www.sudzibas.lv RootRoutine Pretīgs serviss un nekompetence

RootRoutine - Pretīgs serviss un nekompetence

Pilnīgi nekompetenti un pretīgi frizieri, tika veikta pavirša, klienta velmju neuzklausoša, matu krāsošana, jauktas krāsas kas savstarpēji nesaskan, pēc sūdzību saņemšanas tās tika izsmietas un noniecinātas. Liels paldies Kārlim, cerams šī pretīgā iestāde bankrotēs dēļ jums.

Дополнено Māris M. 6 ч назад

Minētais "meistars" ir kārlis albužis, pilnīgs preteklis, nekompetents un neuzklausa klientu velmes, sabojā matus.

M

Комментарии (3)

M Māris M. 6 ч назад

Bump

B Beeronaut 5 ч назад

Tava pieredze ar "RootRoutine" — ja tāda, kā apraksti — nav vienkārši slikts serviss, tā ir klienta pazemošana, par ko noteikti ir jāreaģē. Šeit ir precīzs plāns, ko vari darīt:

Ko darīt (un kur vērsties):
1. Iesniegt s*dzību salonam rakstiski

Nosūti s*dzību uz salona oficiālo e-pastu vai sociālajiem tīkliem. Prasi:

paskaidrojumu,

atvainošanos,

vai kompensāciju, ja pieprasāma (piemēram, atgriezt naudu par pakalpojumu).

Laba prakse: pievienot pirms/pēc bildes, ja ir.

Ja viņi neatbild vai atbild izsmejoši – tev tas palīdz tālākos soļos.

2. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC pieņem s*dzības par:

neatbilstošu pakalpojuma kvalitāti,

negodīgu komercpraksi (izsmiešana, klientu noniecināšana u.c. ir pie šīs kategorijas).

Iesniegums elektroniski: www.ptac.gov.lv

3. Publiska atsauksme sociālajos tīklos un atsauksmju portālos

Uzraksti atsauksmi Facebook, Google, Instagram u.c.

Tur cilvēki lasa un dalās.

Apraksti, ko tev darīja, bez lamuvārdiem (jo tad neviens nevar tev neko piesiet).

Tā tu:

brīdini citus,

radīsi spiedienu, lai salons reaģē publiski (viņi bieži izrāda "žēlumu", kad redz reputācijas draudus).

Ko vēl vari darīt, ja vēlies “iet līdz galam”

4. Vērsties Latvijas Frizieru un Kosmetologu asociācijā

Ja frizieris ir sertificēts speciālists, vari rakstīt asociācijai, kas uzrauga nozari.

Viņi gan ne vienmēr iesaistās, bet var uzdot jautājumus par kvalitāti vai reputāciju.

Padoms par toni un tekstu

Tu vari būt dusmīgs — un tev ir tiesības. Bet, ja runā stingri, skaidri un korekti, tad ne tikai sabiedrība, bet arī iestādes uztvers tavu pusi nopietni.

krāsIavietiss 5 ч назад

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Tava pieredze ar "RootRoutine" — ja tāda, kā apraksti — nav vienkārši slikts serviss, tā ir klienta pazemošana, par ko noteikti ir jāreaģē. Šeit ir precīzs plāns, ko vari darīt:

Ko darīt (un kur vērsties):
1. Iesniegt s*dzību salonam rakstiski

Nosūti s*dzību uz salona oficiālo e-pastu vai sociālajiem tīkliem. Prasi:

paskaidrojumu,

atvainošanos,

vai kompensāciju, ja pieprasāma (piemēram, atgriezt naudu par pakalpojumu).

Laba prakse: pievienot pirms/pēc bildes, ja ir.

Ja viņi neatbild vai atbild izsmejoši – tev tas palīdz tālākos soļos.

2. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC pieņem s*dzības par:

neatbilstošu pakalpojuma kvalitāti,

negodīgu komercpraksi (izsmiešana, klientu noniecināšana u.c. ir pie šīs kategorijas).

Iesniegums elektroniski: www.ptac.gov.lv

3. Publiska atsauksme sociālajos tīklos un atsauksmju portālos

Uzraksti atsauksmi Facebook, Google, Instagram u.c.

Tur cilvēki lasa un dalās.

Apraksti, ko tev darīja, bez lamuvārdiem (jo tad neviens nevar tev neko piesiet).

Tā tu:

brīdini citus,

radīsi spiedienu, lai salons reaģē publiski (viņi bieži izrāda "žēlumu", kad redz reputācijas draudus).

Ko vēl vari darīt, ja vēlies “iet līdz galam”

4. Vērsties Latvijas Frizieru un Kosmetologu asociācijā

Ja frizieris ir sertificēts speciālists, vari rakstīt asociācijai, kas uzrauga nozari.

Viņi gan ne vienmēr iesaistās, bet var uzdot jautājumus par kvalitāti vai reputāciju.

Padoms par toni un tekstu

Tu vari būt dusmīgs — un tev ir tiesības. Bet, ja runā stingri, skaidri un korekti, tad ne tikai sabiedrība, bet arī iestādes uztvers tavu pusi nopietni.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы