Rasa SPA - Klientu maldināšana, Cena neatbilst piedāvājumam
Ar vīru izmantojām dāvanu karti kā pakalpojumu, kas saņemts šī gada 16. Oktobrī, izmantojot rasa Spa dāvanu karti ar nr. Mp0106r21.
Sūdzību un pretenziju saraksts, saņemot pakalpojumu:
* netīra vannas istaba, zirnekļu tīkli numuriņa stūros, pelējuma sēnīte dušas kabīnē;
* nebija karstais ūdens numuriņa vannas istabā 16. Oktobra vakarā, savukārt, 17. Oktobra rītā bija tikai aukstais ūdens. (nepieciešamība pēc dušas nebija iespējama, kas ir absolūti nepieņemami viesmīlības nozarē, ja tiek piedāvātas nakts mājas) .
* raudošs mazulis aiz sienas! Klaja klientu maldināšana un neadekvāti augsta pakalpojuma summa par romantiskas atmosfēras piedāvāšanu pāriem. Vēl viens viesmīlības nozares rupjš pārkāpums.
* pirtnieks pirts rituāla laikā ierodas tērpies apakšveļā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pirts pasaulē, kas ir ļoti intīma procedūra, nepieciešams pārdomāt katru sīkumu līdz niansei un mazākajai detaļai. Pirts un pirts priekštelpa līdzinās nevis latviskai ar malku kurināmai pirtij, bet bordeļa priekštelpa ar pelēku paklāju līdz sienām, maksimāli Gaismas ir izslēgtas, pirts bija tumsā. Nepatīkami un neērti procesi, kuru rezultātā, pakalpojuma ņēmēji, šajā situācijā mēs, ieguvām pilnīgi nepatīkamu pieredzi.
*pirts rituāla laikā "baseinā" (stūra vannā) bija netīrs ūdens un pakalpojuma summa neatbilst piedāvājumam, jo šo procedūru laikā ir nepieciešama pilnīga gremde nevis tupšanās vannā, kas atkal ir sekas nepatīkamai un neērtai pieredzei.
Samaksāti 299 eiro!
Mēģinājām risināt šīs pretenzijas savstarpēji ar rasa Spa, uz ko saņēmām sekojošu atbildi: "mums ir svarīgs ik katrs viesis, tāpēc sniedzot pakalpojumu, mēs vairākkārt jautājam apmeklētājiem vai viss viņus apmierina un jūs nebijāt izņēmumus. Mēs pat radām iespēju pārcelt pirts rituālu stundu vēlāk, jo jūs kavējāties! Laikā, kad jūs uzturējāties pie mums, mēs no jums saņēmām tikai pozitīvās atsauksmes. No jūsu puses nav korekti izmantot pakalpojumu un pēc vairākām nedēļām izvirzīt pretenzijas. Tāpēc jūsu iebildumi ir nepamatoti. "
viesu nami saimnieki, kuri paši dzīvo tur, rada super viesmīlīgu atmosfēru, piedevām uz ēdienreizēm apkalpo viņu pusaugu dēls! Neesam no klientiem, kuri acumirklī iet virsū ar pretenzijām, jo skaidrs ir, ka tad situācija būs dubultā neveikla. Un pasakiet, kā pieiet klāt saimniecei, kurai mazulis uz rokām, un pateikt: " ziniet, mēs neatpūtāmies romantiski, mēs klausījāmies, kā raud jūsu bērniņš! " šeit stāsts ir par divām pasaulēm, kur saimnieki neizprot pakalpojuma kvalitātes standartus un atbilstošu cenu tiem. Neveikla un apkaunojoša situācija. Bezcerīgi, jo tādi uzņēmumi ir un būs, tikai esam paši uzmanīgi ar to, ko iegādājamies un par kādu cenu!
Комментарии (1)
Slikts serviss.Augsts udens pirti un istaba.Netira gultas vela.Nem naudu un kviti nedot.