Man ļoti žēl, bet tik neprofesionāla un negatīva attieksme pret klientiem valsts iestādēs ir nepiedodama! Lūdzu izvairieties tur iegriezties, bet citādi vajadzētu pakontrolēt šīs pasta nodaļas darbiniekus.
Pievienoju savus negatīvos iespaidus tieši par šo pasta nodaļu. Kopš šī gada tur ir ieviesta numuriņu sistēma un reizā darbojošos lodziņu skaits samazināts līdz 3 (maksimālais). Cilvēki tiek apkalpoti maksimāli lēni, salīdzinot ar citām pasta nod.
Latvijas pastam trūkst cilvēki, kas strādā, pie radušas situācijas var vainot tikai valdību.. Lai saglabātu Monopolistisku stāvokli Latvijā vajag turēt zemas pakalpojumu cenas.. tas, protams, mūs klientus priecē, bet apkalpošanas ātrums no tā var ciest.
Par negatīvu attieksmi es brīnos, cilvēkiem jāizturas saprotošāki un jāsagaida rinda, pasaules nabas... Katrs klients ir prioritāte un tiek labi izskaidrota esošā situācija, problēmas tiek atrisinātas cik ātri iespējams.
Man, savukārt, ir sūdzības ne tikai par dažām klientu apkalpotājām, kuras bieži vien nelaipni atbild uz jautājumiem, kuri viņām šķiet tik pašsaprotami!, bet arī par mūžīgo rindu!
Katru dienu man darba vajadzības pēc ir jāapmeklē tiešī šī (10.) pasta nodaļa, un katru reizi man jāstāv rindā kā minimums 30min!!! Es saprotu, ka ir vakars un visi pēc darba iet uz pastu - klientu pieplūdums, bet tas nekādā gadījūmā nevar būt par attaisnojumu tam, ka šajā laikā strādā tikai 2 cilvēki, pārējie velns zina kur vazājas pa "aizmuguri"!!! Uz jautājumu, vai varētu pienākt vēl kāds klientu apkalpotājs, man tika atcirsts, ka viņiem ir arī svarīgāki darbi darāmi!!!
Man bija tieši tādas pašas domas par pastu un par darbiniekiem - ka viņi regulāri kaut kur vazājas apkārt, lēni strādā utt. Bet tad es sāku strādāt pastā, tieši 10. nodaļā, un sapratu, ka ne viss ir tā kā izskatās. Pasta operatoriem ir neskaitāmi pienākumi darba laikā, neskaitot klientu apkalpošanu. Un vēl ir novecojuši datori, kas nestrādā tā kā mūsdienu modernākā tehnika. Bet cilvēki ir tik aizņemti ar savām rūpēm, vajadzībām, ka nespēj to saprast. Bieži vien mums nākas uzklausīt neapmierinātus klientus, saņemt dusmu pārpilnus apvainojumus, brīžiem tas smaids no lūpām vienkārši pazūd un vairs nav spējīgs atgriezties. Aicinātu visus būt saprotošiem un pretīmnākošiem - pasmaidīt operatoram un novēlēt jauku dienu vai vakaru. Tas vienmēr uzmundrina. Paldies visiem, kas to jau dara. Mēs strādājam priekš šādiem brīžiem. Ar cieņu S. Indriksone.
Man vispar tie pasta nodaljas nepatik. no 10 kasem strada 2 visu laiku. rindas neželīgas. Pat veikalos lidzīgas rindas pazud atrak, neka pasta nodaļa. vājprats.
Šodien 08.02.22 ap plkst 11:00 mani ļoti pārsteidza darbinieks vārdā Agnese ! Drausmīgi bēdīga attieksme pret klientiem, steidzina maksāt, atbild nepatīkamā/neprofesionālā tonī...
Today I was surprised by an employee named Agnese ! Very sad attitude towards customers, urges to pay, answers in an unpleasant tone ...
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (6)
Pievienoju savus negatīvos iespaidus tieši par šo pasta nodaļu. Kopš šī gada tur ir ieviesta numuriņu sistēma un reizā darbojošos lodziņu skaits samazināts līdz 3 (maksimālais). Cilvēki tiek apkalpoti maksimāli lēni, salīdzinot ar citām pasta nod.
Latvijas pastam trūkst cilvēki, kas strādā, pie radušas situācijas var vainot tikai valdību.. Lai saglabātu Monopolistisku stāvokli Latvijā vajag turēt zemas pakalpojumu cenas.. tas, protams, mūs klientus priecē, bet apkalpošanas ātrums no tā var ciest.
Par negatīvu attieksmi es brīnos, cilvēkiem jāizturas saprotošāki un jāsagaida rinda, pasaules nabas... Katrs klients ir prioritāte un tiek labi izskaidrota esošā situācija, problēmas tiek atrisinātas cik ātri iespējams.
Man, savukārt, ir sūdzības ne tikai par dažām klientu apkalpotājām, kuras bieži vien nelaipni atbild uz jautājumiem, kuri viņām šķiet tik pašsaprotami!, bet arī par mūžīgo rindu!
Katru dienu man darba vajadzības pēc ir jāapmeklē tiešī šī (10.) pasta nodaļa, un katru reizi man jāstāv rindā kā minimums 30min!!! Es saprotu, ka ir vakars un visi pēc darba iet uz pastu - klientu pieplūdums, bet tas nekādā gadījūmā nevar būt par attaisnojumu tam, ka šajā laikā strādā tikai 2 cilvēki, pārējie velns zina kur vazājas pa "aizmuguri"!!! Uz jautājumu, vai varētu pienākt vēl kāds klientu apkalpotājs, man tika atcirsts, ka viņiem ir arī svarīgāki darbi darāmi!!!
Man bija tieši tādas pašas domas par pastu un par darbiniekiem - ka viņi regulāri kaut kur vazājas apkārt, lēni strādā utt. Bet tad es sāku strādāt pastā, tieši 10. nodaļā, un sapratu, ka ne viss ir tā kā izskatās. Pasta operatoriem ir neskaitāmi pienākumi darba laikā, neskaitot klientu apkalpošanu. Un vēl ir novecojuši datori, kas nestrādā tā kā mūsdienu modernākā tehnika. Bet cilvēki ir tik aizņemti ar savām rūpēm, vajadzībām, ka nespēj to saprast. Bieži vien mums nākas uzklausīt neapmierinātus klientus, saņemt dusmu pārpilnus apvainojumus, brīžiem tas smaids no lūpām vienkārši pazūd un vairs nav spējīgs atgriezties. Aicinātu visus būt saprotošiem un pretīmnākošiem - pasmaidīt operatoram un novēlēt jauku dienu vai vakaru. Tas vienmēr uzmundrina. Paldies visiem, kas to jau dara. Mēs strādājam priekš šādiem brīžiem. Ar cieņu S. Indriksone.
Man vispar tie pasta nodaljas nepatik. no 10 kasem strada 2 visu laiku. rindas neželīgas. Pat veikalos lidzīgas rindas pazud atrak, neka pasta nodaļa. vājprats.
Šodien 08.02.22 ap plkst 11:00 mani ļoti pārsteidza darbinieks vārdā Agnese ! Drausmīgi bēdīga attieksme pret klientiem, steidzina maksāt, atbild nepatīkamā/neprofesionālā tonī...
Today I was surprised by an employee named Agnese ! Very sad attitude towards customers, urges to pay, answers in an unpleasant tone ...