Ripo - Viela pārdomām - "RIPO Mēbeļu un Interjera salons" SIA "RIPO fabrika"
Klientam vienmēn nav taisnība. Taisnībai klientam ir tik daudz cik viņš par to ir samaksājis, tāpēc, atļaušos pievērst uzmanību veicot sadarbību ar RIPO.
Esmu veicis 3 pasūtījumus un ceturto tikko atteicu.
1. Bīdāmās durvis
Tā arī nesaņēmu precīzus durvju gabarītu izmērus/rasējumus un ticēju uz vispārīgiem skaidrojumiem. Kļūdijos.
Ļoti svarīgi bija pasūtījumu saņemt pa daļām. Lai nekavētu parketa ieklāšanu bija jāfrēzē durvju sliede parketā (ar CNC). Ar Ansi Orbidānu sarunāju ka braukšu pakaļ sliedei, bet izrādās tajā brīdī tik sāk domāt kā manu “kaprīzi” apmierināt - vispār tas esot pret instrukcijām. Ieminējos lai iedod man to sliedi un ar fleksi nogriezīšu, aizņems 13 sekundes. Beigās ar otro fabrikas apmeklējumu dabūju.
Ja uzņēmumi parasti iekārto darbinieku pipetavas tur kur klienti neredz, tad RIPO to izdara tajā vietā kur klienti gaida pasūtījumu. Toreiz vēl bija ziema un gaidīju pasūtījumu 3 pīpētāju sabiedrībā vienā nevēdinātā telpā kur bija tuvu 0 grādiem.
Esmu laikam pieradis pie IT sistēmām, kur personas var atrast pēc jebkādiem datiem (vārds, uzvārds, adrese, telefona nr, personas kods, e-pasts). Ripo tas bija problemātiski sameklēt pasūtījumu, ja nezini super unikālo tā numuru.
2. Unix plauktu sistēma
Saņemot pasūtījumu jaapmaksā otra daļa no rēķina. Izrādas, ka atbildīgā persona nemāk strādāt ar karšu termināli un dažādu ekspermentu rezultātā kopigi atbrīvojām mani veiksmīgi no naudas.
Pasūtījumu braucu saņemt ap pusdienām, jo man tā ērtāk. Uz vietas saņemot pasūtījumu noklausos cik grūtā situācijā ir cilvēks ka vairs neļauj paēst - jūtos vainīgs ka atbraucu.
Nokomplektētais pasūtījums saturēja tikai pusi no nepieciešamajām konstrukcijām un persona kura to izsniedz apgalvoja ka ta sir viss kas viņam ir – ticu cilvēkam un jūtos vainīgs, ka viņam bardaks noliktavā. 10min pameklējot atradās arī parejais.
Saliku plauktu sistēmu – priecājos, bet viena būtiska detaļa trūkst pasūtījumā, kuru veicu pie Lauras Ābolas. Pagāja vēl 2 nedēļas un detaļu sarūpēja. Kopā vajadzēja 5-6 nedēļas lai izpildītu pasūtījumu.
3. Sānu slotiņas
Bīdāmajām durvīm ir skaņu absorbējošas, amortizejošas slotiņas. Izdevās sarunāt ar Mārtiņu Kanderu ka tādas varēšu dabūt papildus 10m. Pasūtījumu viņš neievadīja sistēma un kad vēlējos to saņemt pavadīju 30min gaidot kamēr man sameklēs to ko bija apsolījuši. Arī šoreiz bez laipna jautājuma par kafiju kamēr gaidu viņu neizdarību..
4. Lampu kupoli
Noskatījos salonā mazus lampu kupolus. Vajag kopā 9 gab. Pasūtīju pie Ievas Maklakovas. Uz vietas ir 6 bet 3 citā veikalā no kura varot sagādāt. Protams gaidīju 7 dienas un šodien atteicos, jo izdomāju kaut ko labāku. Paldies ka kavējāties un vajadzēja tik ilgu laiku lai nodrošinātu 5km transportu!
RIPO vadība:
- Domājiet par klientiem, klientu vadību un apkalpošanas kultūru
- Ieklausieties klientos un darbā ieguldiet atbildību, sapratni
- Pamēģiniet viltus klientu pārbaudes visā uzņēmumā
- Smēķējiet netraucējot citus
- Izglītojiet darbiniekus, pilnveidojiet pasūtījumu apstrādi un darba plūsmu
- Klientam nav jāredz un jādzird kas jums notiek uzņēmuma iekšienē (saņemot pasūtījumu), ja nu vienīgi jūs tur jūtaties īpaši pārliecināti un spēcīgi
Комментарии (3)
Paldies mūsu patstāvīgajam klientam par atsauksmi Jāņu dienas rītā. RIPO vadība
Nav saprotams, kādā veidā tik nekvalificēts personāls, "tā sauktais dizainere" Liene Āboliņa, var strādāt Ripo. Tika pasūtīts skapis, un nācās saskarties ar nekvalitatīvu darba izpildi sākot ar dizainu un beidzot ar izgatavošanu. Pasūtot skapi ar 3 durvīm, kur sānu durvīm jābūt no matēta stikla, "dizainere" Liene Āboliņa nav spējīga pareizi to izdarīt. Programmā tika ievadīta viena durvis no matēta stikla, bet otra no glancēta stikla. Veicot pasūtījumu, nevienam strādniekam arī neienāca prātā sazināties ar "dizaineri" Lieni Āboliņu un precizēt materiālus, bet beigās tika izgatavots jau 3 variants, skapis ar abām glancētam sānu durvīm. Var secināt, ka komunikācija starp Ripo darbiniekiem vispār nepastāv, lūk šādi strādā Ripo. Un beigas "dizainere" neatbild uz epastiem un baidās piezvanīt klientam. nesaprotu kāpēc man jāmaksa par to ka Liene Āboliņa nemak strādāt?!
P.s. Bikšu turētājs ir uzstādīts 60cm augstumā, vīra bikses nav iespējams pakārs, un normāli izbīdīt bikšu turētāju, tas ir uzstādīts pārāk zemu.
Mēs arī saskarāmies ar to, ka jau vairāk kā mēnesi! gaidām no Ripo (Baibas) cenu piedāvājumu virtuvei. Esot gara rinda. Ripo attieksme liek saprast, ka mēs kā klients neesam interesants šai kompānijai.