SIA Gutty - Vannas istabas mēbeles
Gribu ieteikt cietiem šīs kompānijas klientiem - nepaļaujieties meistariem, bet sekojiet līdzi mēbeļu uzstādīšanas procesam un pieņemšnas-nodošanas aktu parakstiet tikai tad, kad visu esat kārtīgi pārbaudījuši. Pasūtīju mēbeles vannasistabai, tai skaitā arī skapīti, kas liekams zem veļas mašīnas. Meistari likās'pieklājīgi un profesionāli. Pirmais nepatīkamais pārsteigums - mainot nesen pirktu vannas istabas ventilatoru uz piemērotāku modeli( protams, iekļauts cenā), veco ventilatoru vēl joprojām darba lietošanas kārtībā bez prasīšanas vienkārši ielika savā instrumentu kastē detaļām. Pēc tam gan atdeva atpakaļ, bet dažas detaļas bija izņemtas. Darbu pabeidzot viss izskatījās OK. Darbinot veļas mašīnu, no skapīša apakšas izripoja kaut kāda skrūve. Intereses pēc paskatījos, kas notiek zem skapīša. Liels bija mans pārsteigums, kad ieraudzīju tur vienkārši stateniski novietotas skrūves, kas, uzmetot acis, izskatījās pēc skapīša kājiņām. Skapītis bija novietots uz dušas pamatnes malas, mazākas par 1 cm un otrā pusē uzlikts uz kopā sastiprinātiem koka klucīšiem. Sazvanīju firmas direktoru J. Martiņenko un sarunāju laiku, kad meistars varētu atnākt. Norunātajā laikā meistars neieradās, bet saņēmu zvanu no Martiņenko un pārcēlām tikšanos ar meistaru uz nākošo dienu. Meistars ieradās ar papildus klucīšiem, ko palikt zem skapīša. Uz manu neapmierinātā tonī izteikto jautājumu par turpmākajām darbībām meistars atcirta, lai runājot ar priekšnieku, viņš esot tikai darba izpildītājs.Atkal nācās zvanīt priekšniekam, rezultātā skapītis tika aizvests prom un atvests ~ pēc stundas. Šoreiz viss beidzās gandrīz laimīgi - skapītis tika veiksmīgi nostādīts uz grīdas un daudzmaz stabili turās uz tās. Es nesaprotu vienu lietu - šobrīd esot krīze, daudz bezdarbnieku, maz darba utt. Tad kāpēc, pie joda, atrodas meistari, kas savu darbu paveic nekvalitatīvi, pēc tam atļaujas klientam sarunāt rupjības????
Комментарии (7)
Labdien,
Tā ir tikai un vienīgi mana vaina, ka skapītis zem veļasmašīnas netika izgatavots pareizi. Diemžēl es arī esmu tikai cilvēks un mēdzu pieļaut kļūdas mērījumos.
Tomēr mēs neesam tādi, kādus Jūs mūs aprakstāt.
Ja mēs kādreiz pieļaujam kļūdas, tad tās pēc iespējas ātrāk labojam. Šis gadījums nav izņēmums- saņemot pretenziju, meistara vizīte tika norunāta uz nākošo dienu.
Es arī paskaidroju kāpēc meistars pirmajā reizē neieradās laicīgi- tas bija Mērfija likums, ka tieši norunātajā laikā, bez brīdinājuma, ieradās klienti no Alūksnes.
Runājot par ventilatoru- Tas tomēr netika ielikts kastē, bet nolikts malā. Detaļa, kuru izņēmu bija no brāķētā ventilatora, kuru es tur ieliku, lai pārliecinātos, ka mūsu nopirktajam un atvestajam ventilatoram tiešām bojāta ir mikroshēma. Neaizmirsīsim arī to, ka uzreiz nomainījām brāķēto ventilatoru pret jaunu.
Es ceru, ka šī darvas karote nesabojās visu medus mucu, jo, bez skapīša zem veļasmašīnas, tika izgatavotas un uzstādītas arī citas mēbeles, pret kurām nav pretenziju.
P.S. Lūdzu, pirms Pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanas Tiešām rūpīgi apskatiet visu, kas atvests, uzlikts un pieslēgts. Mēs izvairītos no šī starpgadījuma apspriezšanas, ja aizrādījums, ka kaut kas nav kārtība būtu uzreiz, nevis pēc divām nedēļām kopš uzstādīšanas, kā šajā gadījumā.
Vēlreiz no sirds ļoti atvainojos, par sagādātajām neērtībām.
Juris Martinenko,
SIA "Gutty"
visu cienu Jurim!
Tomēr izskatās, ka firma, uzstādot "kļūdaino" skapīti, cerēja, ka klients brāķi nepamanīs, ja jau uzstutēja uz dušas pamatnes malas. Un tas godu nedara.
nepiekrītu...jo pats sūtīju daudz dažādu mēbeļu no viņiem...un viss bija ok
es nedomāju ka tāda sīkuma pēc bija jāraksta sūdzība,
varējāt uzstādīt paši...un nebūtu nekādu strīdu ar meistariem...
es daudzām firmām sūtīju savas skices un šie man sūtīja cenas...tās bija neiepriecinošās...
par virtuves mēbelēm prasīja 2000.Ls un vēl neviens nezin kāda viņiem ir kvalitāte...
es pat ieteiktu tādu firmu, lai vēršas un pasūta mēbeles...(nedomājiet ka esmu viņu darbinieks, tāpēc reklamēju, esmu cilvēks no malas)
Šī ir pirmā un vienīgā sūdzība par mūsu uzņēmumu 5 gadu laikā. Jā, es atzīstu, ka kļūdas ir bijušas. Ir bijušas pretenzijas gan garantijas laikā, gan pēc tam, bet vienmēr esam novērsuši radušos problēmu maksimāli ātros tempos, neskatoties uz to, vai problēma ir radusies materiāla ražotāja vainas dēļ, vai mūsu meistaru darba dēl. Mēs strādājam no 2006. gada un esam uzstādījuši vairākus simtus mēbeļu komplektu, bet šī ir pirmā sūdzība, kuru klients ir izvēlējies publiskot.
Šī sūdzība mani skar personīgi, jo esmu uzņēmuma vadītājs un īpašnieks. Visu laiku, kopš mēs strādājam, esmu centies nodrošināt maksimālu kvalitāti par saprātīgu cenu. Šajā gadījumā es pat nevaru atrast loģisku attaisnojumu vai izskaidrojumu- jā, ir pieļauta kļūda! Jā, ir konstatēta meistara neizdarība! Jā, ir saņemta pretenzija, kura ir novērsta stundas laikā! Jautājums- kāpēc tika parakstīts akts bez pretenzijām (aktā ir aile, kur var norādīt pretenzijas)? Kāpēc pretenzija tika izvirzīta divas nedēļas pēc mēbeļu uzstādīšanas? Kāpēc stundas laikā novēršot pretenziju, mēs vienalga paliekam kā ļaundari? Kāpēc mēs strādājam, nodrošinot garantiju (24-60 mēneši)?
P.S. Vladimirs tiešām nav mūsu darbinieks, bet gan mūsu klients no Alūksnes, kura pasūtījuma iekraušanas dēļ, pārcēlās pirmā vizīte pie sūdzības iesniedzējas. (virtuves cenu es nedrīkstu izpaust, bet tā bija vairāk kā uz pusi mazāka, kā citu ražotāju piedāvātā)
P.S.s. Es ļoti atvainojos sūdzības iesniedzējai, bet mans uzvārds rakstās bez mīkstinājuma zīmēm- Martinenko. Šis uzvārds pareizrakstībā ir minēts gan pasūtījuma veidlapā, gan līgumā, gan pieņemšanas/nodošanas aktā.
Juris Martinenko
SIA "Gutty"
Izlasot pretenziju acis kā "pūcei", mums uzstādīja virtuvi, garderobi ļoti kvalitatīvi pagājuši 7 mēneši nekas nav nedz "aktritis, nolūzis, vai kā savādāk zaudējis kvalitāti", neskatoties uz to, ka ikdienā virtuve tiek ekspluatēta uz visiem 100%.
Es pat teiktu, ka meistars, kurš mums uzstādīja mēbeles ir sava veida "guru", tik strādīgu cilvēku sen nebiju satikusi.
Kā arī Paldies Jurim par funkcionālo virtuves plānojumu, nav jāveic pratiski neviena lieka kustība, viss bija ļoti labi pārdomāts.
Pirms gada firma Gutty apņēmās mums izgatavot virtuves iekārtu, un jāatzīst, par ļoti sakarīgām cenām, kādas nepiedāvāja neviens cits mēbeļu izgatavotājs. Lai arī pēc mēbēļu uzstādīšanas radās dažas problēmas ar skapīšu krāsojumu, visas pretenzijas firma uzklausīja un patiešām novērsa.
Jāatzīst, ka šī gada laikā kvalitāte mūs iepriecina un no saviem viesiem saņemam vispozitīvākās atsauksmes par mūsu virtuves dizainu un kvalitāti. Tā kā šo firmu droši varam ieteikt kā kvalitatīvu, par sakarīgām cenām mēbeļu ražotāju un uztādītāju. Turklāt, ar sirdsapziņu, kas diemžēl mūsdienās ir retums. Vēlreiz paldies GUTTY!