РешеноRilat Home - Meistaru var gaidīt mūžību...
Bija vajadzība nomainīt iekšdurvis, tāpēc apskatot piedāvājumus, uzrunāja „Rilat home” – rosās Facebook, sakarīga mājas lapa, Facebook lapā labi vērtējumi. Nu katrā ziņā radās labs iespaids. Aizgājām uz salonu, aprunājāmies un pieteicām meistaru, kas nāks durvis nomērīt. Nākošās dienas vēlā pēcpusdienā meistars zvana (tā ir trešdiena), sakot, ka būšot pirmdien ap 16 līdz 18. Ok, tas man der. Viņš pirms braukšanas piezvanīs. Pienāk pirmdiena, gaidu, gaidu....pl. jau 19, bet meistara nav, arī nezvana (salons pats jau ciet ap to laiku, un meistara mobilo nesaglabāju). Zvanu salonam nākamajā dienā un saku, ka būtu solīdi, ja meistars būtu vismaz informējis, ka nebūs. Salonā diez gan vienaldzīgi atbild, ka meistars esot sacījis, ka klients atsaucis vizīti. Saku, ka tā ir kļūda. Sola noskaidrot, kāpēc radusies tāda situācija un sola, ka meistars drīz uzzvanīs. Protams, ka neviens tā arī vairs neatzvanīja. Paldies, meklēšu citu salonu, bet šāda attieksme patiesi izbrīna...
Uzņēmums uzreiz piezvanīja tūliņ pēc info ievietošanas šajā portālā. Arī meistars atbrauca tajā pašā dienā. Tagad attieksme bija pavisam cita. Teiksim tā, ka sūdzība ir atrisināta.
Добавить комментарий