SIA Centība N - Šofieru attieksme
Katru vakaru braucu mājas no centra uz Graudu ielu, tāču katru reizi šis brauciens sagādā tikai diskomfortu. Izmantoju SIA Centība N maršruta busiņus uz Ziepniekalnu kurē gan 233, gan 233A, 233A ir tas kas kursē pa Vienības gatvi un graudu ielā nogriežās, taču šofieri nezinu kāda iemesla dēļ, varbūt nevēlās braukt pa sastrēgumiem, kas ir uz Vienības gatves gandrīz vienmēr pie 2. slimnīcas vai nākošajās krustojumā aiz slimnīcas nokliedzās Graudu iela ir, 'protams, ka ir, ja šis busiņš paredzēts braukt tai maršrutā. Tad no vadītāja puses tiek saņemts, ne diez ko patīkamas nopūtas un purpināšana, bet ar to viss nebeidzās, iepriekš pasaku, ka graudu ielā vajadzēs pieturēt, piebraucot pie luksafora, kurā deg sarkanā gaisma vadītājs liek kāpt laukā, neskatoties uz to ka viņš apstājies vidējā joslā un pasažieriem tad jāskrien pa ceļu kur ir mašīnas, tas diez cik droši nav!!! Vienreiz kad atteicos kategoriski kāpt pie luksafora, uz ceļa vidus, šoferis apstājaš graudu ielā, kad kāpu laukā, veltīja man lamu vārdus un beigās nosauca par STULBU BLONDĪNI. Es neuzskatu, ka es kaut ko nodarīju tādu, lai mani visu pasažieru klatbūtne varētu tā noslānīt. Protams tādi nav visi šoferi, izteikti vienam kungam tas ir, cik es zinu katram vadītājam jābūt nozīmītei kur uzrakstīts vārds un uzvārds, bet tādu es neesmu redzējusi tāpēc nevaru konkrēti pasūdzēties. Ļoti nepatīkami!!!
Комментарии (8)
Vispār vajag jau savlaicīgi teikt, ka jāapstājās tur un tur. Neviss pēdējā brīdī. Kā tad lai tas šoferis pārkārtojās uz joslu un vel pie luksofora. Nezinu kāds tur krustojums, bet tur varbūt pirmajā joslā var tikai nogriesties pa labi- taisni braukt nevar. Besī man braukt ar mikriņiem. Ik pēc 50 metriem stādina. Un ir bijis, kad neko nesakot, paši pasažieri krustojumā lec ārā no mikriņa.
Laicīgi tiek teikts, bet tāpec nav jāsedina pasažieri pie luksafora, jāpietur droša vietā pasažieram aiz krustojuma, kad nogriežās!!! Tur nevajaga nekur pārkārtoties, mikriņš nogriežs pēc sava maršruta!!!
Ne visi marsruta taksometra vaditaji ir slikti! biezi vien pasazieri ir pasi vainigi, jo nesaprot, ka vaditajs ne visur drikst apstaties. tagad ir loti slikti laika apstakli, kas nenormali apgrutina brauksanu!
Эти водители немного завираются и не отправляются по расписанию - всегда уезжая раньше времени указанного в расписание, как на остановке, так и в интернете. Причем уезжают раньше минут на 5!! Это не допустимо - их следует наказывать или контроллировать более строго!
Ne transports, bet balagaans uz ritenjiem.
Šodien, t.i., 2012.g.14.06. plkst.07:03, kas izbrauc no Daugavgrīvas (247), vispār ignorēja mani kā latvieti. Nosaucot, kur jāapstājas - tur vienmēr soferi apstājas, viņš apstājās 150 m. iepriekš, pat neko nepateica, kapēc tā. Uz jautājumu nedzirdēju nekādu atbildi. Izkāpu un tādēļ aizcirtu durvis skaļāk, uz to mani izsaukāja viņa mīļākā, kas bija piespiedusies viņam pie sāniem - to mēs visi pasažieri redzējām, kas kāpa no mikroautobusa. Es protams neatbildēju neviena vārda. Strādāju institūtā, kur 70% ir krievvalodīgie, taču šovinisms mums nepastāv. Tajā vietā pietur visi šoferi, jo tas ir pretī - institūta un citu apkārtējo firmu strādājošiem izdevīgs. Izstāstīju institūtā un norunājām, ka vajadzētu kādu braucienu kopā ar "Tautas balsi" vai "Bez tabu", jo vairāku šoferu attieksme ir neadekvāta pret pasažieriem (skaļa mūzika, kas ne visiem patīk, smiešnās pa visu salonu par politiku Krievvalodīgie šoferi, konflikti ar pasažieriem, jo daudz ko esmu redzējusi. (braucu jau trīs gadus). Ar cieņu Anna
Tas, kas darās šajā konkrētajā maršrutā - 247, vienkārši ir kaut kāds BARDAKS! Un jo tālāk - jo trakāk! Regulāri netiek ievērots pašu izstrādātais kustību saraksts. Tā jau vajadzētu kursēt ik pēc pusstundas, bet tas nu nepavisam netiek ievērots. Pastāvīgi no maršruta "izkrīt" te viens, te divi mikroautobusi. Nesaprotu, ja SIA "Centība N" nav spējīga nodrošināt normālu maršruta taksometru kustību, tad kāpēc gan nesastādīt tādu kustību sarakstu, pēc kā REĀLI ir spējīgi pildīt savas saistības. Braucot 12.augustā pl.17.07 ar mikroautobusu ar valsts Nr. GZ 8167 un, jautājot šoferim (uzvārds nekur netika norādīts), kāpēc neatbrauca iepriekšējais maršruta taksometrs - redzu nesaprašanā ieplestas acis un atbildi, ka viss notiekot pēc saraksta. Tā sanāk, ka es sava prieka pēc gaidot nostāvēju veselu stundu pie pieturas. Redzēju, ka 233, 233A maršruta taksometri kursē ļoti labi un diezgan bieži - prieks skatīties! Tad rodas jautājums - vai tās būtu divas dažādas organizācijas, šaubos vai... Ļoti ceru, ka šāda veida problēmas SIA "Centība N" vajag risināt, nevis pieļaut tādu ņirgāšanos par pasažieriem (kuri, starp citu, nes jums peļņu).
Chto za bardak tvoritjsja na marshrute 247? Kuda smotrit rukovodstvo? Raspisanie dejstviteljno ne sobljudaetsja! Vecherom vmesto 2-h mashin v chjas, hodit odna! Prichjem postojanno!!! Voditeli hami (ne vse konechno). No estj nekotorie individuumi, kotorie voobsche ne hotjat vipolnjatj svoju rabotu. Ne uzheli, oni tak horosho zarabativajut, chto prosto ne hotjat viezzhatj na svoi poslednie rejsi? Nekotorie rugajutsja vsju dorogu, pochemu oni dolzhni vozitj 2-3 chelovek do konca marshruta?
Pochemu passazhiri oplativshie proezd, dolzhni chjuvstvovatj sebja ne udobno? Vedj eto obschestvennij transport!
Pochemu v 233 i v 233a net takih problem. Chjem 247 provinilsja???