РешеноLatvijas Onkoloģijas Centra poliklīnika - Izmeklējuma atbilde

Vai tas ir normāli mūsu tehnikas laikmetā, ja LOC izmeklējuma atbildi pacientam nevar nosūtīt pa ePastu? Visādi jauninājumi tiek ieviesti, bet vai tad nav iespējams optimāli noorganizēt šādu pozīciju?
Konkrēti, 20.09.2016. biju uz kārtējo izmeklējumu. Parasti, nelielu brīdi uzgaidot, iznāca dakteris un mutiski pateica, ir vai nav problēmu, tad arī zināju, kā rīkoties tālāk - vai pierakstīties pie sava onkologa vai "dzīvot mierā". Šoreiz māsiņa teica, ka daktere esot ļoti aizņemta (nezin ar ko darba laikā var būt aizņemta ārste, ja ne izskatot pacientu lietas), ka atbilde būšot kārtiņā.
Pagaidīju divas dienas un šodien, 22.09.2016. zvanīju uz internetā norādīto poliklīnikas reģistratūras numuru 67040285, kur jautāju, kā es no savas kārtiņas varu uzzināt izmeklējuma atbildi. Saņēmu norādījumu (ne sevišķi laipnā balsī izteiktu), lai es zvanot uz numuru 67042061. Taču arī tur mani neuzņēma sevišķi laipni, sakot, ka atbilde ir centrālajā poliklīnikā kārtiņa, viņiem datorā nekas neparādoties. "Riņķa dancis"? Jautāju, kad man varbūt pārzvanīt un tie dati datorā būs. Šāda iespēja man netika dota, bet bija ieteikums pieteikties pie sava ārsta, tas es visu uzzināšot. Tas nozīmē atkal mēnešiem gaidīt rindu pie daktera, speciāli braukt no savas dzīves vietas, kas nav Rīga, un tikai tad uzzināt izmeklējuma atbildi? Bet, ja nu atkal ir onkoloģiskas problēmas un nepieciešama kāda steidzama terapija? Ko man tagad darīt, kā rīkoties tālāk?

Жалоба успешно разрешена sirdspilna 28.09.2016

Šo problēmu atrisināju es pati!!!!!!!!!!!!

S

Комментарии (5)

donna b 22.09.2016

Atbildes skaitas konfidenciala informacija, tas varbut viens no iemesliem. Piemeram no Gulbja sut, bet ar cpec kodu, ko nosuta atseviskaja emailaa. Toties no Mfd laboratorijas vienk suta uz email. Varbut par sada veikala izmeklejumiem nevar tik vienkarsi nosutit. Vai nav tehniska nodrosinajuma...

S sirdspilna 22.09.2016

Kas tur var būt konfidenciāls, vai kāds valsts noslēpums mana diagnoze??? Un manu ePastu neviens cits nelasa.
Sliktākajā gadījumā var jau sūtīt arī manam ģimenes ārstam, bet tā vienalga būtu novilcināta informācija. Bet varbūt man jārīkojas nekavējoties... man bija noteikta III stadija, vēzis var atgriezties jebkurā brīdī (ptū, ptū, ptū).
Un vispār man nav saprotama tā LOC atbilžu saņemšanas Kārtība jeb Vadlīnijas, patiesībā paliku pilnīgā neziņā, ko tad lai tagad daru...."sēdēt kā uz adatām nemaz nav patīkami"....

S sirdspilna 22.09.2016

Piebildīšu vēl, ka LOC darbiniecei pa telefonu teicu, ka tad jau būs jāraksta sūdzība, ja nevaru uzzināt izmeklējuma rezultātus, viņa pat necentās novērst šo situāciju, bet teica, lai sūdzoties vien. Jocīga ir viņas ieinteresētība, lai sūdzas par iestādi, kurā viņa strādā.

S sirdspilna 26.09.2016

Tā kā nekādas oficiālas reakcijas uz šo ierakstu joprojām nav, tad šodien zvanīju uz citu internetā atrasto LOC numuru 6700610, darbiniece Sintija bija daudz laipnāka un izstāstīja, ka tomēr jāmēro ceļš uz galvaspilsētu vēlreiz, tad, aizpildot pieprasījuma veidlapu, man izmeklējuma rezultātus reģistratūrā pateikšot. Nu ko darīt - būs vien jābrauc, jo visu laiku sēdēt "kā uz eža" arī nav patīkami... :(

S sirdspilna 28.09.2016

Nu tā, Rīga atkārtoti izbraukta, atbilde ir kabatā, par laimi bez metastāžu problēmām, citas gan ir. Nevajadzēja neko pildīt, tikai nosaukt personas kodu un kopija tika izsniegta, pie tam bezmaksas. Paldies! Tikai atkārtoju - tā varēja būt atsūtīta uz manu ePastu un "lieta darīta", ir taču tehnoloģiju laikmets...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы