Rīgas Zobārstniecībā - Personāla attieksme
Jūtos vīlusies. Esmu viena no tās cilvēku grupas, kas ļoti baidās no zobārstiem slikas pieredzes dēļ, tomēr saņēmos un caur zobārstniecības mājaslapā piedāvās iespējas - e-pasta vēstulēm -pierakstījos pie zobārstes. Pieraksts tika nozīmēts uz šodienu, 22.07.2016.g. plkst. 12:30, kur skaidrā valodā lūdzu sevi pierakstīt un uz ko man atbildēja darbiniece - ''jā, labi".
Tā kā esmu arī no tās cilvēku grupas, kas ikdienā darba dienās strādā, tad sarunāju ar darba devēju un speciāli šim pasākumam paņēmu brīvu pusdienas laiku. Aizejot uz zobārstniecību es smagi vīlos. Personāls nelaipns un nejauki atcirta, ka man neesot pieraksts. Lai gan es precīzi zinu, ka tāds ir. Rādu viņai saraksti ar viņu pašu, tomēr viņa man nelaipni saka, ka pieraskts nav veikts.
Es nesaprotu, tad kāda iemesla dēļ Jūsu zobārstniecība pieļauj iespēju ar personālu sazināties caur e-pastu, ja šo vēstuļu saturs netiek ņemt vērā?
Manuprāt, tā ir personāla neuzmanība un vienaldzība pret saviem klientiem. Otreiz, protams, uz šo iestādi nedošos. Tomēr gribētu ieteikt tiem, kas dodas vai plāno doties - savus pierakstus veiciet ar zvana palīdzību, citādi arī Jūs paliksiet bez zobārsta apmeklējuma!
Комментарии (1)
Kakoe pravo na brunienieku 17 imeli pravo datj dogovor 17- letnei devocke sto ona v tecenie dvuh nedelj oplatitj opredelennuju sumu, ne postaviv pri etom v izvestnostj roditelei?