sia rda r.d.a - Apkalpošana
Šodien (pirmdiena 02.06. ) iegriezos R.D.A, kas atrodas
RĪGĀ,Brīvības gatvē 409. Situācijas apraksts: Nolēmusi doties ārā no veikala neko nepērkot vēl tomēr uzkavējos pie kases blakus esošā groza, kur saliktas šallītes. Sāku skatīties (cik lielas, kādās krāsās utt., lai prece apmierinātu manas vēlmes un, diemžēl, nepaceļot šalles nevar redzēt to kopējo izskatu). Tad no mugurpuses ,vēsākam laikam paliekot, aizvērt durvis devās darbiniece Taiga (vārdu piefiksēju). Pat vēl netikusi līdz durvju aizvēršanai, bet visu laiku ejot manā virzienā raidīja teikumus skaļi, skatiens bija vērsts manā virzienā, mērķtiecīgi,ne "zem deguna"- balss tonis un sejas izteiksme rādīja cik neapmierināta ir šī darbiniece : "Starp citu, es tās šalles tikko sakārtoju un šodien vispār esmu viena!" Man iestājās apmulsums un pēc mirkļa tikai spēju atcirst:"Tāds darbs!" Vēl pēc tam Taigas kundzei prom ejot dzirdēju repliku:"Atstāj visu kā miskastē!" Ar ironisku attieksmi es sakārtoju viņai VISU šallīšu grozu, jo, redz, viņai taču tik grūti, šodien viena!
Un gribas pieminēt, ka šī nav pirmā reize, kad jūtamas negācijas pret klientu, tieši šajā veikalā (līdz šim brīdim gan mēdzu iegriezties tur regulāri) - pirms kādiem 3 mēn bija situācija, ka skatoties preci, kas izkārtota uz pakaramiem, palika atstarpes starp tiem. Pa tirdzniecības zāli man garām tieši gāja darbiniece un ar skaļu nopūtu izlīdzināja vienmērīgi pakaramos uz stieņa un uzgriežot muguru prom ejot "zem deguna", tomēr, man dzirdot noteica :"Kaitina!" vai "Tracina!"
Lasot Jūsu uzņēmuma vērtības, nolēmu par šo neklusēt, jo, kā vēstat "kā katram sevi cienošam uzņēmumam, SIA R.D.A. galveno vērtību piramīdas smailē atrodas cilvēciskas vērtības: cieņa pret klientiem, (...) Līdzko ir rasts balanss starp šīm trim vērtībām, varam cienīt arī paši sevi."
Darbinieks ir uzņēmuma seja, tas zināms katram, kas strādā darbā ar klientiem un klientam nav jāsamierinās ar šādām replikām vai mērķtiecīgi vērstiem komentāriem,kas izraisa sajūtu, ka klients nemaz nav tik gaidīts. Klientam nav jāignorē un jāsamierinas, ka darbinieks ir "izkāpis no gultas ar kreiso kāju", vai ir noguris, vai ir darbā viens pats bez kolēģa. Ja darbinieks nespēj savaldīt savas emocijas, tad nav radīts kontaktam ar klientiem (varbūt vienīgi preču izpakošanai, kādā kabinetā, kur ne ar vienu nav jākontaktējas).
Vēlot turpmāk uzņēmumam SIA R.D.A atrast klientus mīlošus darbiniekus, ar cieņu Sanita
Комментарии (9)
oŌ jā arī mani, kaitina Rda darbinieku attieksme, it kā viņām pieder veikals, iegāju ātri paskatīt gultu pārklājus, salocītus nevar redzēt, nu ko tad tā vietā lai man palīdzētu- pārdevēja pretejā pusē nostājās atspiedusies un šaka blenzd ar acīs skatienu, tikai saņurci tikai izvandi! Vai tikai nozodz! Riebjas tur iet ..nu sen neesu bijusi! Vai nu tā ir īpaņieku attieksme, kad neko viņām nemaksā! Vai arī darbinieku attieksme, ej tu di...
Strādāju R.D.A. gadu. jā, saprotu kapēc meitenēm tāda attieksme, bet to nedrīkst izrādīt. pati atceros kā ar sakostiem zobiem 10* diena lociju gultas veļu, bet pati tādu darbu izvelejos :) vadības attieksme gan ir visa aizsākums, darbiniekam ir pārslodze, nonievājumi, apvainojumi zagšanā, pret meitenēm kā pret niecībām. Aizdāju un priecājos, ka esmu atgājusi no tā visa, jo tas tiešām bija darbs, kur vadība ir kā skabarga sāpīgā vietā.
Skaidrs, ka darbs šajos veikalos nav no saldākajiem. Taču - meitenes, ja jums tas nepatīk, un tie apmeklētāji riebjas - nemokiet sevi un meklējiet citu. Veikalā, kas atrodas uz A.Čaka un Bruņinieku ielas stūra, bez 20 minūtēm septiņos pircēji visai neviesmīlīgā veidā tiek skaļi brīdināti, lai nedomā aizkavēties veikalā. Labi, neiesim iepirkties vēlu vakarā pie jums, neiesim vispār uz šo veikalu, neviens taču netaisās tur nakšņot:) Man pašai ir garas darba stundas un visai smieklīga aldziņa, taču tas nav iemesls, lai ienīstu klientus?
Meklējam sev piemērotu darbiņu, un lai mums veicas!
MEITENES, KURAS VĒLĀS STRĀDĀT ŠAJĀ KOMPĀNIJĀ! BRĪDINU, KA TĀS NAV ROŽU DĀRZS, JA NELĪDĪSI PAKAĻĀ PRIEKŠNIEKIEM, TAD PRET TEVI BŪS VISS ZEMĀKĀ ATTIEKSME UN NICINĀJUMI UN APVAINOJUMI!
ESMU TUR STRĀDĀJUSI, REĢIONĀLĀ VADĪTĀJA IZTURĀS, KA TAS VEIKALS PIEDERĒTU VIŅAI, CIK VIŅA IR PAZEMOJUSI PĀRDEVĒJAS, KATRA TUR IR RAUDĀJUSI, TĀ KOMPĀNIJA DRĪZ AIZSTAISĪSIES, JO PĀRDEVĒJAS MAINĀS ĻOTI BIEŽI, KURAM PATSTĀVĪGAM PIRCĒJAM PATIKS, KA KATRU MĒNESI MAINĀS PĀRDEVĒJAS... VISU BOJĀ REGĪONĀLĀ VADĪTĀJA! BET ĪSTIE PRIEKŠNIEKI, ĪPAŠNIEKI NESAPROT, KAS NOTIEK!
UN JĀ, SOLA GRAFIKĀ ROŽU DĀRZU, BET PA ĪSTAM STRĀDĀ VAIRĀK UN BRĪVDIENAS PA VIENAI.
ALGAS VARBŪT IR LABĀS VASARĀ, BET ZIEMĀ SĒDI UZ 200 EUR, SKOPOJĀS, KAD PAT BIJA UZ ZIEMASSVĒTKIEM AKCIJA KA 50% ATLAIDES UZ VISU, TAS BIJA TIKAI PIRCĒJIEM DOMĀTS, PAŠAS PĀRDEVĒJAS NEVARĒJA IEPIRKTIES UN UZ VIŅĀM TIE 50% NEATTIECĀS, KAS TAS VISPĀR PAR DARBU, KA PAT SAVIEM DARBINIEKIEM NAV ATLAIDES, CIK ESMU STRĀDĀJUSI VIENMER BIJA VISMAZ 15%
TĀKĀ RDA NAV LABĀKAIS DARBS UN ALGAS
JELGAVĀ IR CITI UN LABI DARBI, KUR CIENĪS JŪS UN MAKSĀS LABI!
ou, jaa...Es arī šajā uzņēmumā pastrādāju.Priecājos ka esmu no turienes prom.Attieksme ir drausmīga.Reģionālā vadītāja ir UNIKUMS!Ja visas nabaga pārdevējas zinātu kā viņas tiek aprunātas tad, kad viņaa ir kādā citā veikalā iegriezusies...Aprunātas-tas ir maigi teikts!!!Kaut gan viņa ir tieši tāda pati darbiniece kā visas pārējās RDA strādājošās meitenes, bet viņa veikalos ierodas tā, it kā būtu paša prezidenta meita un viņa būtu šo veikalu īpašniece...Tapēc ieteiktu vadībai-ja gribat lai kolektīvs būtu kaut nedaudz laipnāks un draudzīgāks-nomainiet šo divkosīgo žurku(reģionālo vadītāju).
Varu pateikt-kapēc visos veikalos pārdevējām ir šāda attieksme pret klientiem-jo no viņam tiek prasīts vairak nekā cilveks ir spējigs darba dienā izdarīt.Viņam ir japieņem prece, jaizliek uz pakaramajiem, jasanes tirdzniecības zālē, jāstav pie kases, jābāžas virsu ar veļas mazgāšanas līdzekļu pārdošanu, javaktē pielaikošanas kabīnes lai netiek kas zagts, jānovāc stāvošā prece, jāsakomplektē maisi projamsutisanai, jākārto veikals, lai tas vienmer izskatītos labi(un piebildīsu to, ka tā ir prasība, ka visiem pakaramajiem jābūt perfekti vienā līmenī, gultas veļai, apaviem, zekem, somam un apaksvelai vienmer jabut gliti sakārtotiem.Ja ierodoties sai regionalajai vadiitaajai kaut kas nebus kartiba, vai kads pakaramais bus piecelies stavus, vai bus kada lielaka sprauga starp apgerbiem par to veikalam tiek nonemti vertesanas punkti, kuri tiek nosutiti pa visiem veikaliem ar detalizetu aprakstu cik pardevejas slikti strada, jo redziet kada zeke no groza izkritusi un kads pakaramais palicis stavus.ticiet man, nav patikami ka visau veikalu priekša tavs veikals tiek nomalets melnaks neka patiesiibaa ir.citiem veikaliem tiek pasniegts taa, it kaa ssajaa veikalaa zzekkes regulari metatos un pakaramos vispar neviens nekad nekarto)).Es saprotu ka klientiem nav jaklausas sadi komentari, bet paverojiet pasi kadreiz..kā meitenes noraujas lai tiktu gala ar visiem šiem pienakumiem, it ipasi tados veikalos kur vispar kolektiva ir tikai 2-3 pardevējas.Vinas ir pārdegušas, izsmēlušas sevi visu.Pajautājiet jebkurai pārdevējai, vai viņas ar mierīgu sirdi nāk uz darbu!Vinas visas satraucas par to, vai šaja diena iegriezisies kads ''slepenais pircejs'' ar dazadiem stulbiem jautajumiem un kurs noveros vai tu atbilsti savam amatam vai nee, vai tu piedava vinam veikala iegadaties ARIEL vai citu kkiimiju, vai spesi vinam notirgot kazoku, kaut pircejs varbut ienacis tikai pec 1 zekku paara.Pēc katra sada ''slepena pirceja'' veikala pec kada laicina tiek nosutita vertejuma lapa par pardeveju kurs stradajis ar so klientu.Padomajiet, vai jus zem šada speidiena butu laipni un atverti???..un jaa...ari padomajiet par to ka saja laika cilveks ir spests stradat tadu darbu un paciest sadu darba deveju attieksmi tikai tapec, ka vinam nav citu izeju...nespriediet peec sevis!!!Buusim saprotošaki!!!Gan RDA uzņēmumā stradajosas pārdevējas, gan godātie pirceji!!!
Labdien meitenes!Arī mūsu Krāslavā, beidzot atvēra R.D.A. veikalu, beidzot var iepirkties, kur ir plaša apģērbu izvēle, cenas ir padārgas, bet kvalitāte ir super!Taču ir viens BET, gribētos redzēt šajā veikalā jaunākas meitenes, sievietes kuras tur strādā, neko nevar palīdzēt izvēlēties, tikai uzrāda ar pirkstu, kas kur atrodas un sejas tādas, ka darbs, kur viņas strādā viņām riebjas!Man liekas, tur jāstrādā jaunām, enerģiskām meitenēm, kuras varētu ko piedāvāt un palīdzēt apģērba izvēlē.Es pati tirdzniecībā strādāju jau 15 gadus un uz darbu nāku ar smaidu, jo pati izvēlējos tādu profesiju!Pārdevējas darbs ir palīdzēt katram klientam!Paldies par sapratni!Inita.
Labdien! Gribētu paturpināt sarunu par R.D.A. veikalu Krāslavā. Es labprāt apmeklēju jūsu veikalu un šodien pamanīju sūdzību internetā. Es tam nepiekrītu, man vienmēr tika sniegta palīdzība apģērba izvēlē no sievietēm, viņas vienmēr bija laipnas un atsaucīgas, informēja par visām akcijām. Taču pēdējās dienās viss ir mainījies, jo sievietes vairs nemanu, jaunās meitenes nav tik atsaucīgas. Ar cieņu, Valentīna.
Lūdzu pievērst uzmanību RDA veikala, kas atrodas Mežciemā veikalā SKY, vadītājai vārdā Māra, tā bija rakstīts uz darbinieka šiltes, biju lieciniece divas reizes, kad iepirkos šajā veikalā, šī persona rupji un paaugstinātā tonī pircēju priekšā izturējās pret darbiniekiem, laikam jau tas nav veikals bet kolonija, kas tad tagad tas būs mūsu laikos, ierosinu pazemināt šo personu līdz pārdevējai, lai iejūtās meiteņu ādā, vai nu vajadzēs pieaicināt BEZ TABU lai ar slepeno kameru nofilmē. Ar cieņu ilkgadējā pircēja.
Ja pārdevējām tik grūti strādāt RDA veikalos, tad lai iet strādāt kūrortā par ''atpūtniecēm''.Man kā pircējam nav jāklausās, ka apmeklētāji veikalā Bauskā Slimnīcas ielā=cukas!!! Šoks!!!