Ratu depo - Slikts serviss un attieksme pret klientiem
Esmu sašutusi par liepājas filiāli ratu depo attieksmi pret klientiem. Jebkurš sevis cienošs uzņēmums, kurš ir pārliecināts par savu preci un tās kvalitāti nāks prētī savam klientam, bet šis nav tas gadījums.
Šīs filiāles vadītājs caur kasieres mobilo telefonu skaidri un gaiši tevi "pasūta divas mājas tālāk".
Biju iegādājusies bērnam ķengursomu un mājās pielaikojot to secinājām, ka gan man gan bērniņam šī soma bija ļoti nēerta, tāpēc devos atgriest preci uz veikalu. Prece nebija ne bojāta, ne kā savādāk cietusi, tāpēc domāju, ka nebūs nekādu problēmu, bet vai kā es kļūdījos... Šī "prestižā" veikala vadītājs noteicis ka nauda klientiem netiek atmaksāta-paši vainīgi. Tā vietā tev liek paņemt citu preci iepriekšējās preces vietā vai dārgāku.
Man rodas jautājums, ko darīt māmiņām, kam nav vairs liekas naudas labākam pirkumam, vienkārši samierināties ar "sūdīgu" pirkumu? Pat ja paterētājlikums neparedz naudas atgriešanu precei, kas nav bojāta utt. , kur pastāv komersanta godprātība?
No tā arī secinu, ka šīs filiāles vadītājs ir nekas cits kā kātējais "naudas rausējs", kad tik pārdots-atgriezeniskā saite ar pircēju absolūti nekāda!
Nekad šājā filiālē vairs neiepirkšos!
Комментарии (11)
Neiepērcies. Būtībā nepamatota sūdzība.
Neiepirkšos gan un šī sūdzība ir domāta vairāk kā BRĪDINĀJUMS tiem pircējiem ,lai divreiz padomā pirms kaut ko pērk, jo veikala politika neļaus pārdomāt!
Un tas ir slikts serviss-grozi kā gribi,tapēc sūdzība ir pamatota!
Iestāde nepārkāpj normatīvos aktus, vienkārši nenāk pretī kaprīzai mammai kam, redz, nav ērta šī soma.
Ne tik vien nepamatota, bet vēl cieņu aizskaroša es teiktu. Kauns.
Nu ļoti liels prieks, ka veikala darbinieki cītīgi atbild uz manis rakstītiem komentāriem,jums jau pa prātam nav neviens pircējs, kas vēlas savu naudu atpakaļ, tie tūdaļ ķļūst par "kaprīzu pircēju". Diez kādai mērķa auditorijai tad šis veikals radīts?
Un sūdzībā nerakstu,ka ir pārkāpti kaut kādi normatīvie akti, bet par CILVĒCISKO FAKTORU, kas šajai filiālei nav, tā ka LIELAIS KAUNS un FUI ir uz jūsu sirdsapziņas!
Sūdzība pilnīgi nepamatota. Nav viņiem nauda jāatgriež un es ar neatgrieztu. Tā jau tad būtu lietota prece un nafig man pēctam jāpārdod vai jāpērk vienas kazas panēsātu mantu. Pirms pirki, vajadzēja palasīt atsauksmes vai uz vietas jau konstatēt, ka prece nederēs. Tad jau nopirktu maizi arī nes atpakaļ, ja mājās konstatē, ka nelien tosterī.
Pilnībā piekrītu tev ;) gribu rakstu sūdzību,gribu nerakstu,gribu pērku,gribu nepērku,grib dot naudu,grib nendod naudu...tik daudz izvēles ne?
P.S. sūdzībā neminēju,bet preci veikalā atgriezu jau pec 1h tajā pat dienā,tā ka šī "kaza" nepaspēja panēsāt tu kazjol :D
"gribu rakstu sūdzību,gribu nerakstu"- tur tā lieta. Tas ir tupas vistas secinājums. Atgādināšu, ka sūdzība ir nepamatota, un tu grauj uzņēmuma reputāciju sava stulbuma dēļ. Nevienam nav jāklanās tavā priekšā tikai tāpēc, ka esi mamma.
Ej izdzer nomierinošu tējiņu,šķiet tev tā vairāk vajadzīga :D
Te ir ierasta lieta- ja raksta autoram nepatìk komenti, tad viennozīmīgi raksta veikala darbinieki.
Vadoties no šiem muļķīgajiem pieņēmumiem, sanâk, ka es strādāju ļoti daudzās iestādēs:D...tāpat kā daži citi.
Pieaudz, sańemies un atceries- mēs patiesību rakstam un tas nekâdā veidā nenozīmē, ka esam ieinteresētâs personas.
Var redzēt, ka tu šeit ikdienas sēdi kā darbā :D žēl ka nemaksā tikai ne,kam nav slinkums tam tik piekomentē...nav jau māksla visiem uzdirst,katrs savu negatīvo enerğiju izliek kā māk-žēl tevis..iesaku labāk pasportot ;)
Tev ir bērns, ej nodarbojies ar viņu, nav normāli te izspiegot cik kurš ilgi sēž. Normālas arī nav tavas kaprīzes saistībā ar somu. Un tas kazjol...eh, tāda neriktīga tu te trāpījusies!
BĒRNAM SAVU ENERĞIJU TĒRĒ UN LIECIES MIERĀ!