Rīgas 2. slimnīca - Slikts serviss

Aizgāju 14.09 uz traumpunktu. Sieviete, kura pieņēma pacientus (nesauktu par māsiņu) , bija ļoti rupja. Burtiski bļāva virsū pacientiem par to lai apsēžas. Es saprotu, ka lai telpā būtu vairāk vietas, katram vajag ieņemt savu, nevis drūzmēties, bet vai to tiešām nevar pateikt normāli? Redzēju, kā šī ''māsiņa'' bļauj uz sievieti un rupjos vārdos sauc, vēl tenkoja ar kolēģi. Nesaprotu, kā cilvēks bez morālēm vai nekādas empātijas var strādāt slimnīcā, it īpaši - traumpunktā. Vēl dzirdēju kā cita māsiņa bļauj uz vecu tantiņu par to ka viņa neesot pareizajā vietā. Tad, lūdzu, izskaidrojiet šo laipni un normālā balsī ar vecu cilvēku, kurš bija apjucis par ķirurģisku operāciju. Vai tiešām ir tik grūti būt laipniem? Vismaz var izlikties.

15.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas 2. slimnīca Support Ответ от представителя 28.09.2021

Pamatojoties uz Jūsu iesniegto sūdzību tīmekļa vietnē www.sudzibas.lv par, Jūsuprāt, sliktu apkalpošanu SIA “Rīgas 2. slimnīca” (turpmāk – Slimnīca) uzņemšanas nodaļā 2021. gada 14. septembrī, tika veikta Jūsu aprakstītās situācijas analīze, kā arī saņemti paskaidrojumi no ārstniecības personāla, kas 2021. gada 14. septembrī dežurēja uzņemšanas nodaļā.

Slimnīca, veicot Jūsu sūdzībā minēto apstākļu analīzi un izvērtējot situāciju kopumā, un ievērojot saņemtos paskaidrojumus no ārstniecības personāla, nevar apstiprināt to, ka ārstniecības persona, kas pieņēmusi pacientus, būtu pret tiem izturējusies rupji.

Attiecībā uz Jūsu sūdzībā minēto par to, ka ārstniecības personāls bļauj uz gados vecāku kundzi, Slimnīca paskaidro, ka nereti gados vecākiem cilvēkiem ir problēmas ar dzirdi, attiecīgi šādiem pacientiem dažkārt nākas atkārtot vienu un to pašu vairākkārt, iespējams, paaugstinot balss toni. Slimnīca paskaidro, ka iespēju robežās cenšas kontrolēt ētikas normu ievērošanu ārstniecības personu darbībā.

Slimnīca saprot, ka Jums ir radies šāds priekšstats par uzņemšanas nodaļas darbiniekiem, vienlaikus aicinām Jūs izprast apstākļus, kādos Slimnīcas darbiniekiem ir jāstrādā, saprotot, ka visiem šajā sarežģītajā Covid-19 pandēmijas periodā nav viegli.

Комментарии (5)

H Http 29.11.2020
Iejūtīga attieksme un profesionāla apkalpošana.

Pateicos ārstam Rihardam Bricim un divām medmāsiņām, kuras strādāja piektdien vakarā 27.11.20 par iejūtīgu attieksmi un profesionāli sniegtu palīdzību. Paldies Jums! ❤
Armands Auziņš

Sudzibas.lv Admin 28.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K Kilimandžaro 15.09.2021

"lūdzu izskaidrojat normāli vecam cilvekam" varbūt māsiņa pirms balss pacelšanas 3 reizes jau teica bet veciem cilvēkiem ir tāda problēma kā pasliktināta dzirde? To protams neiedomājāties? Dzirdejāt tikai skaļāku balss toni un viss skaidrs uzreiz? Mēs visi esam cilvēki un mums visiem ir emocijas un jūs varbūt varat saprast ja cilvēkam ir kādas citas problēmas par ko uztraukties kamēr katram pacientam pa 10 reizēm jāsaka viens un tas pats? Sūdzība nevietā.

S sasutusipaciente 15.09.2021

Labi, pat tad ja tā tiešām bija situācija, tas neizmaina, ka šo sūdzību es ieliku dēļ māsiņas traumpunktā. Sūdzība vietā.

Good Intentions 16.09.2021

Es arī laikam nojūgtos visas dienas garumā vienu un to pašu atkārtot.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы