Sia Rīgas zobārstniecība Blaumaņa iela 17 - Krāpšana

Neaptverama krāpšana zobu higiēnists Gunta Kinstlere

5. maijā 2016 devos pie zobu higiēnista Guntas Kinstleres. Procedūra tika veikta nepilnas stundas laikā un zobu higiēniste piedāvāja uzklāt zobu laku, bet ne šīs vizītes laikā tādēļ būtu nepieciešams ierasties pēc nedēļas, lai varētu to uzklāt. Personīgi apmeklēju zobu higiēnistu regulāri, tādēļ šāds paziņojums mani izbrīnīja, jo NEKAD neviens no zobu higiēnistiem man iepriekš nebija paziņojis, ka būs vajadzīgs papildus apmeklējums. Tomēr ārste paziņoja, ka lakas uzklāšana BŪS IEKĻAUTA cenā kad ieradīšos uz nākamo vizīti. Tātad par šo vizīti samaksāju 42 EUR. 16 maijā devos pie šis pašas zobu higiēnistes uz sarunāto lakas uzklāšanas procedūru, kas bija paredzēta kā ārste apgalvoja iekļautam cenā un par šo vizīti nebūs jāmaksā. Kad ierados uz vizīti laka tika uzklātā tikai dažiem zobiem un kaut kas tika arī papildus paskrāpēts uz zobiem .Tas mani izbrīnīja, jo cik saprotu biju ieradusies TIKAI uz lakas uzklāšanu, jo zobu higiēnas procedūrai vajadzētu būt pabeigtai 5.maijā. Procedūru kabinetā atrados 20 minūtes, viss tika darīts pēc iespējas lēnāk un skaidri bija redzams, ka zobu higiēniste nekur nesteidzās.
Kad vizīte bija galā zobu higiēniste man izrakstīja rēķinu uz kura bija kaut kādi koda cipari, bet ne cena. Kad jautāju reģistratūra cik man ir jāmaksā par apmeklējumu administratore atbildēja ,ka 42 EUR. Uzreiz vērsos pie zobu higiēnista ,kas veica man šo procedūru Guntas Kinstleres, jo kā iepriekšējā vizītē bija teikts ka šī procedūra būs bez maksas. Tajā mirklī Gunta Kinstlere uzreiz pateica KA VIŅA NEKO TĀDU nav teikusi. Tātad sanāk ka higiēnista pakalpojums pie Kinstleres maksā 84 EUR un pacientam būs vajadzīga atkārtota vīzīte. Sanāk, ka es kā pacients pati visu izdomāju, ka lakas uzklāšana būs par brīvu. Šajā gadījuma man ir jājautā par Kinstleres darba kvalitāti ,ja šī zobu higiēniste nespēj veikt savus pienākumus vienas vīzes laikā.
Esmu jau konsultējusies ar attiecīgajām iestādēm un šāda visatļautība netiks TĀ atstāta. Kinstleres nekaunība un pacientu krāpšana ir neaprakstāma. Esmu pārliecināta, ka neesmu vienīgā paciente, kas ir piedzīvojusi šādu krāpšanu. Visiem iesaku turēties tālāk no šīs iestādes un viņu darba stila.

Комментарии (13)

E ELLIO 19.05.2016

Un ko Jūs Veselības inspekcijā rakstīsiest iesniegumu par augstu cenu?
Ne jau higiēnists nosaka cenas, bet konkrēti šaj gadījumā higiēnistes darba devējs.
Vai arī iedomājieties,ka otra vizīte ir par brīvu?
Vajadzētu zināt,ka mūsu valstī zobārstniecība ir MAKSAS pakalpojums.

D Dusmīgais Pacients 19.05.2016

Atvainojiet, ELLIO, bet tā nebija mana pirmā vizīte pie zobu higēnista un es skaidri zinu ,ka zobārstniecība ir MAKSAS pakalpojums. Nekaunība slēpjas tajā ka zobu higēniste minēja, ka lakas uzklāšana BŪS iekļauta cenā, ja ieradīšos uz otro vizīti. Ja ārste būtu skaidri pateikusi, ka nakamā vizīte būs par maksu es nekādas pretenzijas neceltu. Tā vietā, lai atvainotos un pateiktu,ka iespējams viena otru esam pārpratušas Kinstlere tikai atcirta, ka neko tādu nav teikusi. Pasakiet, vai tā nav nekauniba?!

E ELLIO 26.08.2016

Tādā gadījumā es Jūsu vietā pateiktu,ka par lakas uzklāšanu nemaksāšu,ja iepriekš bija atrunāts,ka būs par brīvu.

M Millena 27.07.2016

Man liekas ir muļķīgi uzskatīt, ka otra vizīte būs bezmaksas, pat ja lakas uzklāšana būtu bijusi iekļauta cenā par higiēnu, vizīte, kas ilgst 20 min tīri pēc loģikas viedokļa nevar būt bezmaksas, tik daudz pieaugušam cilvēkam jau nu būtu jāsaprot. Jebkura speciālista darba laiks ir vērtējams cenas ekvivalentā ! Cerēt uz bezmaksu ir padomju cilvēku garā!

C Censos 22.08.2016

Ja gada laikā viss aizaug ar zobakmeni, tad divas vizītes pie higienista norāda tikai uz specialista skrupulozo un kvalitatīvu darbu!

E ELLIO 26.08.2016

Ir gadījumi,kad mēneša laikā viss aizaug ar zobakmeni un tur vainīgs ir nevis higiēnists, bet pats pacients, kurš nekopj zobus.

V Viktorija 15.12.2016

Arī man bēdīga pieredze...Vajadzības spiesta apmeklēju šodien šo iestādi, jo vienam zobam bija nolūzis stūrītis, un bija asa mala, kas traucēja, šo malu vajadzēja nedaudz pieslīpēt. Visiem - gan administratorei ,gan zobārstei Smeltere Alda teicu, ka zobu labošu pie sava zobārsta, tagad lai tikai nedaudz apvīlē, lai nav diskomforts. Ārste uzstāja, lai raksta kartiņu. Teicu, ka kartiņa man nav vajadzīga, ka šeit nenākšu labot zobus utt, rezultātā man tika uzrakstīta kartiņa, pierakstīti visi mani iepriekš labotie zobi, un novīlēts ar urbi asums (kas aizņēma 30 sekundes), pat nepapūlējās ar pulieri pāriet tam zobam pāri, lai daudz maz gluds. Toties rēķinu izrakstīja pēc pilnas programmas - par 3 pakalpojumiem!!!!! Apstulbu. Neiešu nekad tur vairs un citiem neiesaku. Labāk izvēlaties citas - godīgas iestādes.

K [email protected] 04.03.2017

Будьте внимательны,здесь по записи вырывают зуб более 50 евро.Стыд и позор таким врачам!

C Censos 04.03.2017

Pirms manipulacijas Jums ir iespeja pajautat arstesanas Aptuvenas izmaksas, ja nepiekritat, tad ejat tur, kur cena zemaka.

C Censos 04.03.2017

Un cenu politiku klinikas Latvija nosaka klinikas vadiba nevis konkretais arsts.

A Andrejs AVe 11.04.2019

По началу мне показалось тут нормально (цена-качество), но за последний зуб что мне сделали (2 визита, с чисткой канала) я заплатил больше 150 евро! Причём качество работ было так-себе... надеюсь пломба будет стоять долго, но сам зуб выглядит как обрубок, за такие деньге даже поленились вылепить нормальный, похожий на живой зуб! :(
Плохое соотношение цена/качество... либо требуйте от врачей качество, либо вообще сюда не ходите!

V viktors88 15.09.2020

Sia Rīgas zobārstniecība Blaumaņa iela 17
Sekojošo apstākļu dēļ:
Man ir 73 gadi. Zobi palika tikai 12 gab. Kas notiek pēc zoba izraušanas, man ir labi zināms. Un tas ir mans pirmais murgs.
Pirms sešiem mēnešiem es izrāvu zobu pie Dr. Kazaka Man bija slikti pēc tas, tikai 3 dienas, pēc tam viss bija kārtībā.
Es atnācu izraut vēl vienu tieši tādu pašu zobu, bet no otras puses. Es izturēju 17 dienas. Es dzēru antibiotikas kursu. Nepalīdzēja. Sāpes 10 punktu skalā no 5 līdz 8.
Mani nosūtīja pie daktera Kazaka, 3 dienas un viss ir kārtībā. Rēķins 27.50 €.
Kāpēc man jāmaksā ne tikai par sliktu sniegtu pakalpojumu, bet arī par medicīnisko kļūdu novēršanu?
Kurš būs atbildīgs par maniem sāpēm un manu veselības stāvoklī?

A Atrsn 15.09.2020

Tā ir slikta zobārstniecība.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы