Rīgas 1.slimnīca - Nekompetence

Vēlējos izteikt sūdzību saistībā ar administratorā darba nekompetenci. Zvanot saistībā ar bērna pierakstu pie rehabilitologa, kas bijis nepieciešams steidzīgi, bērna diagnozes dēļ. Man tiek paziņots, ka speciālists ir saslimis. Bet man par to nav paziņots laicīgi (man tiek paziņots par to dienu pirms pieraksta un tikai tāpēc, ka pati zvanīju uz reģistrāciju) , pēc administratores teiktā citiem tika nosūtītas ziņas par speciālista saslimšanu. Kad izteicu neapmierinātību ar jautājumu, kāpēc man netika laicīgi paziņots, administratores tonis šķietami palika nelaipns. Arī sarunu nebeidzot administratore nolika klausuli

A

Комментарии (2)

really? 12.02.2019

Tava neapmierinatibas izteiksana tapat neko nemainija un nemainitu,kada jega kko bubinat ta vieta,lai pateiktu,paldies par informaciju un atvaditos?

M miroslava 12.02.2019

Ja Jums kaut nedaudz strādātu veselais saprāts, tad varbūt spētu aptvert, ka ārsts par savu saslimšanu nebrīdina nedēļu ātrāk, mēdz būt situācijas, kad ārsts par to paziņo dienu vai pat dažas stundas pirms pieņemšanas. Iespējams, ka Jums vēl nebija paspējuši ziņu nosūtīt vai zvanīja un necēlāt klausuli un starpcitu kāpēc, tad pēkšņi dienu pirms pieņemšanas pati zvanat? Ticiet man, reģistratoriem ir daudz izdevīgāk Jūs pabrīdināt par ārsta prombūtni nevis nepaziņot un ar Jūsu histērijām cīnīties klātienē.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы