Rīgas 1.slimnīca - Slikts Serviss

Sveicināti !
Pirms gada zvanot pierakstījos mazā iegurņa centrā pie ārsta konkrēti norādot, ka vēlos Valsts apmaksātu vizīti, gadu nostāvot rindā, visbeidzot atnākot uz savu norādīto vizītes laiku reģistratūrā pasaka,ka tas ir maksas pakalpojums un piedāvā pēc pusgada pierakstīties uz valsts apmaksātu vizīti. Sazvanot Alekseju Molčanovu viņš rupji meloja, ka ārsts pieņem tikai par maksu (ārstam ir norādīts ,ka pieņem par Valsts līdzekļiem mājāslapā un dzīvē iegūts apstiprinājums no paša ārsta). Viņš arī apgalvoja, ka pacients esot apmulsis un nesapratis,ka tas ir maksas pakalpojums ,kā arī meloja Par zvanu Februāri apgalvojot, ka ir zvanīts man, lai paziņotu par Pakalpojuma samaksu, taču zvanu izrakstā nav šāds zvans saņemts . Mans laiks tika izniekots ,braucu tālu, lai tiktu pie Speciālista kuru nevar atlikt un no vadības puses tiku izņirgāta !

28.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (1)

Labdien, Aiga!

Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos ar savu pieredzi un informētu mūs par radušos situāciju. Mēs ļoti žēl, ka Jūsu pieredze nebija pozitīva, un vēlamies sniegt Jums detalizētu atbildi, lai izskaidrotu dažus faktus.

Jūs pierakstījāties rindā 15.09.2023, nevis pirms gada, kā apgalvojāt. Jūsu saruna ar operatoru ir ierakstīta, un, noklausoties to, varam apstiprināt, ka operators vairākārtīgi brīdināja, ka izvēlētais ārsts pieņem vienu reizi mēnesī, par maksu, un gaidīšanas laiks var būt vairāk nekā gads. Tika piedāvāts izvēlēties citu ārstu ar īsāku gaidīšanas laiku, bet Jūs nepiekritāt un iestājāties gaidītāju rindā.

28.02.2024 mēs centāmies Jūs sazvanīt, jo bija atbrīvojusies vieta. Šis fakts ir fiksēts slimnīcas informācijas sistēmā. Diemžēl nav iespējams noteikt, vai zvans bija sekmīgs, jo mūsu protokols uzliek par pienākumu fiksēt jebkuru saziņas mēģinājumu, pat ja tas nav bijis veiksmīgs.

25.06.2024 Jūs pierakstījāties uz 28.06.2024 maksas vizīti, un atbilstoši tam, samaksa tika arī prasīta. Jūs apgalvojat, ka pierakstījāties uz valsts apmaksātu vizīti, taču koordinātors uzsver, ka Jums tika nosaukta cena. Diemžēl, zvani no koordinatoriem netiek ierakstīti, tāpēc šo situāciju nevaram nedz pierādīt, nedz noliegt.

Par apgalvojumu, ka speciālists nepieņem valsts apmaksātas vizītes: no 10.2023 pieraksts uz valsts vietām pie šī ārsta vairs netiek veikts, jo gaidīšanas rindā esošo pacientu skaits ir ļoti liels un to prognozētais gaidīšanas laiks pārsniedz divus gadus. Lai gan mājaslapā nebija veikta informācijas nomaiņa, kas tagad ir izdarīts, valsts vietas pie ārsta vairs nav pieejamas.

Saņemot informāciju par Jūsu gadījumu no ģimenes ārsta un saprotot, ka visā Jūsu pacienta ceļā ir bijuši komunikācijas misēkļi no abām pusēm, mūsu klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs arī pēc sava darba laika beigām iesaistījās un radīja risinājumu, vienojoties ar citu ārstu par pieņemšanu ārpus viņa darba laika un par valsts līdzekļiem. Šī vizīte tika nodrošināta jau pēc nedēļas, lai Jūs saņemtu nepieciešamo pakalpojumu.

Vēlreiz atvainojamies par jebkādām neērtībām, ko esat piedzīvojusi, un pateicamies par Jūsu sapratni. Mēs cenšamies uzlabot mūsu pakalpojumus un komunikāciju, lai nākotnē izvairītos no šādām situācijām.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы