Rīgas 6.vidusskola - Skolas līmenis
Šogad izlēmu mācīties Rīgas 6.vidusskolā, sakarā ar dzīvesvietas maiņu. Pēc tēva stāstītā skola ir bijusi diezgan laba ar mūzikas novirzienu. Bet topošajiem skolēniem šajā skolā NEIESAKU šajā skolā iestāties. Vismaz tiem, kuri vēlas savu nākotni skaistu.
Skolā ir ļoti zems izglītības līmenis. Eksaktie priekšmeti ir vāji.Stundā tiek apskatīti kādi 2 uzdevumi, bet sajēga, ko dari nav.Un nav runa par kādu konkrētu cilvēku bet klasēm kopumā. Šo skolu nav iespējams atrast nekādos skolu topos, kas jau liek nedaudz bažīties. Matemātikā tēma, kas būtu jāizņem gadā netiek izņemtas. Fiziku VISPĀR, ABSOLŪTI nemāca.Skolotāja šķiet īsti ar galvu nedomā. Darbus neizvērtē-to secinu par to, ka kontroldarbos visai klasei zems vērtējums un vienāda atzīme. Viņas uzdevumi dažkārt nemaz nesaistās ar fiziku un tos nesaprot neviens. Stundas laikā jautājumus uzdot nevar.Meklē ja spēj formulas pats un veido, bet vai pareizi būs skolotāja nemaz nenorādīs. Ejot uz konsultācijām, viņa izliekas, ka viņai nav laika tev un nepalīdz tāpat.Tā, ka fizika šajā skolā ir īpašā Rīgas 6.vidusskolas fizika. Tiem,kas taisās likt eksāmenu ĻOTI STINGRI NEIESAKU! Bioloģija tiek mācīta diezgan labi, bet temps ir ļoti ātrs. Pierakstīt stundas vielu ir pārbaudījums rokai. Vēsturi māca no grāmatām, ko veikalos vairs pat nepārdod- dabon to kā pats vēlies! Teikšu godīgi ne visi ir spējuši kaut ko tādu atrast. Latviešu valodā un literatūrā gan var noveikties ar skolotāju, tā ir tīri sakarīga. Angļu valodu māca ļoti zemā līmenī.Praktiski viss, kas mācīts pamatskolā galvā arī paliek. Arī vai pareizi izpildīts uzdevums stundā netiek pārbaudīts bieži un bērns pats nezin, vai visu domā pareizi. Skolā arī ir obligāti9vidusskolā) jāapmeklē baseins. Tie, kas neapmeklē ir jāsēž vecā, padomju laika ''trenažieru zālē'' Ierīces tik vecas, ka bail, ka kas nesaplīst.Hanteles laikam no aizvēstures-auksts metāls un no tām izkrituši gabali. Pietam, skolā zālāja nav, ir kaut kādi zaļi paklāji.(Jau 2 cilvēki skrienot pa tiem ir salauzuši rokas nokrītot) Sporta laukums, gan ārā gan iekšā ir ļoti mazs.
Stundu sarakstus veido ar caurumiem jeb brīvstundām, ja cilvēkam kaut kas nenotiek, tad stundas neviens necenšās pacelt uz augšu.Sēdi bezdarbībā kaut 3 stundas un tad ej uz atlikušajām stundām. Stundas arī sākas pietiekami agri-8.00, bet daudzi kavē par 30min un tas ir normāli, nekādas disciplīnas.
Skolā ir nepietiekama higiēna. Tajā nekad nav tualetes papīru.Ja sanāk caureja, tad tiec galā pats kā vari. Visi staigā ar salvetītēm apkārt. Tur ļoti smird. Bet ja nu kas tiešām notiek palīdzību negaidi, ja nu vienīgi no draugiem. Dažās kabīnēs jāsēžas uz tādu kā izlietni, kur ūdeni nolaiž ar krānu KĀ IZLIETNĒ!! Zēnu tualetē arī gadās, ka nav durvju.
Skolā tiešām nav ko darīt, ja nevēlies sabojāt sev dzīvi. Mūziku9parasto stundu) māca arī pašvaki.Tādus nevajadzīgus faktus, ko pat mūzikas skolās nemāca. Mājasdarbu ir ļoti daudz, vairāk kā piemēram Rīgas 1.ģimnāzijā, 2ģimnāzijā vai kādā citā. Tātad mājasdarbu daudz, atzīmes sliktas, jo neviens tev nevēlas neko skaidrot, bet rezultāta NAV! Katru reizi kad direktors iet garām jāceļas kājās un jāklanās, vien doma par ko? Par to, ka drausmīga skola? Nekas nav savests kārtībā? Arī ja skolotājs ilgi slims, stundas neaizvieto. Līdz ar to ielaižam vielu, bet šaj skolai viss vienalga. Dežurantes arī diezgan lecīgas, neatsaucīgas.
Apkures ziemā gandrīz vispār nav. Šausmīgi jādreb, radiatori praktiski auksti.Jāvelk bez maz vai mētelis.
Tiešām visiem, kas pretendē uz šo skolu silti iesaku ejiet uz kādu citu.Te likumus pat neievēro! Jā, kādreiz šī skola bija laba, bet ne tagad. Cik pati lasu atsauksmes, tikai sliktas atrodu Ceru, ka kādam palīdzēju skolas izvēlē un informēju par iespējamo milzīgo kļūdu ko pieļaut. Tā nu lūk ir Rīgas 6.vidusskolā.
FOTO PIEVIENOJU VIENU EKSKLUZĪVO TUALETES PODU.
Комментарии (36)
Pilnīgi piekrītu
fotogrāfijā redzamais priekšmets ir nevis tualetes pods, bet gan bidē!
Kas tā par lietu, ka skolā nevar pārvilkt ielas apavus uz telpu apaviem (neesot telpas kur tos novietot). Ja dikti gribas to darīt, tad visu dienu ir jāstaipa maisiņš, kurā ir ielikti ielas apavi (ziemā tie noteikti ir zābaki). Vai Jūs to uzskatāt par normālu, ka bērnam cauru dienu ir jāstaigā ziemas zābakos. Nezinu, kā var uzturēt tīrību klasēs un gaiteņos.
Pilnīgi nepiekrītu šim rakstam. Rīgas 6. vidusskolā ir salīdzinoši labs izglītības līmenis. Ja stundā izņemto vielu cītīgi mācās un seko līdzi, viss ir skaidrs un saprotams. Tā kā pirmkārt vajag sākt mācīties un pēc tam rakstīt par to, ka pats neko nesaproti. Matemātika tiek ņemta diezgan lielā tempā, tā kā laiks pamosties un nenodarboties ar kaut ko citu. Runājot par fiziku, katram skolotājam ir savas pasniegšanas metodes. Bioloģijas tempi ir ļoti normāli, ja nevar paspēt kaut ko uzrakstīt, tad diemžēl laikam jāiemācās ātrāk rakstīt, kā nekā tu ej vidusskolā. Un kā tu domā pierakstīt kādā augstskolā, kur vielas stāstīšanas ātrumi ir daudz lielāki? Vēstures grāmatas skolotāja izvēlas pēc saviem ieskatiem, cenšoties skolēniem vielu pasniegt uzskatāmāk. Nezinu vai esi pati pamanījusi, bet skolas sporta laukumā ir speciālais zāliens. Kā tu iedomājies sporta laukumu ar parastu zālienu? Kā arī roku var salauzt ejot arī pa ielu, tā kā tā ir pašu skolēnu neuzmanība.
Brīvstundas nepaceļ uz augšu, jo acīmredzot vienkāršī nav tādas iespējas, tomēr ir reizes, kad arī tās tiek pārceltas. Kā arī brīvstunda ir fantastisks brīdis, kad tu vari pasēdēt un parunāt ar saviem jaukajiem klassesbiedriem. Kā arī labāk sagatavoties nākamajai stundai vai paēst kādas kārtīgas pusdienas.
Kā tu vari runāt par šīs skolas disciplīnu, ja tev ir grūti un nesaprotami pasveicināt direktoru, kas ir parasta un pieklājīga cieņas izrādīšana? Kā arī stundas sākumu kavēšana ir katra individuāla skolēna lieta.
Toletes papīrs nav daudzās skolās, kā, piemēram, 2. ģimnāzijā, taču tur skolēni to neuzskata par tādu problēmu. Smaku tualetē mēs radam paši, ka, piemēram, tu ar savu caureju. Ko tu tad gribi sagaidīt?
Jā, mājasdarbu ir daudz, taču tieši tas pierāda to, ka skolotāji vēlas, lai skolēni labāk izprastu vielu un iemācītos strādāt patstāvīgi, kā arī paši ieguldītu darbu savu zināšanu izkopšanā. Es nezinu kā tu griezies ar saviem jautāumiem pie skolotājiem, taču šīs skolas skolotāji ir ļoti atsaucīgi un fantastiski sarunu biedri. Taču, ja pati nevēlēsies un neprasīsi, lai tev kaut ko paskaidro, tava gaidītā iznākuma nebūs.
Diemžēl es neredzu, kur tad ir tavs līmenis, ja tu pat podu no bidē nemāki atšķirt. Un lūk, kāds tad līmenis var būt kādā topā, ja uz skolu nāk šādi skolēni, kas neprot tik elementāras lietas?
Ar cieņu, Rīgas 6. vidusskolas skolēns!
OK, tad skoliņā pretī šim "jocīgajam podam" jāliek tāda pat zīme, kā lielajā kaimiņvalstī. Ka nu nezina, kas tas ir, lai nesanāk nesmuki.
Tu čurā bidē?
Absolūti nepiekrītu. Atklāti sakot, šis raksts mani ļoti šokēja un uzdzina dusmas.
Šī skola nav pat uz pusi tik slikta, cik tev briesmīgu to ir izdevies noraksturot. Runājot par mācībām - tu vairs nemācies pamatskolā, kur tev visu priekšā nodiktēs desmit reizes, līdz tu būsi kārtīgi uzrakstījusi katru burtiņu. Ir jāsāk mācīties pierast pie grūtībām, tici man - tālākajā dzīvē būs vēl daudz reižu grūtāk! Tas nav neiespējami - iemācīties fiziku tā, lai atzīme būtu laba. Skola tomēr tev grāmatu nodrošina, vari paņemt to rokās un izlasīt. Kā vispār var sūdzēties par vēsturi? To pasniedz ļoti labi, skolotāja izmanto citas grāmatas, jo tajās ir sniegta labāka informācija. Un to visu, kas ir ņemts no citām grāmatām, tev izstāsta stundā, tādēļ mājās tev nekas nav jāmeklē. Ja pati neklausies stundās, tad tā ir tava, nevis skolotājas. Par baseinu - kas tur slikts, ka obligāti ir jāapmeklē baseins? Tas pat, manuprāt, ir papildus bonuss. Un vari droši neuztraukties, nekas tev trenažieru zālē uz galvas neuzkritīs! Sporta laukuma segums mums ir tikai nesen uzlikts, un tas ir tieši tāds, kādam tam būtu jābūt. Un piekrītu arī vienam no iepriekšējiem komentāriem - " roku var salauzt ejot arī pa ielu. "
Skolotāji nav kaut kādi monstri, kas var atrasties vairākās stundās vienlaicīgi, ja kāds cits skolotājs nav skolā. Un arī, ja paceļ kādu stundu uz augšu tajā laikā, kad tam skolotājam, kas to aizvieto, ir stunda, kāda no tās stundas ir jēga tev? Skolotāja sēdēs pie klases, kurai tajā brīdī stunda ir pēc stundu saraksta un tev uzdos tikai kādu darbu. Tā kā diez vai, ka tu kaut ko jaunu tajā stundā iemācītos.
Un, manuprāt, nepietiekama higiēna ir nevis skolai, bet tev, ja savas vajadzības kārto bidē.
Un tualetes papīrs skolā tiek likts, tikai daudzi skolēni ne vienmēr īsti saprot, kam īsti tualetes papīrs ir domāts (bieži vien tas tiek izmantots kā rotājums). Un, ja tevi skolā mēdz piemeklēt caureja, nodrošinies jau laicīgi ar salvetēm. Tās nav īpaši dārgas, vari nopirkt kādā no veikaliņiem, kuri atrodas pie skolas, un tās arī ir pieejamas skolas ēdnīcā.
Un varu tev pateikt - šāda veida nolikšana bez sava vārda atklāšanas, ir diezgan gļēva rīcība. Ja tev ir ko teikt par šo skolu, tad saki to atklāti.
Es un, visticamāk, ka arī vēl ļoti daudzi Rīgas 6. vidusskolas skolēni varētu uzrakstīt 5 reizes garāku tekstu, kurā būtu rakstītas labas lietas par šo skolu, kas patiesībā ir brīnišķīga skola ar labu izglītības līmeni un ļoti atsaucīgiem skolotājiem!
Cik jauki pašai atbildēt uz savu rakstu ar "pilnīgi piekrītu". Būtu papūlējusies vismaz nomainīt lietotājvārdu, bet jā, ko tad varam gribēt, jo Rīgas 6. vidusskolā arī tas nav iemācīts.
inese, tā tu, kas to raksta ? :D
Tu Par Majori XD
Viedokli no cilveka bez realitates sajutas un kaut nelielas saprasanas nevar uzskatit par viedokli. Loti subjektivi aprakstits. Personigi, esmu parliecinats, ja Tu macitos piem. 1.gimnazija Tu raudadama katrundienu majas skrietu un butu sociala pedagoga labakais klients. Stiprini savu garu un pratu. Tunsavas neveiksmes novel uz citiem, kas ir nepareizi, teksim, Tu reali neko nesaproti no temas, jo Tu negribi saprast, vidusskola ir laiks, kad jamacas macities pasam. Pietiek chiikstet, cisat bikset un karinat visiem makaronus uz ausim. Macies atrast pieeju...nemaki, nu tad...klusti par melnstradnieku. Ja Tev ir tadas problemas vidusskolas laika, ko Tu reali darisi velak? Tev pamatskola vel galva sez. Augstskola tev nebus iespejams uzdot pat pusi no jaitajumiem, kurus tgd vari vesi uzdot. Rakstisi ta ka vel nekad. Tu neizturesi, ja atri un kardinali nemainisi sevi. Skola ir vieta kur Tu sac macities tikt gala ar savam problemam, un ja Tu to vnk spitibas del negribi darit...nu..tad jautajums tads...ko Tu vsp mekle skola? Bail no sabiedribas naida, problemam un grutibam, brauc uz latgali un audze savus tomatinus, rave un nemies, tur tev nebus jacinas ar cilvekiem, bet bus par izdzivosanu. Ko lai saka...veiksmi dzive.
Personigi skola ari esmu pirmo un vienigo gadu, nemainisu, jo nepatik, vnk ir iespeja iegut daudz augstaku izglitibu arzemes, bet par to tgd neiet runa. Esmu ieverojis ka katra skola ir citadaka, bet katra skola bus kads uchuks ar kuru vienmer sakuma bus gruti saprasties, bet tas ir tikai normali un pat loti nepieciesami saja vecuma, lai reali saprastu realitati un stiprinatu sevi.
Par bide vsp nav komentaru. Cilvek, ir tak jazin pamatlietas...logiskas domasanas nav? Pec teksta izlasisanas spriezu ka nav. Nepamatoti nolikts viss...pamato.
Vēl lielākas muļķības nevarēji sarakstīt? Vidusskolā tev skolotāji nedos visu par velti. Pašai arī tev kādreiz vajadzētu kaut ko padarīt. Tāpat arī draugi Tev neparādīsies ne no kurienes. Mums nav pienākums iet klāt "vientuļajiem" skolēniem tikai tāpēc, ka viņi nemāk sadraudzēties. Nav iespējams "nemācēt" sadraudzēties. Tas, ka Tev ir vientuļi, vai arī hormoni trako nav skolas vaina. Kā Tu vispār vari atļauties vainot skolu savā stulbumā. Tev jāsaprot, skola nav vainīga, tajā, ka Tu nespēj atšķirt bidē no toletes poda. Vainīga ir Tava bērnības auklīte kura tevi nometa uz galvas. Pieaudz.
P.S. Piecelšanās direktora priekšā ir vienkārša cieņas izrādīšana, jo viņš visu savu dzīvi pavada nodrošinot Tev izglītību.
Interesanti, interesanti... Pat īsti nezinu ar ko tad sākt. Lasot šo izsmeļošo rakstu, es redzu ļoti daudz subjektīva un nepārdomāta teksta.
Pirmkārt, gandrīz visi eksaktie priekšmeti Rīgas 6. vidusskolā ir ļoti augstā līmenī (daudz augstākā nekā dažās skolās, no tā Tevis sauktā "topa augšgala"). Bioloģijas skolotājas tempi ir ļoti normāli. Nezinu, ka tev tavā iepriekšējā skolā mācīja rakstīt, bet, pareizi pielietojot šo rakstāmrīku, visu ir iespējams pilnīgi nomāli pierakstīt. Latviešu valodas skolotāja nav vienkārši tīri sakarīga! Šī skolotāja mācību stundas vada ļoti kvalitatīvi un profesionāli. Labāku vēstures skolotāju par to, par kuru tu konkrēti izpaudies, es personīgi neesmu nekur vēl redzējis. Starp citu, tās "nekur neatrodamās grāmatas" ir vienas no vieglāk lasāmākajām, vēsturiski precīzākajām un sakarīgākajām vēstures grāmatām latviešu valodā. Arī angļu valodas skolotājām šajā skolā nav ne vainas.
Lasot turpmāko tekstu par baseinu, pilnīgi smiekli nāk. Ak, nē! Ļaunā, negantā skola uzspiež skolēniem vienu no labākajiem bērna fiziskās attīstības pilnveidojošajiem sporta veidiem...Kā viņiem nav kauna?! Baseins nav slikta skolas "blakusparādība". Mani vairāk interesē tās aukstās metāla hanteles, no kurām krīt ārā gabali... Savu mūžu neesmu redzējis nevienu vecmodīgu hanteli, no kuras izkrīt kāds gabals. Kas tu gribi teikt, ka tās hanteles ir salīmētas kopā ar superlīmi vai kā? Pie tam vēl, cik zinu, pat "topu skolās" hanteles neviens ar sildītājiem neapsilda, pirms sniedz kādam lietošanai. Bet nu par to drausmīgajiem tualetes podiem pilnīgi piekrītu. Arī man ir bijusi saskarsme ar to un es īsti neesmu varējis saprast, kā tad tas īsti strādā. Pie tam vēl arī puišu tualetē esot tāds dīvains, bet ovāls pods pie sienas. (sarkasms). Podu no bidē, kā arī no pisuāra es tomēr protu atšķirt.
Ja tev tik ļoti pietrūka augsts līmenis, tad kāpēc tu nāci uz parastu vidusskolu ar mūzikas novirzienu? Varēji droši doties uz kādu ģimnāziju un tur pieķēzīt viņu bidē! Bet nu ja jau tev šīs skolas mājasdarbi šķiet pārāk daudz un sarežģīti, nezinu ko tu īsti varētu meklēt kādā ģimnāzijā...
Kopumā skola vispār ir ārkārtīgi laba un kvalitatīva. Šajā situācijā es nerunāju par skolas telpu kvalitāti, kura ar katru gadu ar vien uzlabojas. Manuprāt, Rīgas 6. vidusskola ir tāda mācību iestāde, kurā ir ļoti jauki, izglītoti un atsaucīgi skolotāji, draudzīgi un miermīlīgi, kaut arī sportiski un atraktīvi (kad nepieciešams) skolēni un ļoti saulaina atmosfēra.
Ja labi meklē, katrā situācijā ir iespējams ieraudzīt kaut ko sliktu. Šajā gadījumā tu pat neesi centusies meklēt to slikto, bet gan vienkārši metusi akmeņus visos iespējamos virzienos, cerēdama, ka trāpīsi kādā sasāpējušā vietiņā. Tomēr tev tas nebūt nav izdevies. Vienīgais, ko tu esi panākusi: pazemojusi un apkaunojusi pati sevi visas interneta auditorijas priekšā.
Protams, es varētu turpināt ARGUMENTĒTI apstrīdēt tavu nepārdomāto un uz mirkļa emocijām balstīto, unikālo tekstu. Tomēr man sāk rasties iespaids, ka tas ir vienkārši bezjēdzīgi un lieki. Tāda sajūta, kā sist pretiniekam, kurš vienkārši vairs nav spējīgs sist pretīm, jo visi viņa triki jau ir izspēlēti.
Turpmākais teksts sekos tikai tīras formalitātes/ne īstas cieņas pēc:
Ar cieņu, Rīgas 6. vidusskolas skolēns.
Diezgan skaidri var redzēt, ka skolotāju kolektīvs ar kopējiem pūliņiem cenšas 'nolīdzināt' kādu, kas atļāvies pateikt to, kas viņiem nav pa prātam.
Sūdzība nav aizvainojoša un nav rakstīta dusmu uzplūdos, tātad tajā varētu būt liela daļa patiesības. Piekrītu, ka notikumus un lietas var interpretēt dažādi, gan no vienas, gan otras puses, bet katrā kritikā ir kaut kāda daļa patiesības. Nav tikai melns un balts, bet pa vidu ir gradācija ar pelēko. Bet pats bēdīgākais, ko 'aizstāvji' nav sapratuši, ka KONSTRUKTĪVA KRITIKA IR LABA, VAJADZĪGA UN PAT APSVEICAMA!!!
Nevajadzētu skolotāju-direktoru-vecāku aktīvistu pulciņam pēc kritikas vienotā frontē mesties uzspodrināt skolai spalvas. Tā vietā es iesaku sapulcēties skolas vadībai un kritiski pavērtēt, vai tiešām skolā no visām minētajām lietām tiešām nekā nav uzlabojama? Un arī uzaicināt uz šo sapulci savādāk domājošos.
Aizsāku tradīciju neslēpties no sava uzrakstītā.
Guntis t.26339933
Un kā tad skaidri var redzēt, ka skolotāju kolektīvs ar kopējiem pūliņiem cenšas 'nolīdzināt' kādu???
Lietojot diezgan briesmīgus lietotājvārdus un rakstot gramatiski nepareizi? Nu nedomāju gan.
cilvēkam nav ko darīt. viena problēma tik ir, tā atrodas personā, kas šo sūdzību rakstīja. Tā pat nebija konstruktīva kritika, bet gan pieķēzīts bidē. Skolai nav ne vainas.
Es Tev mazā jaunkundzīt, gribu satikt! ;)
Un iemest ar visskaistāko kieģeli! (:
Cienījamais Gunti, jūsu vēlme kaut ko mainīt, atklājot savu vārdu un numuru, ir apsveicama. Cilvēki, kas vēlas darboties, vēlas uzlabot skolas līmeni, vienmēr ir vajadzīgi, vienīgi pieeja, kādu esat izvēlējies, nav tā labākā. Lai gan iespējamība, ka skolotāji vēlētos "uzspodrināt skolai spalvas", pastāv, balstoties uz tīri cilvēcīgu vēlēšanos citu acīs izskatīties labāk, rūpīgāk papētot komentārus, ir redzams, ka rakstītāji tomēr ir skolēni, kas neatbalsta autores izteikto viedokli, un viņiem konstruktīvas kritikas neievērošana ir jaunības pazīme. Der ievērot arī šīs sūdzības izplatīšanās veidu - caur dažādiem sociālajiem portāliem(dr.lv, twitter), kā arī verbāli - no viena skolēna citam. Pat, ja vidusskolas pasniedzēji ir redzējuši šo ierakstu, viņi ir pietiekami kompetenti, lai problēmas risinātu reālajā dzīvē, ar darbiem, nevis verbāli izplūstot visu noliedzošā virtuālā tekstā. Ieteikums Jums kā kārtību mīlošam, pieļauju, ka vecākam - dodieties personīgi pie skolas vadības ar savām sūdzībām, lai tās varētu tikt risinātas, nevis tikai apspriestas.
Kas attiecas uz pašu sūdzības autori: es ticu, ka jebkurā skolā var saredzēt visu to sliktāko, kad tas tiek meklēts, bet nav labuma bez sliktuma. Nomācoties 6. vsk visus 12 gadus, man bija tā iespēja sekot līdzi pārmaiņām, tādēļ atsevišķās teksta daļās saredzu pazīstamo. Kādreiz šādas sūdzības gan fokusējās uz slikto ēdnīcas stāvokli, tādēļ ar mācību kvalitāti saistītās tēmas neviens neiedomājās apspriest, bet te nu man jāsaka - kvalitātei nav ne vainas. Pieļauju, ka mācies eksaktajā klasē, tādēļ šie priekšmeti tiek mācīti īpaši intensīvi un no skolēniem tiek sagaidīta personīga ieinteresētība, iepriekšējas zināšanas un darbs "ārpus klases". Ja nav iespēja tikt līdzi vielai, ir jāmeklē veidi, kā to mainīt. Diemžēl konsultāciju laiks, ko skolotājs var veltīt vienam skolēnam, ir ierobežots, un bieži vien skolotājiem ir jāveic vairāk darbu, nekā tas ir viņu pienākumos. Fizikas līmenis pēdējo divu gadu laikā ir audzis, pateicoties konkrētās skolotājas inovatīvajai pieejai.
Attiecīgi svešvalodas, kas ir humanitāro klašu prioritāte, jums tiek mācītas ne tik intensīvi, par to nebūtu jāsūdzas, dzīvojot mūsdienās, kur jaunieši gribot, negribot runā angliski.
Par vēstures grāmatu tu vari painteresēties pie vecāko klašu skolēniem, tā tas ir gadu gaitā iegājies, ka grāmatas tiek atdotas/aizdotas/pārdotas, jo šī pasniedzējas izvēlētā mācību vielas apguves grāmata tiešām ir vislabākā.
Tā kā tu esi izvēlējusies mācīties skolā, kurā mūzika tiek ļoti augstu vērtēta, tev jāsaprot sestās pamatskolā mācītais - mūzika ir prioritāte. Par mūzikas literatūras stundu kvalitāti es gan nevaru spriest, kaut gan absolvēju tikai pirms gada, kvalitāte vienmēr ir bijusi augsta, tomēr vidusskolā tika mācīts gandrīz tas pats, kas pamatskolas klasēs, bet tas tikai norāda uz to, ka mūzikas teorija pamatskolā bija ļoti augstā līmenī.
Stundas sākas agri, jo skolotāji gan vidusskolā, gan pamatskolā ir vieni un tie paši, tādēļ vidusskolēnus māca tad, kad pamatskolēni pūš, čīgā, sit, dzied, respektīvi - spēlē orķestrī vai ir kora/solfedžo nodarbībās, tādējādi aiztaupot ilgās stundas, kas citādāk katru dienu ilgtu līdz 15:50, kā tas ir pamatskolas pēdējās klasēs. Brīvstundas ir normāla parādība. Arī mums 10. klasē tas likās traģiski, bet pie tām pierod, iemācās laiku izmantot lietderīgi, kā jau iepriekš tika minēts - mācoties, padarot kādus neizdarītus darbus, normāli, bez steigas paēdot.
Sporta nodarbības, kurās ir iespēja iet uz baseinu, patiesībā, vairumā skolu ir retums. Bet tev taisnība, ka Daugavas Sporta namā trenažieru zāle nav tā labākā, bet tas diemžēl nav skolas spēkos kaut ko tur mainīt. Tas ir skolai tuvākais pieejamais baseins, un tieši baseina, ģērbtuvju, dušu kvalitāte tur tiešām ir laba.
Par elementāras disciplīnas neievērošanu - ar to tu saskarsies it visur, kur dzīvē iesi. Ne visi ir punktuāli. Tiesa gan, pēdējo gadu laikā skola ir pietuvojusies to citu skolu 'normālajai' uzvedības pakāpei, vienīgi direktora sveicināšana ir palikusi kā iesīkstējusi padomju laiku tradīcija. Kādreiz bija jāpieceļas katru reizi, kad kabinetā ienāca un izgāja kāds skolotājs, kur nu vēl direktors. Bet tā ir cieņas izrādīšana par visu to, ko viņš savas dzīves laikā ir paveicis - gan būdams direktors, gan vairāku orķestru vadītājs, klarnetes skolotājs, dziesmu svētku virsdiriģents un autoritāte. To vieglāk saprast mūzikas novirziena skolēniem, kuru skolas ikdiena ir/bija sadarbība ar direktoru.
Tāds visa kopsaucējs, ko es 'caur rindām' redzu, patiesībā, ir komunikācijas problēma. Jo ar labu komunikāciju, vēlēšanos sadarboties, gan ar kolēģiem, gan skolēnu-skolotāju savstarpējā saziņā, var panākt ļoti daudz. Var rast kompromisus un inovatīvus veidus kā risināt problēmas. It īpaši uzlabot skatu uz dzīvi, tavā gadījumā - uz skolu.
Ar cieņu,
Emīlija
Tāds interesants raksts padevies...
Pabeidzu šo skolu 2010. gadā, par dažiem skolotājiem var teikt, ka jā – stundās neko nevar saprast, bet lielā mērā viss ir atkarīgs no Tevis paša, jo skolotājs nevar visu Tev ielikt smadzenēs, lai arī kā no sirds to vēlētos, ja vien ekonomiskā situācija un paši skolēni, kuri nudien nav zelta gabaliņi, nav šo skolotāju noveduši. Padomā arī kāda skolotājam ir slodze.
Fizika un matemātika nekad nav bijusi mana stiprā puse, taču daļēji vainoju arī savu vidusskolas matemātikas skolotāju pie nepilnīgajām matemātikas zināšanām. Vidusskolā ļoti laba matemātikas skolotāja ir Minkeviča, vienmēr pratusi ļoti labi paskaidrot, atzīmes arī bijušas augstas.
To Tavu vēstures problēmu galīgi nesaprotu, kas Jums māca vēsturi? Man visus trīs gadus mācīja Loja, jāsaka gāju humanitārajā novirzienā ar padziļināto vēsturi, ne reizes nav nācis saskarties ar tādu problēmu, kā grāmatas nepieejamība. Vēsture pie šīs skolotājas ir nudien augstā līmenī, starp citu eksāmenā - A līmenis, par to arī paldies!:)
Par angļu valodu nevaru sūdzēties – daudz un dikti gatavoja eksāmenam, kārtīgi visas vajadzīgās vielas arī pa tiem 3 gadiem izņēmām. Neteiktu, ka ir pamatskolas līmenis, bet tas arī ir atkarīgs no skolotāja.
Kāda vaina baseinam? Tā bija visforšākā lieta vispār vidusskolā, kā var nepatikt fiziskas aktivitātes? A, kāpēc nepieminēji, ka tā "padomju" trenažieru zāle ir Daugavas Sporta namā?Tā, diemžēl, ir Daugavas Sporta nama vaina -ne vidusskolas.Pašā skolā tādu gan neatceros.;)
Par sporta zāli– pietiekoši liela un plaša, kas Tev veselu arēnu vajag, lai pienācīgi pasportotu, zālāju gan nav bijusi tā laime izmēģināt, bet ja būtu parasta zāle, kāda varbūtība, ka skolēni to roku nesalauztu?
Brīvstundas–pateicīgākais laiks vidusskolēna dzīvē. Atslodze no mācībām, kārtīga papusdienošana, iespēja aiziet pa vajadzīgajām darīšanām, laiks, kad izmācīties vai pamācīties k/d. 8.00 ir agri???? Cikos tad Tev vajag 10.00?11.00?? Labāk agrāk sākt un ātrāk iet mājās.
Vislielāko smieklu šajā sūdzībā izraisa nezināšana par to, kas ir bidē un tā funkcijas... un trenažieru zāles aizvēsturiskais metāls.:D Protams arī tāda lieta, ka trenažieru zālē ir ierīces, manuprāt, šim vārdam ir pavisam cits definējums.Mūzikai nav ne vainas– vidusskolā nav tādas padziļinātās mūzikas, un tā ir pietiekami interesanta.
Vislabāk man patīk sūdzības par mājasdarbiem – nonāksi augstskolā–pakārties gribēsi. Augstskolas mājasdarbi salīdzinājumā ar vidusskolas mājasdarbiem - sīka vienība.
Kā jau minēja iepriekš, piecelšanās ir elementāra cieņas izrādīšana.
Un skolas apavus var pārvilkt – nodot maisiņā kopā ar jaku garderobē, cita lieta ir –slinkums pārvilkt.
Domas par rakstītāju–
Pēc visa spriežot Tu esi viens mazkustīgs, neinteliģents, slinks un ar dzīvi neapmierināts skolēns. Ar tādu attieksmi tālu netiksi.
Pilnībā piekrītu un vēl papildinu- Sporta skolotāja liek labas atzīmes bērniem, kas tic dievam( ir kristieši). Es to neuzskatu par normālu lietu. Principā tā ir diskriminācija.
Priecājos, ka kāds beidzot ir pateicis tīru patiesību par šo skolu!
Es ļoti nožēloju, ka pārnācu uz šo skolu!