Rīgas 1.slimnīca - Zems klientu apkalpošanas līmenis
Labdien!
Vēlējos izteikt sūdzību saistībā ar administratora darba nekompetenci. Vakar zvanīju saistībā ar bērna pierakstu pie zobārsta, kas bijis nepieciešams steidzīgi, jo bērnam pēkšņi sāka kustēties piena priekšējais zobs, kuru mēs ar pašu spēkiem nevaram izraut, mums ir nepieciešama ārsta palīdzība. Bērnam jāizlido no Latvijas. Biļetes ir nopirktas uz 02.08.2019. Vēlējos pierakstīties, bet man telefoniski teica administratore, ka piena zobu izraušanai jābrauc un jāgaida dzīvajā rindā no 9.00 līdz 15.00. Nākamajā dienā bērna tēvs atprasās no darba, lai apmeklēt zobārstu, kā cits administrators apgalvo, ka ir nepieciešams ķirurgs un neviens bez ķirurga viņu neapskatīs un zobs netiks izrauts. Ķirurga klīnikā neesot. Zaudējām laiku un degvielu, lai nokļūtu līdz zobārstam.
Mīļie cilvēki, kopš kura laika ir nepieciešams piena priekšējam zobam ķirurgs? ! Kāpēc vadība mierīgi lasa vairāku cilvēku sūdzības un nekas nemainās?
Kad beidzot atlaidīt nekompetentos administratorus no šī darba, un par, ko tad viņi galu galā saņem algas…….
Добавить комментарий