РешеноSAN Motors - Nekvalitatīvs serviss
Pēdējais apmeklējums: pārbaude pirms TA, apkopes / remonta darbi.
Izpūtēja demontāža un montāža - 3 stundas (tas ir tikai montāža/demontāža, bet citiem darbiem).
Turklāt - TA nevarēja iziet atgāzu dēļ (izpūtēja darbi?).
Cenas - vienas no augstākajām Rīga.
Domājiet paši...
Papildus - pirms tam veikta diagnostika un tāmes saskanoša blakus esošajā WESS (tās pašas grupas uzņēmums, cilvēks kļūdas pēc nodeva pie blakus galdiņa). Tāpēc vienas pozīcijas, bet pēc tam otrā šīs grupas uzņēmuma remontu tāmē - jau pavisam citas (nav labots tas, kas bija uzrādīts pirmajā, bet toties ir labotas citas lietas). Kāds vēl var būt izskaidrojums, ja ne nekompetence (neņemos spriest kurā no diviem servisiem) vai vispār krāpšana...?
Pirmkārt, paldies SAN Motors darbiniekiem par operatīvu atpakaļsaiti (ja godīgi, nebiju īpaši cerējis, ka kāds lasa šīs sūdzības).
Kaut arī zināms "nosēdums" palicis, nevaru neatzīmēt, ka telefoniskais skaidrojums bija profesionāls un laipns.
Faktiski, pēc konkrētas sarunas iespējamās pretenzijas pret SAN motors no manas puses tiek noņemtas, un konkrētā servisa reputācija manās acīs ir reabilitēta. Tas, ko jūs izdarāt, ir izdarīts kārtīgi un par to tiešām jautājumu nav - paldies, un lai arī turpmāk apkalpošanas un tehniskā servisa kvalitāte paliek tikpat augsta cik ir!
Добавить комментарий