Riepu Māja - SABOJĀJA AUTO
Tātad biju aizbraucis uz Riepu Mājas servisu, kurš atrodas Kandavas ielā 41a, iekš bijušajā rūpnīcas teritorijā pie Imantas tilta. Atdevu savam BMW e46 330d nomainīt kardāna karājošo gultni, meistars teica, ka maksās 25euro augstākais un aizņems stundu laika, bet tie bija meli, jo nostāvēju un nogaidīju 2h un aptuveni 30.min, meistars izskatījās, ka nesaprot ko dara, knapi atskrūvēja skrūves vispār, bet galu galā viss tika nomainīts, salikts atpakaļ, izņemot karstumaizsegu un tad viņš vēl par to paprasīja nevis 25euro, BET GAN 45 EURO! Par ko es vispār biju šokā...Es samaksāju un aizbraucu prom, pēc nomaiņas man parādījās vibrācijas, kad spiedu gāzes pedāli, aizbraucu uz citu servisu ko man rekomendēja kā labu un tur meistars paskaidroja, ka ņemot nost kardānu netika veikta atzīme, līdz ar to zobenei nomainījās pozīcija un tapēc tāds diskomforts braucot, piemetināja, ka meistars kurš to darīja, noteikti pats īsti neko no tā nesaprot, un kad pateicu cik daudz laika tas aizņēma un cik samaksāju viņš bija šokā...
Nevienam neiesaku RIEPU MĀJAS SERVISU, jo tur vienkārši tavu auto salauzīs nemākulīgi meistari un noteikti PĀRMAKSĀSIET!!!!!
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=cw0ukgk77aqz631zbhb5.png]
Комментарии (10)
Lūk arī nekaunīgā servisa logo
Labdien,
Paldies, ka izvēlējāties remontēt auto pie mums.
Jāpiebilst, kā jebkurā tehniskā nozarē, arī auto remotos mēdz būt sarežģījumi, konkrēti šajā gadījumā ierūsējušas skrūves, kas aizkavēja remontdarbus.
Kas attiecas par karstumizturīgā aizsarga uzstādīšanu, jūsu auto tika konstatēts granātas nolietojums, ko jums piedāvāja mainīt un jūs piekritāt, tikai citā dienā. Lai ietaupītu jūsu naudas līdzekļus, ar jums iepriekš saskaņojot, kopīgi tika pieņemts lēmums uzstādīt karstumizturīgo aizsargu nākošā remonta laikā. Nākošais remonts nenotika, jo mums nezināmu iemeslu dēļ jūs izvēlējāties tālākos remontdarbus veikt citur, vai neveikt vispār.
Nav no jūsu puses izskanējis lūgums pabeigt iesāktos darbus mūsu servisā, kā arī neesiet minējis iemeslu remontēt savu auto citur.
Sarežģījumi? Tie netiek saukti par sarežģījumiem, bet GAN NEZINĀŠANU! Cilvēks konkrētajā gadījuma vispār nestādījās priekšā, ko viņš dara. Un kā skrūves var būt ierūsējušas, ja viņas tika vilktas mēnesi atpakaļ vaļā? Nepataisies nevienu par muļķiem šeit.
Par kādu saskaņošanu iet runa? Servisa darbinieks aizmirsa uzlikt atpakaļ un tagad attaisnojaties ar kaut kādu saskaņošanu? Nācās tērēt savu laiku un braukt vēlreiz pakaļ.
Kā arī vēl šajās bildēs ir redzams, tiek izspēlēta FIKTĪVA akcija, bet beigās balvu itkā "iegūst" viņu pašu darbinieks, cilvēks kurš arī laboja, jeb precizēšu, salauza manu auto...."lielisks" uzņēmums "10/10".
Es jums piedāvāju atrisināt mūsu domstarpības klātienē, nevis bērnišķīgā interneta sarakstē. Visiem tāpat ir skaidrs, ka uzrakstīt kaut ko sliktu var par jebkuru. Būtībā jūs paužiet savu viedokli bez faktiem, tukši uzrakstīti vārdi, ar mērķi kaitēt servisa darbam, jo jūsu paziņa no e 46 foruma nedabuja vadītāja amatu mūsu uzņēmumā.
Cilvēki satiekas un iepazīstās katru dienu, man liels proeks, ka dabūju tik lielisku darbinieku caur izlozi. Tas ir apsveicami, jo agrāk šis cilvēks strādāja ārzemēs.
Jums vēl tāls ceļš ejam līdz saprašanai par tehniku, jo kā jau iepriešminējāt, sabojājām bmw e46 zobeni uzliekot nepareizi kardānu. E 46 nav zobsiksnas, bet gan ķēde.
Klātienē atrisināt neko neizdevās, jo meistars runā tik pat slikti, cik remontē auto, te vairs nav ko runāt, un par manu paziņu dabūja viņš darbu vai nē, starpības man nav, man ir starpība par to, KA MANS AUTO PĒC AIZBRAUKŠANAS NO RIEPU MĀJAS KĻUVA SLIKTĀKS NEKĀ ATBRAUCOT! bet aizbraucot uz normālu servisu pie cilvēkiem kam ir saprašana no auto uzreiz auto tika salabots, nožēlojami.
Kā arī nēesmu mehāniķis tapēc sajaucu terminus ar zobeni un sazobi. Un tik tālu jau pašiem bija jāaizdomājas, tehnikas speciālisti, bravo. Sliktākais serviss pasaulē, nevis atvainojas un atzīst savu kļūdu, bet atļaujas vēl spirināties pretī.
Paldies par izteikto viedokli, joprojām piedāvāju atrisināt problēmu klātienē.
Strādājam no 10: 00 -18:00 katru darbadienu. Ja jums ir ērtāk citā laikā, droši zvaniet vai rakstiet uz facebook lapu.
20286886 Rihards, servisa īpašnieks.
Zvanīju uz norādīto nummuru, iepazīstināju ar sevi, kas es esmu, cilvēks otrā pusē uzreiz nometa klausuli, sākumā nesapratu, kas notiek? Pēc brīža zvanīju vēlreiz, lai noskaidrotu vai kaut kas pārtrūka vai kā, bet man atbild dusmīgā balsī, ja es vēlreiz zvanīšu man nobloķēs manu telefona nummuru un neko man neviens te nelabos.
Attieksme "super"0/10, apkalpošana "super" 0/10
Iespējams, viens no sliktākajiem autoservisiem Rīgā. NEIESAKU NEVIENAM. Pilnīgs nemākuļu un krāpnieku serviss.
Sveiki, ierakstiet sarunu, cik noprotu te ir kāds kurš uzrodas par riepu mājas servisa darbinieku.
Neesmu saņēmis nevienu zvanu.
CIK GAN VIENS SERVISS VAR BŪT NESAKĀRTOTS UN SLIKTS, JA PAT SAVĀ STARPĀ NEVAR SASKAŅOT KO TEIKT KLIENTAM! PUBLISKS FUJ, PAŠIEM KAUNS NAV? NOŽĒLOJAMI!