www.sudzibas.lv SIA akatrans Personīgā pieredze 2. cēlienos

SIA akatrans - Personīgā pieredze 2. cēlienos

Sveicināti,Vēlējos pastāstīt detalizētāk par to kas apmēram notiek aka trans, jo līdz šim vienīgais ko esmu dzirdējis ''neiesaku strādāt tur'', bet nu ziniet kā visiem ticēt nevar tamdēļ pamēģināju tur pastrādāt, protams sapratu kapēc raksta ka neiesaka strādāt, bet tīri šeit aprakstīšu savu pieredzi.Pietiekami daudz darba sludinājumu viņiem ir, ka tur darba apjoms palielinājies utt. Un pat ja esat nolicis visus CE, 95 un digitālo čipu sev sataisījis, pat bez pieredzes jūs tur sagaidīs ar atplestām rokām, es uz pārrunām aizgāju 13.00 man jau 18.00 piedāvāja doties reisā. Nu lab man nav problēmu devos strādāt. Auto bāze atrodas Olainē, darbs parasti sākas ap 4.00 no rīta un beidzas ap 16.00 vakarā atkarībā protams no reisa ilguma. Sakuma jūs strādāsiet kā maiņas šoferis. ko tas nozīmē - katru dienu savs auto, protamds viņi nav tie vecākie bet katram savas kaites un kamēr neizej visam autoparkam pazaudē aptuveni 1-2 stundas darba lai visu saprastu kādi knifi katram auto ir. Nu lab tas itkā būtu sikums, tagad par svarīgākām lietām APMAKSA, ir par kilometriem standarta lieta ir ja maršruts ir pa Rīgas maximām tad ir 0.29 centi par KM, bet ja maršruts ir pa Latvijas maximām tad 0.11 centi par KM. Jāiekrauj un jāizkrauj auto pašam, piekabju atāķēšanas un to atstāšanas vietās kur tas netraucē utt., un pēc reisa jānodod tukšā tara atpakaļ bāzē. Bet par to gan nemaksā un tas aizņem visvairāk laika, nu redziet piemēram ja braucat uz Jūrmalu vai Ogri, sanāk aptuveni 100km turp,atpakaļ, pareizinam ar 0.11 jo tā nav Rīga sanāk riktīgi labi, bet piekraut 120cm3 auto nav vienkārši plus vēl izkraut un taru nodot, pat ja maršruts ir īss ilgāko paņem tieši kraušanās un kopējais laiks ko paterējat darba ir vidēji 10-14 stundas. Un visus garākos maršrutus piemēram uz Rēzekni vai Liepāju vai Igauniju kur sanāktu labi KM un samēra laba naudiņa tos ir paņēmuši visi vecie šoferi, Jums kā jaunajam šoferim tāds maršruts ļoti reti iekritis, bezmazvai ja visis vecie šoferi vienlaicīgi atpūšas tad varbūt.... Tātad kas sanāk jaunajiem šoferiem maz KM savācās, es piemēram nostrādāju gandrīz 1,5 mēnesi savācu tik daudz lai sanāktu 550 euro, protams tā ir niecīga nauda par vidēji 12 stundu smagu atbildīgu darbu. Es ar to nebiju mierā un uzrakstīju atlūgumu, un tur sākās pati labākā daļa, līgumā rakstīts ka ir minimāla darba samaksa pārejā nauda ir piemaksas ko nosaka firma, man izmaksāja 330 euro!!!!!!!!!!!!! es pa to mēnesi biju tikpat ieguldijis transporta un ēdienā ja ne vairāk, man lētak mājās bij sēdēt. Jo kapēc gan maksāt bijušajam darbiniekam vai ne? Lab protams nepatīkami, bet tapēc šis raksts ir domāts Jums jaunajiem šoferiem kas apsver ideju strādāt tur. Protams kad jautāju kamdēļ tik zema samaksa tad augstāk minētā apmaksas sistēma vairs nebij spēkā, kaut vai visi vecie šoferi saņēma algu pēc tās. + vēl tika ieviesta degvielas norma 28 litri, nu tajos iekļauties arī ir jāprot īsos reisos, pa pilsētām manuprāt tas patiešām ir grūti izdarāms, nu labi tas uz mani neattiecās jo biju maiņas šoferis. Labi nobeigumam vienīgais vēlējos teikt ka AKATRANS ir kreisais kantoris kas būvē savu peļņu uz nabaga šoferišu nelaimi. Nekā tur laba neredzēju, un pat aizejot uz ofisu saproti ka kaktu kantoris, kaut vai liels autoparks, bet tur viss pa kreiso. Bet ja šis raksts nav pietiekams pamatojums Jums nestāties darba attiecībās ar šo kompāniju, tad noteikti pirms ar paraksta apliecinātu papīru nofiksējiet viņu teikto par apmaksu, 11 un 29 centiem, lai pēc tam varētu pierādīt cik jūs esat nopelnījis, savādāk saņemsiet arī 500 euro vietā 300 :) Tapēc jaunie šoferīši lai Jums veicas, un mans personīgais ieteikums protams nestāties darba attiecībās ar viņiem, savādāk būs vienkārši vairāk problēmu, bet tas protams jūsu personīgais lēmums. Lai veicas darba meklējumos.

D

Комментарии (5)

A Andrej 22.03.2016

Nesaprotu Latvija vispar var atrast darbu kur maksa un cien tavu darbu??? Akatrans ir tikaj viens no 90% firmas LV kuri izbrauc no sofera bezmaksas muguru.

T Toms Minkevics 20.07.2016

Pilnīgi piekrītu,ka šinī kompānijā nav ,ko darīt! Par pusotru mēnesi es saņemu 440 eur. Tur maksā par kilometriem . Lai dabūtu tos kilometrus tev jābrauc divi vai vismaz 3 reisi. Sludinājumā alga 1100-1300. To algu varbūt saņem vecie šoferi ,kas ilgus gadus tur strādā. Kuri dzīvo tanīs kabīnēs 7 dienas nedēļā. Plus pašam vēl jakrauj mašina no rīta . Ta ,kā ja jums nav mājās ko darīt un nav ģimene varat iet strādāt uz šo kompāniju.

P Plush 04.08.2017

Man vienam paziņam par mēnesi,kurā viņš nobrauca Rīgā - 2,800 Km,bet ārpus 2,500 Km samaksāja prom ejot vien 290. euro. Spriediet paši, kas, tas ir par ''kantori''.

D Dainis Lejiņš 25.01.2019

Nezinu, šobrīd strādāju Akatrans uz Rīgas Piena kombināta 4 dienas nedēļā - algā sanāk vidēji ap 1100 EUR uz rokas. Viss oficiāli. Varbūt agrāk tiešām bija kādas problēmas, bet tagad var saņemt ļoti cienījamu algu un vēl paliek 5dien līdz 7 dien 3 brīvdienas.

в Василий 30.11.2017

Я проработал в акатранс 5 месяцев, и говорю откровенно ето было самый кошмарный период моей кариеры Дальнобойщиком. Вышитывали за превышыный расход топлива 140€ , так как должен был быть расход 28 литров, у меня получилось 31 . На тягача Renault Premium 2007g с рефом. Бывало грузили 26 тон воды , рыбу по 21 тонны , картошку и.т.д. С таким весом навряд ли получится расход 28л/ 100км.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы