www.sudzibas.lv RootRoutine Pretīgs serviss un nekompetence

РешеноRootRoutine - Pretīgs serviss un nekompetence

Pilnīgi nekompetenti un pretīgi frizieri, tika veikta pavirša, klienta velmju neuzklausoša, matu krāsošana, jauktas krāsas kas savstarpēji nesaskan, pēc sūdzību saņemšanas tās tika izsmietas un noniecinātas. Liels paldies Kārlim, cerams šī pretīgā iestāde bankrotēs dēļ jums.

Дополнено Māris M. 15.07.2025

Minētais "meistars" ir kārlis albužis, pilnīgs preteklis, nekompetents un neuzklausa klientu velmes, sabojā matus.

Жалоба успешно разрешена Māris M. 17.07.2025

Nauda tika atgriezta.

M

Комментарии (6)

M Māris M. 15.07.2025

Bump

B Beeronaut 15.07.2025

Tava pieredze ar "RootRoutine" — ja tāda, kā apraksti — nav vienkārši slikts serviss, tā ir klienta pazemošana, par ko noteikti ir jāreaģē. Šeit ir precīzs plāns, ko vari darīt:

Ko darīt (un kur vērsties):
1. Iesniegt s*dzību salonam rakstiski

Nosūti s*dzību uz salona oficiālo e-pastu vai sociālajiem tīkliem. Prasi:

paskaidrojumu,

atvainošanos,

vai kompensāciju, ja pieprasāma (piemēram, atgriezt naudu par pakalpojumu).

Laba prakse: pievienot pirms/pēc bildes, ja ir.

Ja viņi neatbild vai atbild izsmejoši – tev tas palīdz tālākos soļos.

2. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC pieņem s*dzības par:

neatbilstošu pakalpojuma kvalitāti,

negodīgu komercpraksi (izsmiešana, klientu noniecināšana u.c. ir pie šīs kategorijas).

Iesniegums elektroniski: www.ptac.gov.lv

3. Publiska atsauksme sociālajos tīklos un atsauksmju portālos

Uzraksti atsauksmi Facebook, Google, Instagram u.c.

Tur cilvēki lasa un dalās.

Apraksti, ko tev darīja, bez lamuvārdiem (jo tad neviens nevar tev neko piesiet).

Tā tu:

brīdini citus,

radīsi spiedienu, lai salons reaģē publiski (viņi bieži izrāda "žēlumu", kad redz reputācijas draudus).

Ko vēl vari darīt, ja vēlies “iet līdz galam”

4. Vērsties Latvijas Frizieru un Kosmetologu asociācijā

Ja frizieris ir sertificēts speciālists, vari rakstīt asociācijai, kas uzrauga nozari.

Viņi gan ne vienmēr iesaistās, bet var uzdot jautājumus par kvalitāti vai reputāciju.

Padoms par toni un tekstu

Tu vari būt dusmīgs — un tev ir tiesības. Bet, ja runā stingri, skaidri un korekti, tad ne tikai sabiedrība, bet arī iestādes uztvers tavu pusi nopietni.

krāsIavietiss 15.07.2025

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Tava pieredze ar "RootRoutine" — ja tāda, kā apraksti — nav vienkārši slikts serviss, tā ir klienta pazemošana, par ko noteikti ir jāreaģē. Šeit ir precīzs plāns, ko vari darīt:

Ko darīt (un kur vērsties):
1. Iesniegt s*dzību salonam rakstiski

Nosūti s*dzību uz salona oficiālo e-pastu vai sociālajiem tīkliem. Prasi:

paskaidrojumu,

atvainošanos,

vai kompensāciju, ja pieprasāma (piemēram, atgriezt naudu par pakalpojumu).

Laba prakse: pievienot pirms/pēc bildes, ja ir.

Ja viņi neatbild vai atbild izsmejoši – tev tas palīdz tālākos soļos.

2. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC pieņem s*dzības par:

neatbilstošu pakalpojuma kvalitāti,

negodīgu komercpraksi (izsmiešana, klientu noniecināšana u.c. ir pie šīs kategorijas).

Iesniegums elektroniski: www.ptac.gov.lv

3. Publiska atsauksme sociālajos tīklos un atsauksmju portālos

Uzraksti atsauksmi Facebook, Google, Instagram u.c.

Tur cilvēki lasa un dalās.

Apraksti, ko tev darīja, bez lamuvārdiem (jo tad neviens nevar tev neko piesiet).

Tā tu:

brīdini citus,

radīsi spiedienu, lai salons reaģē publiski (viņi bieži izrāda "žēlumu", kad redz reputācijas draudus).

Ko vēl vari darīt, ja vēlies “iet līdz galam”

4. Vērsties Latvijas Frizieru un Kosmetologu asociācijā

Ja frizieris ir sertificēts speciālists, vari rakstīt asociācijai, kas uzrauga nozari.

Viņi gan ne vienmēr iesaistās, bet var uzdot jautājumus par kvalitāti vai reputāciju.

Padoms par toni un tekstu

Tu vari būt dusmīgs — un tev ir tiesības. Bet, ja runā stingri, skaidri un korekti, tad ne tikai sabiedrība, bet arī iestādes uztvers tavu pusi nopietni.

R RootRoutine 16.07.2025

Cienījamais Māri M., mēs atvainojamies par jūsu negatīvo pieredzi, taču nevaram atrast ierakstus par jūsu apmeklējumu mūsu salonā. Lūdzu, sniedziet papildu informāciju (datums, apmeklējuma laiks, meistara vārds), lai mēs varētu izskatīt situāciju. Mēs esam gatavi to risināt un piedāvāt risinājumu.

M Māris M. 16.07.2025

Labdien, nezināmā atbildošā persona, jūs laikam nezinat ka atbildot klientam ir jāidentificē sevi, paraksta formātā. Neskatoties uz jūsu ekstremāli profesionālo atbildi, būtu vēlams ka šāda attieksme tiktu arī parādīta dzīvē, nevis tikai atbildēs uz sliktām atsauksmēm. Ja jūs būtu izlasījuši sūdzību, tad redzētu "meistara" vārdu un uzvārdu.
Šāda situācija nemaz nedrīkstētu notikt, jo viena lieta ir neprofesionāli krāsot matus, bet otra ir pretīga izturēšanās un klienta noniecināšana, par viņa velmju izteikšanu, un visam pa virsu izteikto velmju ignorēšana.
Noteikti pajautājot albuža kungam, viņš nemācēs precīzi pateikt pret kuru klientu ir bijis pretīgs kroplis, jo noteikti ikdienā piekopj savu pretīgo un iedomīgo attieksmi pret vairumu klientu.
Sūdzības nekad netiks izdzēstas, jo gan albuža kungam, gan jums jaizjūt savu rīcibu sekas, ļaujot tādam morālam kroplim atrasties jūsu salonā, gan albuža kungam par savām darbībām, bet tas ir tikai šākums.

Ar cieņu,

Krāpnieku kakta kantora RootRoutine "Mēs jums haļavā nokrāsosim matus, un vel morāli izpisīsim" vecākais klientu apkalpošanas speciālists

S. Ķieģelis

R RootRoutine 17.07.2025

Cienījamais Māri,

Lūdzam Jūs sniegt skaidrojumu par Jūsu izteikumiem un rīcību. Visi mūsu klienti, arī tie, ar kuriem kādreiz ir bijušas kādas domstarpības, galu galā ir palikuši apmierināti ar sniegto pakalpojumu. Mēs to varam apliecināt ar saglabātiem videoierakstiem no attiecīgajiem apmeklējumiem.

No Jūsu puses līdz šim nav saņemts nekāds skaidrojums vai pierādījumi saistībā ar Jūsu pretenzijām. Mūsu politika ir skaidra: ja klients nav apmierināts ar pakalpojumu, mēs atlīdzinām samaksu. Mēs to esam darījuši iepriekš un darīsim arī turpmāk. Taču šajā gadījumā mēs no Jums neesam saņēmuši nedz apstiprinājumu par Jūsu saistību ar konkrēto klientu, nedz arī jebkādus pierādījumus par neapmierinātību no paša klienta vai viņa radiniekiem.

No Jūsu puses saņemtie draudi un prasība pārskaitīt naudu uz “Revolut” kontu nav nedz pamatoti, nedz pieņemami. Turklāt ir jāuzsver, ka Jūs pats mūsu iestādi nekad neesat apmeklējis, un mēs neesam spējuši noteikt Jūsu lomu vai saistību ar klientu, par kuru, kā Jūs apgalvojat, runa ir.

Mēs savus pienākumus pret klientiem izpildām godprātīgi, kvalitatīvi un ar pilnu atbildību. Mūsu rīcībā ir pierādījumi, ka konkrētais klients kopā ar savu tuvinieku apmeklēja mūs, un pēc visiem paskaidrojumiem un komunikācijas abas puses izteica apmierinātību. Tāpat ir pieejams videoieraksts, kas to apliecina.

Tas, kādā veidā Jūs pašlaik rīkojaties, pārkāpj pieklājības un tiesiskās normas. Mēs vairs neredzam iespēju turpināt šo saraksti konstruktīvā garā. Tāpēc, ņemot vērā situāciju, esam spiesti vērsties tiesībsargājošajās iestādēs.

Mums patiesi žēl, ka Jūsu vēlme izrādīt rūpes par kādu ir izvērtusies šādā destruktīvā un nepamatotā veidā.

Ar cieņu,
Root Routine administrācija

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы