Raudas Auto - Krāpšana, bojājums
Tika meklēts auto darba vajadzībām, teiksim ta liels un ietilpīgs, ne par kosmosa cenām bet pieņemamām. Auto tika atrasts Rīgā Raudas auto placī, pēdēja vieta kur kadreiz vel braukšu. Tika noskatīts auto Wv Transporter busiņš, pec bildem vizuali pieklājīgs auto neskatoties uz nodzīvoto cik jau darbus nav paveicis bijis, 24gadi auto. Protams pirms manis paziņa bija jau aplūkojis šo auto dzīvē ierodoties pie viņiem un izradot interesi par auto, tehniskais atbalsts no viņiem ideāls, zin ko runāf ta izskatās, paziņam sastāstīja brīnumus tiešām no pasakas grāmatas un ar laimīgam beigām, protams paziņa beigas iegādājas ko citu, un piedāvāja man lai apskatu un izvērtēju tad nu sākās, aizbraucu skatīt, protams ieraugot auto nu šur tur pa rusas pleķim no stāvēšanās bet tikai sakuma stadijā, tāpēc nepievēršu tam būtisku uzmanību, protams standarts tika stāstīts ka auto tehniski ari ir ļoti labā stāvokli ieguldījumus neprasīs jo ka nekā nepilnus 3 mēnešus atpakaļ auto bija ieguvis jaunu tehnisko apskati, viss jau sākās ar mašīnas atslēgšanu, atslēdzot auto centrālā sistēma kautko ļoti nemierīgi stresot sāka, aizbildinājās kad no stāvēšanas durvīs varētu būt iesprūdis kads no mehānismiem jāiekustina un viss būs kartībā, nekas traks neesot varot pats vai servisa izdarīt ja negribot pats pērties ka ari bija nostāvējis laiciņu un akumulators nosēdies pielika lādējamo paladejapieleca bet viss ruc Gaismas deg viss notiek, tie ari esot vienīgaie minusi auto ko nosauca, apskatu auto pagaidu lai piedarbina parūc viss labi ruc labi, paladejis akulumatoru uzsildija 2 reiz kvelsveces pieleca ari labi, protams pārdevējs vel dzied ka labs jāņem viss "cotka" nenožēlosi, nodomāju nu labi izcils nebūs, bet nu apskate pasvaiga varbut samera sakarīgs auto būs, apspriedos ar savējiem kas bija lidz ari nosprieda kad viss pieņemami, kad jāņem nesaskata nekādas problēmas būtiskas, varbūt kautkadi defekti mazi sīkumi kas jāpielabo rusa jānoņem lai neizpaltās akumulators jauns jānopērk bet ne tik ļoti būtiski un izteikti kas paradīsies uzreiz un tika atri, tur pat ari notestēju līdz uzpildes stacijai un atpakaļ kamēr karto papīrus viss iet rūc brauc bremzē, teiksim ta iespējams apmierināts klients sākumā, atpakaļ ceļā no uzpildes stacijas jau sākās, braucu ara no uzpildes stacijas iesledzo pagriezienu konstatēju kad nekas vairs nedarbojas, un auto Gaismas paliek blāvākas. Aizbraucu atpakaļ līdz Raudas auto pārdevējs Saka kad akumulators varētu būt pie vainas jo ilgi stāvējis, nomainīja iedeva citu akulumatoru vel piebilda kad grib lai piemaksa par akumulatoru, uz ko ari atbildēju kad nebūs pareizi ja jau auto laba stāvokli, un netika minēts kad akumulators ir pavecs un ieteicams mainīt, bet teica kad ok nem papīrus viss sakārtots teiksim ta kap un pazudi ja nemaksā. Tātad nu sākas pats labākais visā sija pasākuma laikam šijā dienā ar šo mašīnu braucu kopā ar pašu dievu, jo viņš laikam atrādās blakām. Izbraucu no auto plača ar jaunu akulumatoru kuru nomainiaj viss iet laimigs braucu majas, jāmero 200 pari kilometri un jau paliek vakarīgi kreslīgs lidz tumsai nav ilgi, be5 nu iekārtojos ieslēdzu radio un saku savu maršrutu, izbraucu arpus Rīgas braucot viss iet labi, tikai konstateju kad papildus vel akulumatoram un rusai arī kondicionieris darbojas tikai uz 1 ātrumu bet nh labi nekas, esmu jau labu gabaliņu nobraucis pus ceļš no Rīgas vel nav bet tam tuvu, konstatēju papildus kad iedegas rokas bremzes lampiņa, tā kā skatos uz šo lampiņu ta viņa skatās uz mani mirdzot sarkana, nodomāju varbūt kāds dačiks jo auto ka nekā 1998 gada, un aprīkots ar abs. Labi atradīšu nomainīšu, pēc kāda brītiņa ko braucu man mirkšķina pretim braucošie domaju varbut policija pa ceļam sarosos nekā pēc laika zvana paziņa un informē kad man Gaismas izskatas kad paliek blavākas, bet panelī neko nerāda izņemot tikai rokas bremzi, nobraucot pusi no ceļa garuma līdz majam konstatējam kad akulumators ir nevainīgs bijis, kad problēma būs nopietnāka ka domāts, ģenerators beigs kas arī apstiprinājās bet panelis neko nebrīdina, protams līdz ar ģeneratora nestadašanu saku palikt bez apgaismes ierīcēm uz ceļa diennakts tumšajā laikā, un pa ceļam vel laika apstākļi ne tie labākie, slapjš sniegs un ari logu tiritāji sak atteikties stradat jo nav spēka piecelties, lidz kamer palieku tikai ar braucoši ieslēgtam avārijas gaismām, jo tagad saprotu kad esmu nobraucis pusi no ceļa garuma, vai pat drusu vairāk jau, un atgriesties neizdevigi atpakaļ autoplacī, tur nevienu tik vēlu nesastapšu vairs, turpinu ceļu uz majam, bez gaismām, auto beigas noslapst jo akumulators tukš, protams izeja 1 jāmaina akulumatori vietām no paziņas auto un jāpiepīpē no tikko iegādāta busiņa ko ari izdarījām. Piedarbinot busu atkārtoti parādās jocīga skaņa no motora telpas klaboņa bet viss rūc pēc laiciņa iedegas eļas lamiņa kas mirgo taka vilciena pārbrauktuves luksafors sarkanā biedējoša krāsā. Apstājos eļa ir uzmetu aci dzesēs šķidrumau ari ir, turpinu ceļu jo akumulators nav mūžīgs un Gaismas deg, līdz majam tieku, tad nu nākama dienā ķeros klāt atvados no veca ģeneratora jo tinumi sadeguši iegādājos jaunu un ir viss darbojas nu nākama dienā dodos uz darbu viss pielec bet ellas lampiņā mirgo un sakot braukt nospiežot bremzē iedegas atkal rokas bremze, braucot konstatēju akd auto isti nevaru sasniegt 90gradu temperatūru uzkāpj līdz maximali 50 gradien un viss, bet nekas butisks pec nepilnam 4 dienām auto motors pa ceļam uz darbu vienkārši Uzvaras pats no sevis. Protams staju malā pagaidu lai atdziest aizbraucu pakal antifrīzam sazvanot paziņu atbraucam līdz busam, atverot korķi dzesešanas šķidrumam antifrīzs pa gaisu jo sistēmā gaiss, bet atverot vala parsegu kad uzkarsējas antifrīzs bija zem minimālā. Piedarbinu ieleju antifrīzu pagaidu kamēr atgaisojas caur ko dicionieri pēc laiciņa viss itka kārtībā uzkāpj tie 90 grādi par brīnumu bet augstāk nekāpj, (protams termostats to saprotu jo pēc brīža atkad 50 gradi) bet vairs nekarsē, viennozīmīgi termostats jo ella tira bez piejaukumiem. Tātad nav galvas blīve. Turpinu ceļu tā nobraucu vel 5 dienas līdz brauciena uz majam pēkšņi auto nodod pa bremzēm ta taka kads kko piesejis un es meginatu pavilkt, konstatēju kad auto noķīlējis šofera pusē aizmugures ritenis, apskatu tuvak konstateju lad bremžu klucis atstājis savu darba vietu un izspiests cilindrs, atradu apzudušo bremzešanas klucīti tur pat 5 metri uz atpakaļ, jā tas tads līdzīgs žiletei, plānuma ziņā nograuzis gan pašu ferādo gan saēdis dzelzi pie ka turas ferado vienkarsi no bremžu kluča siloets palicis. Bet lidz majam jatiek, un neesmu auto evakuators un talu nav atlicis lidz majam, lauka smiegs domaju braukt slides pa siengu tieku lidz majam viss labi, protams ja nonemju riteni auto klusi nevie adi dilusi arpuse vairāk pa pusi irkspuse vispar nekas jo detalu rokā turu kurai tur būtu jābūt, protams dusmīgs par tādu ieberzienu, varēja ari beigties letāli ja kads butu pretim braucis, un ja ritenis būtu kada likuma nolokejies. Un tad saku domāt, un zvanities protams par ģeneratoru jau biju informējis Raudas auto, uz ko noradija kad neesot viņu vaina noteikti no stāvēšanas nobeidzies. Domāju ko vairs zvanīšu neko jaunu nedzirdēšu no viniem attaisnosies ka vini neko nezin, un mana vaina. Tāpēc ienāca galvā doma, ka auto ar tādam bremzēm, var iziet tehnisko apskati, un ar tādu motora grabonu. Uz kurieni skatas tehniskas apskates darbinieki tādos gadījumos? Protams defekti visi izņemot motora grabonu nav novērsti un tā pat jo projam mirgo motora lampiņa bet viss ok kāpēc mirgo nezin pat servisā teikt vīri. Tāpēc esmu aizdomājies un saprotu kad Raudas auto ir un būs pēdējā vieta kur tik tiešam braukšu kādu reizi skatīt kko.
Комментарии (4)
Vispār, neizklausās pilnīgs pipec. Redzi, no stāvēšanas un vecuma vadīklas var nebūt ideāli taisnas, vai vnk vajagizjaukt un sasmērēt. Ar cilindrīti tas pats. Abus var viegli nomainīt. Kad sāk ķīlēties, nodils kalotkas dikti ātri. T4 un karavella ir labi autiņi. Ja ne ģeneris, vispār būtu kapeikas uz remontu. Nākamreiz atceries, ka labāk, lai bez avareikām menti aptur, nekā aķis vēl ātrāk sauss paliks. Un, tagad modna ir līdzi vadāt būsteri. Kaut vai, aļikā pasūti.
Pēc teksta var redzēt ka esi Riktigs lauķis Gulbenietis :)))) kur mašīnai atrodas vadiklas, kalorijas, ģeneris, avāreikas un āķis?
Laukos tas ir modina :))))))))))))
Pirms rakstīt komentārus visur tu vismaz pastude ka mašīnai ir ritošā daļa nevis HADENE.
Atradi, ko mācīt, sieviete. Es autiņus esmu jaucis ārā, bet tu braukt droši vien pat nemāki. Nesprēgā, prāta tāpat tev nav..
Dāmīt! Vadīklas ir bremžu sastāvdaļa! :D :D :D :D :D