Rīgas Veselības Centrs - Slikts serviss

Sazvanu Rīgas Veselības centra tālruni, lai noskaidrotu par izmeklējumu par valsts rindu. Min, ka ir gaidītāju Rinda vairāku mēnešu garumā. Tad prasa, kura filiāle der un sāk saukt visas filiāles kādas ir. Nepievērsu uzmanību tam, ka jautāja vienskaitlī. Bet der man visas, kas ir Rīgā. Tad arī varēja uzreiz pateikt, ka gaidītāju Rindā var iestāties tikai uz vienu konkrētu filiāli. Bet nē, vēlreiz sauc visas filiāles. Es minu, ka der visas, kuras ir Pārdaugavā. Atbild neapmierināti, ka tās arī nosauca. Vispār Ķengarags nav Pārdaugavā. Tad tik saprotu, ka var vienu konkrētu tikai un jautāju vai tikai vienā var? Atbild ar jautājumu: "jums ir viens nosūtījums? " nu jā, 5-as dakteri nedod. Tad lai nebūtu tik daudz vārdu jārunā lieki un vēl jāpauž savu neapmierinātību, tad var izteikties skaidri jau sākumā un tad klienti labāk sapratīs nevis klienti ir muļķi un nejēdz ko viņiem prasa! Un jābūt laipnākai arī, ja reiz šādu profesiju izvēlas. Uzņēmums, lai labāk apmāca savus telefona operatorus, darbs jau it kā nav no tiem piņķerīkāgajiem. Labāk, lai darbinieks pajoko vai pasaka, ka diemžēl ir iespēja ielikt tikai viena Rindā, jo cilvēks runā ar cilvēku nevis ar robotu! Varbūt kāds sabojāja dienu, bet ar nākamo klientu ir jāsāk no jaunas lapas. Vienkārši fuj, palika pretīga sajūta. Un vispār šādi neapmierināti darbinieki - reģistratūrā un/vai telefona operatori ne reizi vien ir redzēti, lai gan es pati ļoti pieklājīga esmu un arī esmu strādājusi uz telefona un parasti rupjus, nepieklājīgus klienti gribas pasūtīt labi tālu, bet ja klients nesaprot vai pārprot, tad tā nav nepieklājība, tad darbinieks var vienkārši izskaidrot nevis runāt gari un ar aplinkiem un klientam pašam jāuzmin kas tiek prasīts.

24.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (3)

Labdien!
Atvainojamies par negatīvo pieredzi saziņā ar Zvanu centru.
Noklausīsimies sarunas ierakstu, izanalizēsim to un izrunāsim ar kolēģi, lai maksimāli uzlabotu komunikāciju ar klientiem.

T Tautins 25.07.2024

"Uzņēmums, lai labāk apmāca savus telefona operatorus, darbs jau it kā nav no tiem piņķerīkāgajiem." - tavs apgalvojums ir pilnīgi garām...

E Evrika 25.07.2024

Katram ir tiesības uz savu viedokli. Mans apgalvojums nav pilnīgi garām, bet nesakrīt ar Jūsu! To der iegaumēt!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы