Par tām kartēm - pilnīgi garām, ka netiek pieņemtas kartes. Tiek un kā vēl tiek. Sākumā maksāju ar karti un otru pusi ar pārskaitījumu. Tā kā viss ir kārtībā. Mēbeles saņēmu ātrāk nekā noteiktajā termiņā, kvalitatīvas, mazliet piemaksāju un palūdzu, lai tās samontē ražošanā uz vietas kopā, lai pašām nav jāskrūvē.
To kapralis777, Interesanti, ko tad tu tur pirki?
Ja iepriekšējā komentā stāstiji par situāciju ar acentas īpašniekiem un ražošanu, tagad jau tēlo klientu no malas!
Situācija gaužām vnk konti firmai VISTICAMĀK ir bloķēti, tapēc arī piedāvā iespēju skaidrā naudā norēķināties!
Interesants tas tavs stāsts par īpašniekiem, interesanti kurš ir tas jaunais pašnāvnieks? Visticamāk kāds kamikadze...
Muļķi Jūs esat!!! Neesmu redzējis vēl žultainākus cilvēkus!!! vienmēr būs cilvēki, ka viss ir slikti, tikai paši labi.
Tas, ka zino šo to par accentu, nenozīmē, ka tur strādāju. Ko man Tev varbūt aizsūtīt rēķinu par mēbelēm???
VISTICAMĀK, ka ir bloķēti. Var jau vienkārši pajautāt kas par lietu, bet tā vietā tēlo tagad gudros!!! Ja Dievs nav devis smadzenes, tad nav!
Diemžēl, arī man ir problēmas ar firmu Accenta. Nu jau iet trešais mēnesis, bet viņi joprojām nespēj nokomplektēt pasūtīto nestandarta mēbeli :
1) Izsniedza mazāku pēc izmēriem, nekā pasūtījām un nepilnā komplektācijā - mājās atklājām, ka trūkst furnitūra un iedoti nepareiza dizaina rokturi. To, ka kumode ir par pāris cm mazāka, atklājām vēlāk, kad jau saskrūvējām korpusu.
2) Pārstāve K-Rauta veikalā samainīja rokturus, bet par pārējo apgalvo, ka vienīgais, ko varam darīt, ir GAIDĪT..!!!
3) Pa telefona nr., kas norādīts tāmē pie pasūtījuma, nevienu sazvanīt nevar. Tas, šķiet, norādīts apzināti - sak, neies tak ar visādiem "debiliem" klientiem runāt..!
Bet nauda jau visa ir pārskaitīta priekšapmaksā (abas daļas), jo pārstāve teica, ka skaidrā naudā norēķināties nevarot.
Tagad jautājums - jaukt mēbeli ārā un vest atpakaļ, lai atgriež naudu, vai kā? Sāk jau apnikt, un vienu varu teikt droši - tas NAV NORMĀLI!!!
To kapralis777
Es spaortu, ka es esmu Muļķis bez smadzenēm... Lai arī esmu bez samdzenēm, bet tomēr vēlos saņemt preci par kuru esmu samaksājis un saņemt tieši to ko esmu pasūtijis. Es saprotu, ka izpildes termiņu var neivērot un par to klientu iepriekš nebrīdinot un uz telefon zvaniem neatbildēt! Protams - pēc tādas atieksmes es tiešām jūtos kā bezsmadzēņu radījums!
Varu tikai teikt, ka runājot ar citiem cilvēkiem, kam arī bijusi darīšana ar Accenta, uzzināju, ka šāds pat BARDAKS tajā ir valdījis arī pirms 8 gadiem, un, acīmredzot, nekas nav mainījies! "Šaraškina kantoris" - uzmanieties, vai arī, ja pasūtiet mēbeles, bruņojaties ar lielu pacietību!!!
Vai tad Accena pastāv jau 8 gadus?
Kaprāli - varbūt ne gluži 8, bet kādu gadu mazāk, taču tam vairs nav nozīmes.
Painteresējoties paziņu lokā vien, "slava" šai firmai iet pa priekšu! Un nekāda labā.. Vēl jo labāk - tikko man pārstāve paskaidroja, ka viena "firma" ir bankrotējusi un visi darbinieki spiesti uzrakstīt atlūgumus, bet tūlīt pieņemti citā "firmā", un viss turpinās..! Protams, ka jaunā "firma" par iepriekšējā mēbeļu ražotāja pasūtījumu parādiem vairs nekādu atbildību nenes. Tā nu es un citi klienti tikām vienkārši apzagti, jo tagad jāmeklē pašiem furnitūra un detaļas, par kurām nauda jau ir samaksāta. Jau pats fakts, ka izgatavotā mēbele pēc izmēriem neatbilda pasūtītajai, liecina, ka droši vien kaut ko līdzīgu noliktavā uzgāja un nolēma, ka mēs nepamanīsim! Vai arī debīļi, kas dēli nomērīt neprot.. Neticu, ka šajā firmā kaut kas var mainīties, ja tajā strādā tādi "profesionāļi".
Protams, ka visi mani draugi, radi un paziņas tiks brīdināti, ka mēbeles šai firmā sūtīt nedrīkst!!!