Rīgas ūdens - Sliktākais serviss
Briesmīgākā apkalpošana kāda var būt, viss kas ir pieredzēts, bet tik pretīga attieksme no darbineka puses. Drausmas... Par ko viņiem maksā algu? Par to, lai būtu rupji? Ļoti pretīgi, jo iedomājies, tu cilvēks zvani ar problēmu un laipni jautā, kāpēc nav ūdens - tev pretī uzbrēc: a ko jūs no manis gribat; ko jūs man zvanat - es taču neko nezinu! Tad rodas jautājums - ko tu tur dari? Kāpēc rīgas ūdens tur ir tas numurs 80002122 - tāpēc lai sabiedrība zvana un saņem pretī: a ko jūs te zvanat? Izsmiekls ne apkalpošana. Ņirgāšanās par cilvēkiem bezpalīdzīgā situācijā, pilnīgi nekada pretimnākšana.
Комментарии (4)
Varbūt nezvanies katras 5 minūtes?
Zvanīts tika vienu reizi. Es neatbildu vai citi mājas iemītnieki zvana/nezvana. Tas nemaina klientu apkalpošanas darbinieka NEkompetenci
Kā lai vēl zvana uz informatīvo tālruni, ja pretī ir attieksme, ka - kāpēc es vispār zvanu?! Kur lai cilvēks ņem informāciju? Man bail zvanīt, ja pretī man momentā brauks nelaipns darbinieks - ko jūs traucējiet mani, mans darbs taču ir atbildēt es jūsu jautājumiem. Neētiska apkalpošana. Nākamreiz zvanot ierakstīšu un publicēšu kādi darbinieki strādā RŪ!
Gbbvbb