www.sudzibas.lv Rēzeknes slimnīca nav ārstējošā ārsta un nicinoša attieksme pret pacientu

Rēzeknes Slimnīca - nav ārstējošā ārsta un nicinoša attieksme pret pacientu

Atbilstoši pacienta tiesību likumam, pacientam ir tiesības zināt savu ārstējošo ārstu, kā arī tiesības saņemt informāciju no ārstējošā ārsta par savu veselības stāvokli, slimības diagnozi, ārstēšanās plānu, utt. Diemžēl, šīs manas pacienta tiesības tika ignorētas atrodoties stabiņas vadītajā ķirurģijas nodaļā laika posmā no 20.12. Līdz 25.12. , jo savu ārstējošo ārstu tā arī neredzēju. Man nebija iespējas neko noskaidrot par ārstēšanu. Izbrīnīja, arī nodaļas vadītājas stabiņas attieksme, jo atrodoties "stabiņas" palātā, pacientu apgaitas laikā, stabiņu neinteresēju pat kā paciente. 25.12. , kad sāku skaidroties, kas ir ārstējošais ārsts, tika paziņots, ka tas ir miščuks. Nodaļas vadītāja stabiņa atrodoties koridorā, paceļot slimības vēsturi paziņoja, ka iekaisuma nav un, ka varu iet mājās. Rezultātā man nebija iespējas darīt zināmu, ka neskatoties uz iekaisuma neesamību, ir jūtīgums vēderā, ir tirpstoša un durstoša sajūta, tai vietā kur sāpēja, un vai tam tā jābūt. Nākas izdarīt secinājumu, ka nodaļas vadītāja stabiņa, kura nebija ārstējošais ārsts, ir tik ļoti kompetenta, ka 1 minūtes laikā, neuzklausot un neapskatot pacientu spēj nekļūdīgi noteikt pacienta veselības stāvokli...

27.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы