РешеноSa Pro Serviss - Krāpšanās pret darbiniekiem, algu nemaksāšana, rupja attieksme.
Sākšu ar to, ka šīs kompānijas (ja to tā var nosaukt) problēmas ir visos virzienos. Pirmais jau var apskatīt lursoft mājaslapā, ka ir nodokļu parāds vidā, attieksme pret darbiniekiem-vienkārši necieņa, izpaužās ar to, ka laicīgi netiek maksātas algas un viņam tas esot normāli. Tikai jāstrādā gan ir 24/7 un nedomā pat atpūsties. Pārvadājumos uz citām Eiropas valstīm transportlīdzekļos netiek lietots tahogrāfs (ir aizlīmēts ar saucamo ''makgaivereni'') .
Solīšana, krāpšana, apčakarēšana un varētu saukt vēl un vēl. Vadītājs Ģirts Venckus
Комментарии (3)
Un ko tu gaidi no uzņēmuma kurš saucas PRO serviss? :D
Ar ko aizlimets? Cik kravnesiba masinai?
Visticamāk, ka Sa Pro Servisa, cik man zināms, darbība un savlaicīga norēķināšanās ar darbiniekiem ir atkarīga no tā, cik ātri pārvadājuma pasūtītājs norēķinās ar Sa Pro Servisu par pakalpojumu, jo Sa Pro Servisam (kā daudziem maziem uzņēmumiem) nav un nevar būt bieza naudas bufera. Un pie tam lielajām biznesa haizivīm attieksme pret mazajām zivīm ir tāda, ka samaksas kavējums par mēnesi ir teju vai norma. īzskatās, ka sūdzības licējs pieder pie jauno cilvēku grupas, kuri ātri un viegli grib daudz nopelnīt ,strādājiot tikai tad, kad nav ko citu darīt, jo pretējā gadījumā viņš būtu apskatījis tīmeklī pieejamo info par Sa Pro Servisa valsts administrēto nodokļu parāda lielumu un izdarījis kādus secinājumu.