www.sudzibas.lv Rīgas 1.slimnīca Nav iespējams sazvanīt!!

Rīgas 1.slimnīca - Nav iespējams sazvanīt!!

1. Slimnīca joprojām nespēj vai paat nemēģina atrisināt šausmīgo situāciju ar operatoriem!
Sazvanīt reizēm ir gandrīz neiespējami. Zinu, ka daudzi tādēļ izmanto taustiņu "atteikties no pieraksta", kas nav īsti godprātīgi, bet citādi tiešām nevar normāli sazvanīt.
Citreiz zvanu 3 dienas, jo nav jau tā, ka tu 24/7 zvanies. Bet ir bijis, ka zvanu 3x no rīta, pēc tam pa dienu, tad tuvāk vakaram, un nekā...
Ar e-pastiem arī tas pats. Viņi atbild pēc 3 dienām, bet pa tām 3 dienām pierakst arī aizpildās, un tu nevari tik ilgi gaidīt.
Kad beidzot tiks nodrošināta normāla komunikācija ar pacientiem?

15.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

F

Комментарии (7)

T TavaMamma 16.05.2019

Nu , ja rakstīsiet sūdzības: 3x no rīta, pēc tam pa dienu , tad tuvāk vakaram , viņus drīz vien OBLIGĀTI varēs sazvanīt.

A AlEl 16.05.2019

Nesaprotu, kāpēc man nekad nav bijušas problēmas sazvanīt 1.slimnīcu. Varbūt viņi vienkārši Jums negrib atbildēt :)

A Aleksandrs26 24.02.2020
Krāpšana, serviss

Pierakstījos uz konsultāciju, kas izmaksāja man 34 eiro. Konsultācijā dakters atbildēja, ka nenodabojās ar manu problēmu. Tā es 2 minūšu laikā iztērēju 34 Eiro ne par ko!

Sudzibas.lv Admin 11.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Labdien!
Izskatot sūdzības tekstu, noprotam, ka saņemtais pakalpojums ir bijis maksas ārsta vizīte.
Uz maksas ārsta vizīti var pieteikties:
1) Ar ģimenes ārsta / speciālista nosūtījumu;
2) Bez nosūtījuma, piesakoties pašam.
Ja nosūtījums ir bijis, bet tas nav bijis korekts, aicinām griezties pie nosūtītāja.
Jebkurā gadījumā, pieteikšanās notikusi apzināti, labprātīgi un no Jūsu puses. Turpretī ārsts un slimnīca no savas puses ir izdarījusi visu, lai Jums tiktu rezervēts laiku un notiktu kvalitatīva konsultācija.
Ja ir tiešām kā Jūs sakiet, ka ārsts nav nekādi palīdzējis, t.i nav ieteicis citu speciālistu vai iedevis nosūtījumu uz izmeklējumu, slimnīca var izskatīt iespēju Jums atgriezt iztērēto naudu.
Aicināsim sūtīt e-pastu, kurā aprakstāt vairāk: datumu, laiku, ārstu, pacienta datus. Slimnīca apsola izvērtēt medicīniskos ierakstus, kas saistīti ar Jūsu vizīti.
Epasts: [slēpt]@1slimnica.lv

Labdien! Esam ņēmuši vērā aizrādījumus un paplašinājuši Zvanu centru. Šobrīd 90% zvanu tiek apkalpoti zem 2 minūtēm, t.i uz līnijas nav jāgaida ilgāk kā 2 minūtes.
Viens no ērtākajiem veidiem kā negaidīt uz telefona līnijas ir pašaplapošanās vai e-pieteikuma forma.
Veselību vēlot.

Slikts serviss!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы