Rigashop.lv - nesteidzas atgriezt naudu pēc likuma normatīvas
Principā šādos gadījumos nerakstu sūdzības, bet tā kā redzu, ka tas nav izolēts gadījums, tad ir jāpabrīdina kādu kam viņa nauda ir svarīga. Pasūtīju powerbanku par kopā 35€, jo veikals solīja ka preci varēs saņemt divu dienu laikā - zināju ka citos interneta veikalos precīzi to pašu preci tirgo par ~~20 eiro, bet tur nebija tik skaidrs norādīts kad varēs saņemt (vēlāk tajā pašā dienā gan saņemu atbildi no cita interneta veikala ka piegādes laiks precīzi tam pašam modelim ir tāds pats vai pat ātrāks kā Rigashop, cena tuvu divas reizes mazāka). Bija jāizlido uz ārzemēm pēc dažām dienām, un tas bija ļoti svarīgi lai līdzi būtu power banka mobilā baterijas rezervei - iepriekšējā dienā bija sabojājusies iepriekš iepirktā power banka. Īsi pēc pasūtīšanas beidzot izdevās attaisīt vaļā bojāto power banku un noskaidrot ka vienkārši atnācis vaļā lodējums, tā kā man bija lodāmuris problēmu nebija grūti novērst. Likums man ļautu preci atgriezt un saņemt atpakaļ naudu pat tad kad to jau esmu saņēmis, šajā gadījumā bija pagājušas tikai pāris stundas, sazvanījos (ko bieži grūti ir izdarīt) ar Rigashop un noskaidroju, ka nav nekādu problēmu anulēt pasūtījumu un naudu saņemt atpakaļ - informācija jānosūta epastā. Par laimi uz šo epastu atbildēja - kas bija vienīgais no 3 vai 4 epastiem uz kuru saņēmu atbildi no viņiem. Nauda tikšot atskaitīta 3-10 darba dienu laikā (10 darba dienas sanāk apmēram 15 dienu laiks kas noteikts likumā, atkarībā kad brīvdienas iekrīt).
Pienāca jau 10 darba diena kopš anulēšānas, nosūtīju e-pastu lai pabrīdinātu ka tā ir pēdējā diena. E-pasts tika ignorēts. Centos viņus sazvanīt (no ārzemēm tas kā saprotams nebija par velti - pat ja izmantoju salīdzinoši lētus kanālus priekš tās atrašanās vietas kur biju) - telefons pārsvarā netiek celts, aizdomas ka tas saistībā ar regulārām sūdzībām. Ja pareizi atceros izdevās sazvanīt nākamajā dienā un saņemt atbildi ka pārskaitījums tik tiešām nav veikts, bet tikšot veikts līdz nedēļas beigām - tika pārkāpti jau likumā noteiktie termiņi - kas radīja bažas par to vai nauda vispār tiks jebkad atgriezta - ņemot vērā lielos svarīgā ceļojuma tēriņus 35€ man nozīmēja daudz. Nebija liels izbrīns ka nauda tā arī netika pārskaitīta tanī nedēļā. Par laimi gan beidzot tā tika atgriezta nākamās nedēļas pirmajā vai otrajā dienā (precīzi neatceros).
Nav pārliecības, ka bez epastu rakstīšanas un zvanīšanās tā nauda vispār jebkad tiktu atgriezta - esmu ievērojis ka daudzi kantori šķietami cer, un iespējams tas šad tad arī notiek, ka klients vienkārši aizmirsīs, vai padosies attiecībā uz savu naudu - būtiski, ka, jo lielāka summa, jo lielāka iespējamība, ka nesteigsies ar naudas atgriezšanu, ar relatīvi mazām summām (5-20€) parasti nav problēmu, - laikam dēļ tā viņiem nav izdevīgi bojāt reputāciju.
Vispār esmu pateicīgs veikalam ka nauda vispār tika atgriezta, laikam Latvijā un šajos laikos jābūt ir priecīgam, ka tev tavu naudu vispār atdod. Vienkārši varbūt kāds kuram viņa nauda ir no liela svara šeit iemetīs aci pirms pirkt preci rigashop, veikals nešķiet no visuzticamākajiem, lai gan pārsvarā jau droši vien problēmu ar viņiem nav, savādāk būtu daudz vairāk sūdzību.
Комментарии (6)
Droši vien esmu vēl no tiem retajiem, internetveikalu pircējiem, kurš joprojām neveic priekšapmaksu. Jo lielākā daļa no internetveikaliem Latvijā tieši tādā veidā iegūst apgrozāmos līdzekļus.
Nu, nav jāveic priekšapmaksa, nav. Pārstājiet to darīt. Tas nemotivē piegādāt ātrāk, precīzāk, nebojātu utml. Patērētājiem ir tiesības to neveikt, preci pie saņemšanas pārbaudīt.
Некоторые берут предоплату в качестве гарантии что клиент не свалить когда придет его товар, т.к. вернуть товар проблематично поставщикам за границей.
cik atceros tad tādas iespējas nebija - ne visi interneta veikali piedāvā apmaksu uz vietas, ja tāda iespēja ir bijusi to esmu ņēmis iepriekš, lūk:
http://www.rigashop.lv/norekinu-veidi.2.tx
neredzu nekur minētu ka var maksāt arī uz vietas
bija daudzi kas piedāvāja tieši to kuru man vajadzēja, bet tikai šis nepārprotami norādīja kad varēs saņemt, tā kā es izlidoju pēc dažām dienām, tad īpašu variantu nebija
Kā var uzticēties šādam veikalam, kurš blenderus uzskata par viedpulksteņiem?
Tiesi ta pati situacija. Solijums par atru piegadi netika izpildits, kaut gan prece bija nepieciesama uz kazam un bija svariga, pasutijums anulets, epasti ignoreti, telefonu no mana numura necel bet ka zvana no cita ta pacel un ar naudas atgriesanu galigi nesteidzas. Briesmigi. Stress pirms kazam un vel jaludzas lai atgriez naudu pateretajam.